Gjest Markblomsten Skrevet 20. januar 2006 #361 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja, det er mange farlig steder. For meg er det snart farlig å være hjemme også, for de som bor i etasjen under oss har termin om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2006 #362 Del Skrevet 20. januar 2006 Akkurat vært på apoteket og hentet medisin til katten... Mens jeg ventet havnet jeg "tilfeldigvis" i mor-og-barn-hjørnet.. Smilte for meg selv mens jeg så på babykremer og slikt.. gledet meg til og med til å kjøpe gravid-vitaminer... ← Men når vi har fått ungene, klager vi sikkert at vi ikke får sove nok eller tid til det vi vil osv. Så vi får tenke sånn, så skal vi klare å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. januar 2006 #363 Del Skrevet 26. januar 2006 Prøver å legge alle tanker om baby og prøving på hylla.. Men hver gang jeg er her inne, blir jeg dratt mot gravidforumet og prøverforumet? Hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 #364 Del Skrevet 30. januar 2006 Kvifor har eg ei kjensle av at det er IdaH og cons som er mest utolmodige av oss...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #365 Del Skrevet 31. januar 2006 Har det noe med hårfargen å gjøre altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #366 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har nok hørt den siste påstanden ja, men ikke den første. Uansett, det er bare å på det jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #367 Del Skrevet 31. januar 2006 Og der brukte jeg den smilyen (er det egentlig en smiley?) igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #368 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #369 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er nok flere enn idaH og cons som er utålmodige ja... Men vi MÅ liksom vente litt til pga bryllupet da, så prøver å tone det litt ned... Skal si det ikke er lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #370 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er jo ikke lenge til bryllup nå, Markblomsten, så da er det bare å klemme på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #371 Del Skrevet 31. januar 2006 Hihi, nei det nærmer seg nå. Men prøvingen kan nok ikke begynne før etter bryllupet tenker jeg. Er nemlig en lei vane i min familie at man ligger utslått de første 3-4 månedene og er bestis med porselenskåla på badet... Men ETTER bryllupet - here we go! (bare måtte siden du tydeligvis bruker den så mye monja... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #372 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, det der har vært en gjenganger den Men om du begynner nå er du ferdig med porselensskåla til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #373 Del Skrevet 31. januar 2006 he he! Du gir deg ikke så lett du Har nelig kjolen hengende i skapet allerede skjønner du, og den er det ikke mulig å sy ut så mye... Men su skal ikke se bort fra at pillebrettet kastes litt før bryllupet da. Bare slik at man har kontroll på at mensen ikke kommer bryllupsnatta/reisa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #374 Del Skrevet 31. januar 2006 Og så må man vel begynne å ta Folat litt før prøvinga eller? Tenkte kanskje jeg skulle begynne med det rett etter påsken jeg da. Det er ikke lenge til, og etter det så er det hvertfall ikke lenge til prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #375 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg gir meg aldri. Men jeg er enig med deg i at stor mage i bryllupet kanskje ikke er så gunstig. Iallefall ikke om kjolen allerede er på plass. Gleder med til å følge med deg likevel da. Tipper du kommer til å være her inne innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #376 Del Skrevet 31. januar 2006 *notere: kjøpe folat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #377 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeppsann, titter innom her stadig vekk Blir spennende å følge med deg også! *løpe inn til monja sin dagbok og titte seg litt rundt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #378 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Må ikke bli skremt av all i boka mi da Endret 31. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 31. januar 2006 Har bestilt nye graviditetstester fra danmark jeg... Har brukt opp de fem jeg kjøpte i høst.. Må jo sjekke at det ikke har skjedd et mirakel hver gang jeg skal ta meg litt vin??! Men.... nå har jeg jo søkt på ny jobb da. Om jeg får den så passer det jo ikke helt å bli gravid enda.. Føler liksom at jeg må bevise hva jeg er god for før jeg kan ta permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. januar 2006 #380 Del Skrevet 31. januar 2006 Og der brukte jeg den smilyen (er det egentlig en smiley?) igjen ← Footey, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå