AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #101 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 21.07): Hvordan funker den? Blir dere mobba for størrelsen? Vær helt ærlig. Min er selv 14/13 cm. Anonymkode: dc0a3...bb8 Seriøst? Dersom du Googler gjennomsnittsstørrelsen, så finner du fort ut at snittet ligger på ca 14 cm. Det er vel ingen normale folk som mobber noen for gjennomsnittsstørrelsen? Ikke for noe mindre heller, for den saks skyld. Anonymkode: 4d543...feb 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #102 Skrevet 23. oktober 2021 Bare smetter inn et apropos i debatten: Det er nå under et døgn siden jeg hadde sjans på å slippe laksen (13 cm) løs. Gav klar beskjed om at det ikke ble noe kingsizeparty, bare så det var klart. Svaret var, som en del ganger tidligere "ok, da finner jeg en annen". Seriøst; jeg blir ikke lenger skuffet eller lei meg. Verden suger! Anonymkode: f80f0...f50
Hulderen Skrevet 24. oktober 2021 #103 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bare smetter inn et apropos i debatten: Det er nå under et døgn siden jeg hadde sjans på å slippe laksen (13 cm) løs. Gav klar beskjed om at det ikke ble noe kingsizeparty, bare så det var klart. Svaret var, som en del ganger tidligere "ok, da finner jeg en annen". Seriøst; jeg blir ikke lenger skuffet eller lei meg. Verden suger! Anonymkode: f80f0...f50 Hvorfor i alle dager sa du noe så dumt? Hvem vil vel bli med noen som har så liten selvtillit at de snakker ned seg selv? Du fortalte jo indirekte at det eneste du fokuserer på under sex er din egen størrelse. Du antydet også at hun er så vid at hun må ha en «kingsize». Ikke rart at dama da heller ville finne en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #104 Skrevet 24. oktober 2021 Hulderen skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager sa du noe så dumt? Hvem vil vel bli med noen som har så liten selvtillit at de snakker ned seg selv? Du fortalte jo indirekte at det eneste du fokuserer på under sex er din egen størrelse. Du antydet også at hun er så vid at hun må ha en «kingsize». Ikke rart at dama da heller ville finne en annen. Ok. Så om man velges bort eller ofres for andre, syns du det er greit å bære stein til byrden ved å ta parti med dama som velger en med større pikk?! Som sagt - verden suger! Anonymkode: f80f0...f50
Hulderen Skrevet 24. oktober 2021 #105 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ok. Så om man velges bort eller ofres for andre, syns du det er greit å bære stein til byrden ved å ta parti med dama som velger en med større pikk?! Som sagt - verden suger! Anonymkode: f80f0...f50 Så du skjønte ikke noe av svaret mitt? Hun valgte deg ikke bort pga penisstørrelsen, men pga at du slengte ut negative kommentarer om deg selv og ting som kunne tolkes som negative om henne. Hadde du hatt en penis på 18 cm, men sagt til henne at hun ikke ville oppleve flotte magemuskler, så ville hun også dumpet deg. For da ville du vist en usunn holdning til magen din. Skjønner? Edit: Det er godt mulig at dama valgte en annen fyr som også har 13 cm penis, men som ikke er opphengt i penisstørrelsen sin, og dermed har mer sjarme, sexapell og gode sjekkekommentarer. Endret 24. oktober 2021 av Hulderen 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #106 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bare smetter inn et apropos i debatten: Det er nå under et døgn siden jeg hadde sjans på å slippe laksen (13 cm) løs. Gav klar beskjed om at det ikke ble noe kingsizeparty, bare så det var klart. Svaret var, som en del ganger tidligere "ok, da finner jeg en annen". Seriøst; jeg blir ikke lenger skuffet eller lei meg. Verden suger! Anonymkode: f80f0...f50 Ved å ordlegge seg slik kan du snakke ned selv en 20 cm stor kuk. Dine sosiale ferdigheter er det nok noen som stiller spørsmål ved. Til å være en med gjennomsnittelig kuk fremstår du ikke som gjennomsnittelig lur. Uvitenhet eller bevisst selvdeprivasjon, kvinner oppfatter deg som en dust. Rett deg opp i ryggen og ta deg sammen. The 🐃 Anonymkode: 1e49e...602 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #107 Skrevet 24. oktober 2021 Hulderen skrev (8 timer siden): Så du skjønte ikke noe av svaret mitt? Hun valgte deg ikke bort pga penisstørrelsen, men pga at du slengte ut negative kommentarer om deg selv og ting som kunne tolkes som negative om henne. Hadde du hatt en penis på 18 cm, men sagt til henne at hun ikke ville oppleve flotte magemuskler, så ville hun også dumpet deg. For da ville du vist en usunn holdning til magen din. Skjønner? Edit: Det er godt mulig at dama valgte en annen fyr som også har 13 cm penis, men som ikke er opphengt i penisstørrelsen sin, og dermed har mer sjarme, sexapell og gode sjekkekommentarer. Forvrengt virkelighetsbilde på deg. Skaff deg en liten pikk og prøv deg ute i den virkelige verden. Kom gjerne tilbake med rapport etter noen måneder. Verden suger. Anonymkode: f80f0...f50
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #108 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ved å ordlegge seg slik kan du snakke ned selv en 20 cm stor kuk. Dine sosiale ferdigheter er det nok noen som stiller spørsmål ved. Til å være en med gjennomsnittelig kuk fremstår du ikke som gjennomsnittelig lur. Uvitenhet eller bevisst selvdeprivasjon, kvinner oppfatter deg som en dust. Rett deg opp i ryggen og ta deg sammen. The 🐃 Anonymkode: 1e49e...602 Veldig sært at du, av alle, klare å komme med en sånn moraloffensiv på det der nivået. Du, som i lange tider har tapetsert allverdens tråder på KG med din tilfredshet over eget enorme kjønnsorgan, burde ikke vie oppmerksomhet til en tråd som handler om angivelig "små" peniser! Anonymkode: f80f0...f50
Slut Skrevet 25. oktober 2021 #109 Skrevet 25. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 21.43): Min er 14 cm... føler den ser grei ut når den er hard. Men ikke når den er "Bløt" ahaha Syntes det er litt flaut ja, for føler alle har større kuk en meg Anonymkode: e0ef9...c38 Trist du synes det er flaut, men det er ganske typisk at man skal samenligne seg selv med andre og blir då ofte usikker på seg selv. Personlig synes jeg at det kan fort bli vondt å bli knulla av ein stor kuk. Spesielt i doggy😅 Den beste sexen jeg har hatt er med dei mindre.. det viktigaste er jo faktisk kjemi og ikke størrelse. Og viss dama liker det større så kan man gjøre opp for størrelsen med tunge og sexleketøy😏 Endret 25. oktober 2021 av Slut 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #110 Skrevet 25. oktober 2021 Hjelpes for en tråd. Jeg er 27 og har ligget med en god del menn. De beste penisene er de som er under gjennomsnittet, men ikke micro. Dvs de med micropenis lå jeg med da jeg var typ 17, og de hadde vel tilsvarende alder, så mulig de hadde vært flinkere i senga nå. Den dårligste jeg har ligget med (sett bort fra micropenisene) er han med størst penis på lengde og tykkelse med underarmen min; det var faen meg det jævligste og kjentes ut som en fødsel. Peniser som er lange (gjennomsnittlig og lenger) syns jeg egentlig bare er vondt, den er for lang og dunker borti livmorveggen. Jeg er veldig glad samboeren min har litt under snittet penis, og han er jævla god til å bruke den 😉🤤 Anonymkode: 8c559...119 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #111 Skrevet 25. oktober 2021 Dessuten handler ikke alt om sex. Et fint smil og en mann som behandler dama bra betyr mye mye mer enn penisstørrelsen. Hadde min samboer hatt micropenis så ville jeg giftet meg med han og levd livet med han for det, uten å overhode ha behov for noe større. Anonymkode: 8c559...119 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #112 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 23.58): Bare smetter inn et apropos i debatten: Det er nå under et døgn siden jeg hadde sjans på å slippe laksen (13 cm) løs. Gav klar beskjed om at det ikke ble noe kingsizeparty, bare så det var klart. Svaret var, som en del ganger tidligere "ok, da finner jeg en annen". Seriøst; jeg blir ikke lenger skuffet eller lei meg. Verden suger! Anonymkode: f80f0...f50 Jeg hadde nok dumpa deg om du sa det og var 18 cm også! Dårlig selvtillit er turn off! Skjønner du helt glatt hopper over min kommentarer om at jeg foretrekker sex med kjæresten fremfor samboeren selv om samboeren er større og kjæresten er noen cm mindre enn deg igjen Anonymkode: c9374...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #113 Skrevet 25. oktober 2021 Samboer har 13 fantastiske cm og jeg kommer (vaginalt til og med) hver eneste gang. Så enten ligger problemet i hodet ditt, eller så er det noe annet som får damene til å skygge banen. Anonymkode: ec4d9...97a 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #114 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samboer har 13 fantastiske cm og jeg kommer (vaginalt til og med) hver eneste gang. Så enten ligger problemet i hodet ditt, eller så er det noe annet som får damene til å skygge banen. Anonymkode: ec4d9...97a Mangel på utstråling har i de fleste tilfeller en eller flere årsaker. Det har du rett i. Og denne "mangelen" som jo absolutt "ligger i hodet" er jo temaet for denne tråden. Når man ikke er 17 lengre, og livet har ligget med smørsida ned når det kommer til samkvem med andre mennesker, har man på et vis dratt på seg ei beskyttende kappe. Man blir egentlig veldig never mind. Men hver gang damene skygger banen (for det er åpenbart noe som virker avvisende, reint mentalt), blir man jo påminnet at man blir sortert bort på en måte... Anonymkode: f80f0...f50
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #115 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samboer har 13 fantastiske cm og jeg kommer (vaginalt til og med) hver eneste gang. Så enten ligger problemet i hodet ditt, eller så er det noe annet som får damene til å skygge banen. Anonymkode: ec4d9...97a Er den over gj.snittet tykk og? Anonymkode: dc0a3...bb8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #116 Skrevet 27. oktober 2021 Kjetilkasper@outlo skrev (14 timer siden): Jeg har. Blitt både dumpet og baksnakket pga størrelsen (av kvinner) 13.5 /11.8 Lengden er bra. Jeg regner med at du er misfornøyd med omkretsen? Anonymkode: dc0a3...bb8
PITTY Skrevet 27. oktober 2021 #117 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 23.58): Bare smetter inn et apropos i debatten: Det er nå under et døgn siden jeg hadde sjans på å slippe laksen (13 cm) løs. Gav klar beskjed om at det ikke ble noe kingsizeparty, bare så det var klart. Svaret var, som en del ganger tidligere "ok, da finner jeg en annen". Seriøst; jeg blir ikke lenger skuffet eller lei meg. Verden suger! Anonymkode: f80f0...f50 Til orientering: Laksen = 25/30 cm. Silda = 12/14 cm. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #118 Skrevet 28. oktober 2021 Selv har jeg en på 13-14 cm lengde og samme omkrets, og har hatt sex med noe over femti damer. I en alder av 51 år kan jeg gjerne gi deg litt råd. Jeg har snakket med kanskje 5-10 av damene om størrelse, da gjerne de jeg var sammen med en stund og hvor det derfor betyr noe for dem hvordan sexlivet er over tid. I yngre alder var jeg svært opptatt av det og redd for å være for «liten» der nede. Idag vet jeg at jeg ikke er det. Med en penis på 13-14 cm kan du tilfredsstille praktisk talt en hvilken som helst dame. Jeg har følt meg for «liten» to ganger av ialt drøyt femti (de sa ikke noe men jeg merket det), og de jeg har vært sammen med over flere år og vært fortrolig med, har fortalt at de er svært fornøyde med sexlivet og min helt normale penis. Mange av mine partnere har fått vaginale orgasmer, noen flere ganger på rad. De som får vaginale orgasmer generelt, får det også med meg. Med en slik penis vil du hver gang treffe g-punktet som ligger mindre enn en fingerlengde inne, litt til venstre oppe («klokken elleve»), hvis du lurte. Etpar har fortalt at de har møtt en «stor» og at det ikke var behagelig, enten fordi det gjorde vondt eller fordi mannen ikke brydde seg om dama. Ingen av dem var lenge sammen med den «store», partnerne til de jeg har kjent lenge har alle vært not ale som oss, dvs 12-16 cm som er det området nesten alle ligger på. Min erfaring er at størrelsen betyr noe for damer. Har du 11-12 cm begynner du å slite. Med 13-14 og samme tykkelse er du godt innafor, da vil kanskje en av ti tenke det er litt lite, og en av tjue vil tenke det ikke er nok. De fleste vil oppleve en på 15-18 cm som mer estetisk pirrende, men knapt merke noen forskjell hvis tykkelsen er den samme. Med ditt utstyr og litt innlevelse og masse god kommunikasjon med dama vil du, akkurat som jeg, kunne få en hvilken som helst dame til å ha deilig sex med deg. De vil oppleve deg som helt vanlig, siden du (vi) er akkurat på gjennomsnittet vil de kjenne at du er slik som 90% av de andre de har ligget med. De vil statistisk ha opplevd en «stor» som de kjente som merkbart større, og kanskje en eller to «små» som de kjente som klart mindre enn din. De aller, aller fleste damer vil foretrekke den vanlige slik som din. I et forhold kan de leve med alt over 11-12 cm, men ikke mindre enn det. De store opp til 18 cm funker også greit i et langvarig forhold. lykke til med damene! Anonymkode: 2af10...7b2 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #119 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selv har jeg en på 13-14 cm lengde og samme omkrets, og har hatt sex med noe over femti damer. I en alder av 51 år kan jeg gjerne gi deg litt råd. Jeg har snakket med kanskje 5-10 av damene om størrelse, da gjerne de jeg var sammen med en stund og hvor det derfor betyr noe for dem hvordan sexlivet er over tid. I yngre alder var jeg svært opptatt av det og redd for å være for «liten» der nede. Idag vet jeg at jeg ikke er det. Med en penis på 13-14 cm kan du tilfredsstille praktisk talt en hvilken som helst dame. Jeg har følt meg for «liten» to ganger av ialt drøyt femti (de sa ikke noe men jeg merket det), og de jeg har vært sammen med over flere år og vært fortrolig med, har fortalt at de er svært fornøyde med sexlivet og min helt normale penis. Mange av mine partnere har fått vaginale orgasmer, noen flere ganger på rad. De som får vaginale orgasmer generelt, får det også med meg. Med en slik penis vil du hver gang treffe g-punktet som ligger mindre enn en fingerlengde inne, litt til venstre oppe («klokken elleve»), hvis du lurte. Etpar har fortalt at de har møtt en «stor» og at det ikke var behagelig, enten fordi det gjorde vondt eller fordi mannen ikke brydde seg om dama. Ingen av dem var lenge sammen med den «store», partnerne til de jeg har kjent lenge har alle vært not ale som oss, dvs 12-16 cm som er det området nesten alle ligger på. Min erfaring er at størrelsen betyr noe for damer. Har du 11-12 cm begynner du å slite. Med 13-14 og samme tykkelse er du godt innafor, da vil kanskje en av ti tenke det er litt lite, og en av tjue vil tenke det ikke er nok. De fleste vil oppleve en på 15-18 cm som mer estetisk pirrende, men knapt merke noen forskjell hvis tykkelsen er den samme. Med ditt utstyr og litt innlevelse og masse god kommunikasjon med dama vil du, akkurat som jeg, kunne få en hvilken som helst dame til å ha deilig sex med deg. De vil oppleve deg som helt vanlig, siden du (vi) er akkurat på gjennomsnittet vil de kjenne at du er slik som 90% av de andre de har ligget med. De vil statistisk ha opplevd en «stor» som de kjente som merkbart større, og kanskje en eller to «små» som de kjente som klart mindre enn din. De aller, aller fleste damer vil foretrekke den vanlige slik som din. I et forhold kan de leve med alt over 11-12 cm, men ikke mindre enn det. De store opp til 18 cm funker også greit i et langvarig forhold. lykke til med damene! Anonymkode: 2af10...7b2 Pisspreik! På grensa til provoserende lesning! Det finnes menn med samme redskap som har valgt å avslutte det hele etter å ha blitt ledd av og avvist før showet i det hele tatt kom i gang. Å bli fortalt at du skal dra på deg boxern og pelle deg hjem, og bli ofra for baksnakking av jenter og damer er virkeligheta for svært mange med de nevnte målene. Å komme med en sånn rosemalings-tale og legge ut om det fortreffelige ved å være stusselig utstyrt, er bare svada. Det kunne du spart deg for! Anonymkode: f80f0...f50
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #120 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pisspreik! På grensa til provoserende lesning! Det finnes menn med samme redskap som har valgt å avslutte det hele etter å ha blitt ledd av og avvist før showet i det hele tatt kom i gang. Å bli fortalt at du skal dra på deg boxern og pelle deg hjem, og bli ofra for baksnakking av jenter og damer er virkeligheta for svært mange med de nevnte målene. Å komme med en sånn rosemalings-tale og legge ut om det fortreffelige ved å være stusselig utstyrt, er bare svada. Det kunne du spart deg for! Anonymkode: f80f0...f50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pisspreik! På grensa til provoserende lesning! Det finnes menn med samme redskap som har valgt å avslutte det hele etter å ha blitt ledd av og avvist før showet i det hele tatt kom i gang. Å bli fortalt at du skal dra på deg boxern og pelle deg hjem, og bli ofra for baksnakking av jenter og damer er virkeligheta for svært mange med de nevnte målene. Å komme med en sånn rosemalings-tale og legge ut om det fortreffelige ved å være stusselig utstyrt, er bare svada. Det kunne du spart deg for! Anonymkode: f80f0...f50 Jeg snakker av bred erfaring. Med en 13/13 penis er 60% av alle verdens menn mindre enn den. Det får holde Anonymkode: 2af10...7b2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå