Gladikaffe Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Du har blitt kidnappet. 2 timer senere returnerer kidnapperen deg fordi du ikke vil slutte å snakke om hva? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 Alt som ikke er slik det skal med kroppen min, og hva jeg tenker kan gjøres😁😁😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hunder. 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Fødsel og hva slufsa mi har vært gjenom av revning osv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 Katter ofc😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. oktober 2021 #7 Del Skrevet 22. oktober 2021 Geocaching 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zanna Skrevet 22. oktober 2021 #8 Del Skrevet 22. oktober 2021 Stell av planter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. oktober 2021 #9 Del Skrevet 22. oktober 2021 Dungeons & Dragons. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 22. oktober 2021 #10 Del Skrevet 22. oktober 2021 Si "endelig noen å snakke med. Jeg har så mange problemer. Nå skal du høre her........" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 22. oktober 2021 #11 Del Skrevet 22. oktober 2021 været! Alle klager jo på været.. uansett - for fint, for kaldt, for varm, for lite regn, for mye regn -.- kunne holdt det gående veeeldig lenge også.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 22. oktober 2021 #12 Del Skrevet 22. oktober 2021 Om seg selv 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 22. oktober 2021 #13 Del Skrevet 22. oktober 2021 HMS😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 22. oktober 2021 #14 Del Skrevet 22. oktober 2021 Omg, må jeg velge en ting... Er veldig flink til å prate om en ting for så å prate om en annen ting for så å gå tilbake til første tingen og blande det med en tredje ting for så å alt til å henge sammen.... Så jeg hadde blitt levert tilbake innen en halvtime, kan gnåle dagen lang jeg. Men siden mensen er rett rundt hjørnet og jeg måtte valgt bare en ting så måtte nok det blitt emnet, kan trekke mange ting inn mot mensen og så da ville jeg fått variasjon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 22. oktober 2021 #15 Del Skrevet 22. oktober 2021 Å herregud..jeg suger på smalltalks! Eeeeeeeeehm..jeg hadde kanskje nevnt de mystiske radiosignalene fra dypet av vår galakse….ooooog at jeg kjenner folk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 22. oktober 2021 #16 Del Skrevet 22. oktober 2021 Handlelister og trippeltrumf 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. oktober 2021 #17 Del Skrevet 22. oktober 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Å herregud..jeg suger på smalltalks! Eeeeeeeeehm..jeg hadde kanskje nevnt de mystiske radiosignalene fra dypet av vår galakse….ooooog at jeg kjenner folk.. Det er Røed Ødegård et godt tips. 😄 Til trådstarter. Jeg hadde begynnt å prate om hvordan jeg skal plukke dem fra hverandre bit for bit og solgt på svartebørsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2021 #18 Del Skrevet 22. oktober 2021 At jeg har alvorlig analprolaps, kronisk bakteriell vaginose, at jeg har revnet til grad 3b uten å bli sydd igjen etter fødsel, at jeg elsker å bli voldtatt oralt og at jeg lider av sterkt Stockholmsyndrom. Så hadde jeg laget noen ulyder innimellom og ristet sterkt på hodet, hatt et stirrende blikk, sagt at jeg er microchipet og at jeg driver med woodoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. oktober 2021 #19 Del Skrevet 22. oktober 2021 Fødselsopplevelser, i detalj. Og trukket tråder og sammenhenger med skader og annet jeg og barna har hatt oppigjennom. Også dette ned i ekle detaljer, selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 22. oktober 2021 #20 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hvordan man skal trene og oppdra hunder med utelukkende positive metoder. 🙌🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå