Gå til innhold

Trenger råd fra anal eksperter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bruker adapter til dusjen for å skylle før sex, da partner kanskje vil bak der. Et problem er at det alltid er noe i tarmen og det kommer vann inn som også setter seg fast bak lukkemuskelen istedenfor å skylle ut det som skal bort. Det er stress å bruke 2-3 timer på det her. Hvordan søren gjør dere andre det? 

Anonymkode: 5a768...85b

Bruker microlaks, fjerner alt på noen minutter og da slapper jeg  max av og nyter hindides!!

 

 

 

Anonymkode: 382f6...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker microlaks, fjerner alt på noen minutter og da slapper jeg  max av og nyter hindides!!

 

 

 

Anonymkode: 382f6...b34

Ehh, du bruker avføringsmiddel for å kunne ha analsex? Da er du jaggu dedikert :P 

Anonymkode: a28de...b0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ALDRI gjort det. Det er ikke for penetrering, det er for avføring.  Du kan få skikkelige skader bak der. 

Anonymkode: d67a9...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ehh, du bruker avføringsmiddel for å kunne ha analsex? Da er du jaggu dedikert :P 

Anonymkode: a28de...b0b

Ja fy faen🤣🙈

Anonymkode: d67a9...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om avføring skulle være ett problem så er det vell langt lettere å skylle tissen etterpå enn å holde på å styre så voldsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skyll så voldsomt. La være å spise rett før, fyll en liten ballong og skyll ytre tarm lett, ferdig. Er du dårlig i magen, så dropp heller analsex den dagen. Og bruk mye analglid!

Anonymkode: 0d28b...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Mange bra tilbakemeldinger her, både råd og folk som har samme erfaring. Hadde regnet med mer hate. Så takk. 

Har problemer med treg avføring, slik at det alltid kjennes ut som det er noe i tarmen. Tydeligvis er det det også. Har fått mye vondt i magen de siste dagene, slik noen her nevner at de også har. Burde vel være mer forsiktig. Kjenner at det blir et problem å spise bl.a. fordi det da kommer noe i tarmen etterhvert som skaper ubehag fordi jeg vet at det er der og som gjør meg stresset rundt ny partner, i tilfelle analsex. Ganske tragisk at det ikke har skjedd ennå, siden jeg bruker timer på å forberede, i tilfelle. Er ikke sååå hypp på det egentlig, men ønsker ikke å måtte feige ut når det blir aktuelt, fordi jeg er redd for avføring. Kjenner at det begynner å bli et problem nå altså. 

Til de som nevner det: jeg har alltid laxoberal (eller hva det heter) hjemme pga ofte forstoppelse og ubehag med noe i tarmen, men på pakken står det at det skal virke etter 6-12 timer, men hos meg kan det ta 3-30 timer før det skjer. Det betyr at det kan skje når som helst, så da tør jeg ikke bruke det for øyeblikket. 

Bruker dere andre klyster, sånn som går kjappere? I så fall hvilke? 

Anonymkode: 5a768...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Uff. Mange bra tilbakemeldinger her, både råd og folk som har samme erfaring. Hadde regnet med mer hate. Så takk. 

Har problemer med treg avføring, slik at det alltid kjennes ut som det er noe i tarmen. Tydeligvis er det det også. Har fått mye vondt i magen de siste dagene, slik noen her nevner at de også har. Burde vel være mer forsiktig. Kjenner at det blir et problem å spise bl.a. fordi det da kommer noe i tarmen etterhvert som skaper ubehag fordi jeg vet at det er der og som gjør meg stresset rundt ny partner, i tilfelle analsex. Ganske tragisk at det ikke har skjedd ennå, siden jeg bruker timer på å forberede, i tilfelle. Er ikke sååå hypp på det egentlig, men ønsker ikke å måtte feige ut når det blir aktuelt, fordi jeg er redd for avføring. Kjenner at det begynner å bli et problem nå altså. 

Til de som nevner det: jeg har alltid laxoberal (eller hva det heter) hjemme pga ofte forstoppelse og ubehag med noe i tarmen, men på pakken står det at det skal virke etter 6-12 timer, men hos meg kan det ta 3-30 timer før det skjer. Det betyr at det kan skje når som helst, så da tør jeg ikke bruke det for øyeblikket. 

