Gå til innhold

Jeg avviste ham og nå har han en greie med venninnen sin - jeg er knust


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er uerfaren med forhold, sex og menn generelt og hadde en ekstremt god kjemi med en mann på jobben som jeg ofte møtte for en øl etter jobb. Jeg trakk meg unna tilnærmelsene hans, delvis fordi vi jobbet sammen og delvis fordi jeg er uerfaren. Vi hadde en krangel der vi ikke snakket sammen på to måneder og nå som vi tok opp kontakten igjen fikk jeg vite at han har en greie med en venninne han har hatt i 10 år. Først nå har de begynt med noe. Jeg så tilfeldigvis noen kyssebilder på telefonen. 

Han virker likevel ikke å være så fornøyd og sier det bare er et  FF-forhold, at hun ikke er drømmekvinnen hans og at det er flere ting ved henne som ikke er så attraktivt. Han sa til meg i går at hvis vi fortsatt var single når vi var 40 burde vi gå for det. Han spurte også om hvordan drømmemannen min var. Han virker fortsatt å ha en interesse for meg men jeg føler det vi hadde er ødelagt av at han har hatt noen andre i mellomtiden. Selvom han sier han er på samme sted som før bare med en FF. Jeg sa jeg var glad han hadde funnet noen men han så ikke glad ut og sa bare «det er bra at iallefall du er glad». Det er ikke sånn en nyforelsket og lykkelig person ser ut etter min erfaring. Kanskje er han lei seg for at det ikke er meg, jeg vet ikke.

Jeg føler meg knust over dette, dumme meg som ikke fikk ut fingeren og som lot det med jobb og min egen usikkerhet komme i veien. Vil aldri treffe en mann jeg vil få en sånn kjemi med igjen, jeg er 30 og har ikke hatt det før ham heller. 

Hva tenker dere om situasjonen? Finnes det noe håp? Skal jeg gi opp? Skal jeg si jeg hadde følelser for ham hele veien eller skal jeg bare respektere forholdet deres og ikke si noe? 

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med all mulig respekt og forståelse,

Man bør unngå å involvere seg romantisk og/eller seksuelt med folk på arbeidsplassen.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det bare var konkurranseinstinktet ditt som kicket inn, og at du omskriver litt årsakene til at du ikke ville ha ham den gang. Nå ser du en annen kvinne ha noe, og så vil du naturligvis ha det samme. La det gå.

Anonymkode: 1a7c7...bd0

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (56 minutter siden):

Med all mulig respekt og forståelse,

Man bør unngå å involvere seg romantisk og/eller seksuelt med folk på arbeidsplassen.

Jeg gjorde jo ikke det. Vi bare tok en øl og snakket om livet. Ville vente til jeg var ferdig med mitt praksisopphold men nå som vi begge er ute av selskapet er det for sent siden han fant noen andre.

Anonymkode: 50afb...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gjorde jo ikke det. Vi bare tok en øl og snakket om livet. Ville vente til jeg var ferdig med mitt praksisopphold men nå som vi begge er ute av selskapet er det for sent siden han fant noen andre.

Anonymkode: 50afb...f59

Da er det vel ingen grunn til bekymring? 😊

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Da er det vel ingen grunn til bekymring? 😊

 

Men jeg er jo lei meg for at han fant noen andre. Hvorfor mener du det ikke er grunn til bekymring?

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jammen, go for it! Det er jo deg han vil ha.
Tipper han fant seg en ff fordi han vil prøve i distrahere seg bort fra deg. Det er helt vanlig.
Kanskje var det dette som trengtes for at du skulle innse at nå må du satse?

Anonymkode: 940f9...f53

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får oppfølging fra traumeteam i kommunen. Siden du er KNUST.

Anonymkode: aa0bb...796

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er uerfaren med forhold, sex og menn generelt og hadde en ekstremt god kjemi med en mann på jobben som jeg ofte møtte for en øl etter jobb. Jeg trakk meg unna tilnærmelsene hans, delvis fordi vi jobbet sammen og delvis fordi jeg er uerfaren. Vi hadde en krangel der vi ikke snakket sammen på to måneder og nå som vi tok opp kontakten igjen fikk jeg vite at han har en greie med en venninne han har hatt i 10 år. Først nå har de begynt med noe. Jeg så tilfeldigvis noen kyssebilder på telefonen. 

Han virker likevel ikke å være så fornøyd og sier det bare er et  FF-forhold, at hun ikke er drømmekvinnen hans og at det er flere ting ved henne som ikke er så attraktivt. Han sa til meg i går at hvis vi fortsatt var single når vi var 40 burde vi gå for det. Han spurte også om hvordan drømmemannen min var. Han virker fortsatt å ha en interesse for meg men jeg føler det vi hadde er ødelagt av at han har hatt noen andre i mellomtiden. Selvom han sier han er på samme sted som før bare med en FF. Jeg sa jeg var glad han hadde funnet noen men han så ikke glad ut og sa bare «det er bra at iallefall du er glad». Det er ikke sånn en nyforelsket og lykkelig person ser ut etter min erfaring. Kanskje er han lei seg for at det ikke er meg, jeg vet ikke.

Jeg føler meg knust over dette, dumme meg som ikke fikk ut fingeren og som lot det med jobb og min egen usikkerhet komme i veien. Vil aldri treffe en mann jeg vil få en sånn kjemi med igjen, jeg er 30 og har ikke hatt det før ham heller. 

Hva tenker dere om situasjonen? Finnes det noe håp? Skal jeg gi opp? Skal jeg si jeg hadde følelser for ham hele veien eller skal jeg bare respektere forholdet deres og ikke si noe? 

Anonymkode: 50afb...f59

Altså, viss man blir avvist så er det jo ikke rart man finner seg noen andre, enten det er kjæreste eller ff eller hva som helst. Man går jo ikke å venter på  noen som man ikke tror er interessert. 

Han høres jo ut som han er mer interessert i deg, så er du interessert så sier jeg glem alt det andre å go for it før sjansen forsvinner. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg unna. Hadde dette vært meningen, hadde det skjedd for lengst. Du skal ha det du ikke kan få. Det har ingenting med realiteten å gjøre. Han er feig og konfliktsky. Virker som det er samme for han, så lenge n.o.e.n holder han varm.  Finn en som respekterer deg :klemmer:

Anonymkode: 4796f...1a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg er jo lei meg for at han fant noen andre. Hvorfor mener du det ikke er grunn til bekymring?

Anonymkode: 50afb...f59

Sjalu, det er det du er. En 30 åring klarer å bestemme seg for om hun vil ha en mann eller ikke. En oppmerksomhetssyk person, klarer ikke det. Godt han fant seg en annen kvinne. 

Anonymkode: 8d69d...0c9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tipper det bare var konkurranseinstinktet ditt som kicket inn, og at du omskriver litt årsakene til at du ikke ville ha ham den gang. Nå ser du en annen kvinne ha noe, og så vil du naturligvis ha det samme. La det gå.

Anonymkode: 1a7c7...bd0

Dette.

Uansett, du har avvist han. I det den ene parten avviser vil ting aldri bli bra. Han vil alltid vite at du egentlig ikke ville ha han

Anonymkode: 0611b...a36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

jammen, go for it! Det er jo deg han vil ha.
Tipper han fant seg en ff fordi han vil prøve i distrahere seg bort fra deg. Det er helt vanlig.
Kanskje var det dette som trengtes for at du skulle innse at nå må du satse?

Anonymkode: 940f9...f53

Hvordan vet du at det er meg han vil ha?

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er uerfaren med forhold, sex og menn generelt og hadde en ekstremt god kjemi med en mann på jobben som jeg ofte møtte for en øl etter jobb. Jeg trakk meg unna tilnærmelsene hans, delvis fordi vi jobbet sammen og delvis fordi jeg er uerfaren. Vi hadde en krangel der vi ikke snakket sammen på to måneder og nå som vi tok opp kontakten igjen fikk jeg vite at han har en greie med en venninne han har hatt i 10 år. Først nå har de begynt med noe. Jeg så tilfeldigvis noen kyssebilder på telefonen. 

Han virker likevel ikke å være så fornøyd og sier det bare er et  FF-forhold, at hun ikke er drømmekvinnen hans og at det er flere ting ved henne som ikke er så attraktivt. Han sa til meg i går at hvis vi fortsatt var single når vi var 40 burde vi gå for det. Han spurte også om hvordan drømmemannen min var. Han virker fortsatt å ha en interesse for meg men jeg føler det vi hadde er ødelagt av at han har hatt noen andre i mellomtiden. Selvom han sier han er på samme sted som før bare med en FF. Jeg sa jeg var glad han hadde funnet noen men han så ikke glad ut og sa bare «det er bra at iallefall du er glad». Det er ikke sånn en nyforelsket og lykkelig person ser ut etter min erfaring. Kanskje er han lei seg for at det ikke er meg, jeg vet ikke.

Jeg føler meg knust over dette, dumme meg som ikke fikk ut fingeren og som lot det med jobb og min egen usikkerhet komme i veien. Vil aldri treffe en mann jeg vil få en sånn kjemi med igjen, jeg er 30 og har ikke hatt det før ham heller. 

Hva tenker dere om situasjonen? Finnes det noe håp? Skal jeg gi opp? Skal jeg si jeg hadde følelser for ham hele veien eller skal jeg bare respektere forholdet deres og ikke si noe? 

Anonymkode: 50afb...f59

Jeg hadde aldri involvert meg med noen på samme arbeidsplass. 

Ellers høres han ut som et "kupp" med gode verdier der han driver å snakker dritt til deg om venninnen sin samtidig som han har sex med henne. Skikkelig kjernekar lol 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg føler meg knust over dette, dumme meg som ikke fikk ut fingeren og som lot det med jobb og min egen usikkerhet komme i veien. Vil aldri treffe en mann jeg vil få en sånn kjemi med igjen, jeg er 30 og har ikke hatt det før ham heller. 

Når du avviser noen så har du med handling sagt at du ikke er interessert. Da går man videre med livet sitt. Du burde forstå at når du avviser han har du bare et begrenset "vindu" til å rette opp tabben om du angerer. Ellers er det bare snakk om tid før det hele er tapt. Om du da angret burde du faktisk tatt kontakt og sagt det rett ut! Så måtte du vise det i handling det du føler, ellers er det ikke liv laga. Lær av dette til neste gang! Trekke seg tilbake og avvise er aldri noen god ting for et forhold. Da har du faktisk vist hva du står for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (50 minutter siden):

Jeg hadde aldri involvert meg med noen på samme arbeidsplass. 

Ellers høres han ut som et "kupp" med gode verdier der han driver å snakker dritt til deg om venninnen sin samtidig som han har sex med henne. Skikkelig kjernekar lol 

Ingenting skjedde mens vi var ansatt. Nå er begge borte fra arbeidsplassen så det kunne funket nå men han fant seg jo en annen. Hva tenker du? Er han fortsatt interessert i meg eller er han gått videre?

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Crazydoglady skrev (6 timer siden):

Altså, viss man blir avvist så er det jo ikke rart man finner seg noen andre, enten det er kjæreste eller ff eller hva som helst. Man går jo ikke å venter på  noen som man ikke tror er interessert. 

Han høres jo ut som han er mer interessert i deg, så er du interessert så sier jeg glem alt det andre å go for it før sjansen forsvinner. 

Hvorfor tror du han er mer interessert i meg? Og hvordan bør jeg prøve å ta det herfra?

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor tror du han er mer interessert i meg? Og hvordan bør jeg prøve å ta det herfra?

Anonymkode: 50afb...f59

Han sier det jo nesten rett ut, eller har jeg misforstått? Han virker ikke så ekstatisk og føler behov for å fortelle deg at dette ikke er så seriøst. Det hadde han jo ikke hatt noen grunn til om han ikke var interessert i deg. Kjæreste eller sex, ingen grunn til å utdype det med mindre det er relevant for samtalen eller man bryr seg om hvordan de man snakker med oppfatter det🙂

Inviter han ut da, prat, vær sammen å la ting skje av seg selv 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazydoglady skrev (1 time siden):

Han sier det jo nesten rett ut, eller har jeg misforstått? Han virker ikke så ekstatisk og føler behov for å fortelle deg at dette ikke er så seriøst. Det hadde han jo ikke hatt noen grunn til om han ikke var interessert i deg. Kjæreste eller sex, ingen grunn til å utdype det med mindre det er relevant for samtalen eller man bryr seg om hvordan de man snakker med oppfatter det🙂

Inviter han ut da, prat, vær sammen å la ting skje av seg selv 🙂

Kan være han sier det bare for å opplyse, som til en venn man bare snakker om alt mulig til. Men tenker du at jeg fortsatt har sjansen? Eller har han gitt meg opp?

Anonymkode: 50afb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så tafatt. For d første, folk lever og går videre. Du avviste han og han står fritt til å leve videre. Ut fra det du forteller er det uansett deg han vil ha. Få ut fingeren da vel, spør han om dere skal ta en øl, spør om han er interessert i å utforske noe mer med deg!

Anonymkode: 969e4...029

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...