Metalbitch Skrevet 22. oktober 2021 #41 Del Skrevet 22. oktober 2021 Løping 🤣🤣👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 22. oktober 2021 #42 Del Skrevet 22. oktober 2021 Babyer, ivf og bæsjebleier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. oktober 2021 #43 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hvis mine kidnappere virkelig hadde glemt å kneble meg, skulle jeg latt dem lide for sin inkompetanse. Jeg ville tatt utgangspunkt i det periodiske system, og forklart elektrontilvekst/orbitaler (elektronbaner) for i hvertfall de tyve første grunnstoffene – sånn etter husken; dvs fra hydrogen til kalsium. Og litt om elektronegativitet og atomvekt. Og isotoper. På tørrest mulig måte. Jeg hadde utdypet karbonets fortreffelighet, og lagt ut om alkaner, alkener og alkyner (= enkel- dobbel- og trippelbindinger som gjør meg glad i karbon). Forklart forskjellige måter å notere et molekyl på. Bruttoformel og strukturformel; til og med hvordan et kjemikalies IUPAC-navn gjør det mulig å tegne molekylet. Forskjell på aldehyder og ketoner. Alifater og aromater. Det siste husker jeg ikke, men jeg hadde helt sikkert snakket om å separere dem med utstyr som involverer bruk av en liten kolonne. Jeg ville snakket sakte. Slepende. For å være sikker på å virke uinteressant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 23. oktober 2021 #44 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg synes astrologi er litt gøy, absolutt ikke noe jeg tar sånn kjempeseriøst, som å være kjip og skylde på stjernetegnet mitt, vurdere folk og forhold utifra deres stjernetegn osv. Det er bare litt artig likevel å se hvordan jeg og andre passer til tegnet, altså det er kun for underholdning. Men dersom jeg hadde blitt kidnappet hadde jeg snakket non stop om astrologi: spurt hvilken dag de er født og analysert deres stjernetegn og månetegn, fortalt dem om mitt tegn og hvordan det passer for meg og hva som ikke passer. Dersom de ikke hadde fått fnatt og returnert meg innen da hadde jeg begynt å gå gjennom hvert stjernetegn. Kjenner du en tyr? Vannmann? Åå, er kjæresten din krepsen og du løven? Ahh det er nok ikke så lurt pga bla bla bla. Tenker de hadde fått nok av meg ganske fort egentlig 🙆🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #45 Del Skrevet 9. april 2022 Sammenhengen mellom sorte hull og kvantefysikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå