Gå til innhold

Du har blitt kidnappet. 2 timer senere returnerer kidnapperen deg fordi du ikke vil slutte å snakke om hva?


Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Du har blitt kidnappet. 2 timer senere returnerer kidnapperen deg fordi du ikke vil slutte å snakke om hva? :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

været! Alle klager jo på været.. uansett - for fint, for kaldt, for varm, for lite regn, for mye regn -.- kunne holdt det gående veeeldig lenge også.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg, må jeg velge en ting... Er veldig flink til å prate om en ting for så å prate om en annen ting for så å gå tilbake til første tingen og blande det med en tredje ting for så å alt til å henge sammen.... Så jeg hadde blitt levert tilbake innen en halvtime, kan gnåle dagen lang jeg.  Men siden mensen er rett rundt hjørnet og jeg måtte valgt bare en ting så måtte nok det blitt emnet, kan trekke mange ting inn mot mensen og så da ville jeg fått variasjon. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud..jeg suger på smalltalks! 
 

Eeeeeeeeehm..jeg hadde kanskje nevnt de mystiske radiosignalene fra dypet av vår galakse….ooooog at jeg kjenner folk.. :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vera skrev (1 minutt siden):

Å herregud..jeg suger på smalltalks! 
 

Eeeeeeeeehm..jeg hadde kanskje nevnt de mystiske radiosignalene fra dypet av vår galakse….ooooog at jeg kjenner folk.. :jolie:

Det er Røed Ødegård et godt tips. 😄

Til trådstarter. Jeg hadde begynnt å prate om hvordan jeg skal plukke dem fra hverandre bit for bit og solgt på svartebørsen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har alvorlig analprolaps, kronisk bakteriell vaginose, at jeg har revnet til grad 3b uten å bli sydd igjen etter fødsel, at jeg elsker å bli voldtatt oralt og at jeg lider av sterkt Stockholmsyndrom. Så hadde jeg laget noen ulyder innimellom og ristet sterkt på hodet, hatt et stirrende blikk, sagt at jeg er microchipet og at jeg driver med woodoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselsopplevelser, i detalj. Og trukket tråder og sammenhenger med skader og annet jeg og  barna har hatt oppigjennom. Også dette ned i ekle detaljer, selvfølgelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...