Gå til innhold

U.B.J

Calla

Anbefalte innlegg

Gjest Markblomsten

:ler:

Ja, det er mange farlig steder. For meg er det snart farlig å være hjemme også, for de som bor i etasjen under oss har termin om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat vært på apoteket og hentet medisin til katten... Mens jeg ventet havnet jeg "tilfeldigvis" i mor-og-barn-hjørnet.. :sjenert:  Smilte for meg selv mens jeg så på babykremer og slikt.. gledet meg til og med til å kjøpe gravid-vitaminer... :ler:

Men når vi har fått ungene, klager vi sikkert at vi ikke får sove nok eller tid til det vi vil osv.

Så vi får tenke sånn, så skal vi klare å holde ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge alle tanker om baby og prøving på hylla..

Men hver gang jeg er her inne, blir jeg dratt mot gravidforumet og prøverforumet?

Hvorfor det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Det er nok flere enn idaH og cons som er utålmodige ja... :ler: Men vi MÅ liksom vente litt til pga bryllupet da, så prøver å tone det litt ned... Skal si det ikke er lett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Hihi, nei det nærmer seg nå. Men prøvingen kan nok ikke begynne før etter bryllupet tenker jeg. Er nemlig en lei vane i min familie at man ligger utslått de første 3-4 månedene og er bestis med porselenskåla på badet... :( Men ETTER bryllupet - here we go! :humpe: (bare måtte siden du tydeligvis bruker den så mye monja... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

he he!

Du gir deg ikke så lett du ;) Har nelig kjolen hengende i skapet allerede skjønner du, og den er det ikke mulig å sy ut så mye...

Men su skal ikke se bort fra at pillebrettet kastes litt før bryllupet da. Bare slik at man har kontroll på at mensen ikke kommer bryllupsnatta/reisa da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Og så må man vel begynne å ta Folat litt før prøvinga eller? Tenkte kanskje jeg skulle begynne med det rett etter påsken jeg da. Det er ikke lenge til, og etter det så er det hvertfall ikke lenge til prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg aldri. Men jeg er enig med deg i at stor mage i bryllupet kanskje ikke er så gunstig. Iallefall ikke om kjolen allerede er på plass.

Gleder med til å følge med deg likevel da. Tipper du kommer til å være her inne innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Jeppsann, titter innom her stadig vekk :)

Blir spennende å følge med deg også!

*løpe inn til monja sin dagbok og titte seg litt rundt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt nye graviditetstester fra danmark jeg... :sjenert: Har brukt opp de fem jeg kjøpte i høst.. :plystre: Må jo sjekke at det ikke har skjedd et mirakel hver gang jeg skal ta meg litt vin??! :ler:

Men.... nå har jeg jo søkt på ny jobb da. Om jeg får den så passer det jo ikke helt å bli gravid enda.. Føler liksom at jeg må bevise hva jeg er god for før jeg kan ta permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...