Bruker dere andre klyster, sånn som går kjappere? I så fall hvilke? 

Anonymkode: 5a768...85b

Hørtes helt herlig ut🙈🤣

Anonymkode: d67a9...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Uff. Mange bra tilbakemeldinger her, både råd og folk som har samme erfaring. Hadde regnet med mer hate. Så takk. 

Har problemer med treg avføring, slik at det alltid kjennes ut som det er noe i tarmen. Tydeligvis er det det også. Har fått mye vondt i magen de siste dagene, slik noen her nevner at de også har. Burde vel være mer forsiktig. Kjenner at det blir et problem å spise bl.a. fordi det da kommer noe i tarmen etterhvert som skaper ubehag fordi jeg vet at det er der og som gjør meg stresset rundt ny partner, i tilfelle analsex. Ganske tragisk at det ikke har skjedd ennå, siden jeg bruker timer på å forberede, i tilfelle. Er ikke sååå hypp på det egentlig, men ønsker ikke å måtte feige ut når det blir aktuelt, fordi jeg er redd for avføring. Kjenner at det begynner å bli et problem nå altså. 

Til de som nevner det: jeg har alltid laxoberal (eller hva det heter) hjemme pga ofte forstoppelse og ubehag med noe i tarmen, men på pakken står det at det skal virke etter 6-12 timer, men hos meg kan det ta 3-30 timer før det skjer. Det betyr at det kan skje når som helst, så da tør jeg ikke bruke det for øyeblikket. 

Bruker dere andre klyster, sånn som går kjappere? I så fall hvilke? 

Anonymkode: 5a768...85b

Hahaha, er dette kødd, eller? Mener du i fullt alvor at du styrer så fælt i tilfelle det skulle bli analsex? Du vet at det er lov å si nei, når du egentlig ikke er så hypp på det? Men for all del, det er bare å fortsette å staka møkk til du får så store problemer med mage/tarm, at det går på helsa løs. 

Anonymkode: a28de...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 20.25):

Er det virkelig verdt det da? Huff, det hørtes jo ikke noe ålreit ut

Anonymkode: 004ee...2b9

Nei, det er ikke verdt det, syns analsex er godt, men det er ikke verdt alt styret før, så det skjer veldig sjeldent

Anonymkode: a802c...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man på død og liv ha en penis i ræva?? Det er jo så unormalt som det går an? Det er like pervo som at menn har analsex med dyr i mine øyne! Dirkete sykt, og et vanvittig forvrengt bilde man har av sex i dag! Når unge nybegynnere tror at rumpesex er noe man MÅ ha..... :( :( :(

Hva er det som gjør at en vanlig vagina ikke er god nok? 

Anonymkode: ab532...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 13.00):

Hørtes helt herlig ut🙈🤣

Anonymkode: d67a9...af1

Ikke veldig. 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, det er ikke verdt det, syns analsex er godt, men det er ikke verdt alt styret før, så det skjer veldig sjeldent

Anonymkode: a802c...6d2

Det er ikke for min skyld. 

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 13.03):

Hahaha, er dette kødd, eller? Mener du i fullt alvor at du styrer så fælt i tilfelle det skulle bli analsex? Du vet at det er lov å si nei, når du egentlig ikke er så hypp på det? Men for all del, det er bare å fortsette å staka møkk til du får så store problemer med mage/tarm, at det går på helsa løs. 

Anonymkode: a28de...b0b

Ja, det mener jeg. Vet at det skjer snart fordi han snakker mye om det. Men holder på å tenke meg om. Det passer dårlig å si nei, men enda dårligere med konstant magevondt. 

 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor skal man på død og liv ha en penis i ræva?? Det er jo så unormalt som det går an? Det er like pervo som at menn har analsex med dyr i mine øyne! Dirkete sykt, og et vanvittig forvrengt bilde man har av sex i dag! Når unge nybegynnere tror at rumpesex er noe man MÅ ha..... :( :( :(

Hva er det som gjør at en vanlig vagina ikke er god nok? 

Anonymkode: ab532...afb

Vi er ingen nybegynnere, og vi er voksne. Vi er bare nye for hverandre. Men innser at det er litt bananas tankegang. Ville bare ikke ha grenser. 

Anonymkode: 5a768...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...