Gå til innhold

Menn med 13/14 cm penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan funker den? Blir dere mobba for størrelsen? Vær helt ærlig.

Min er selv 14/13 cm.

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg ikke, jeg har en som er ca 16,5cm lang.

Anonymkode: b11b6...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spurte du jo om for ikke så veldig lenge siden?

Sitter selv på 14/15 eller noe sånt og blir selvsagt ikke mobbet, det er jo helt på snittet😁

Anonymkode: 43dd8...362

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mobbet ja. Fellesdusjer er og har vært helvete på jord for meg! Ok at det er en liten guttetiss som blir "hele" 13 cm på full trøkk, men ja, mobbet så det rekker!

Har forøvrig ikke peiling på om den funker. Den har aldri fått sjansen til å bli prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjennom 15 år har den str, og han er den eneste av mine partnere som har gitt meg vaginal orgasme. Og andre orgasmer. Men han er uansett ikke typen som har hengt seg opp i sin helt normale størrelse, så han lever et godt liv med den, tunge og fingre, samt god kommunikasjon og evnen til å lytte til meg. 

 

Anonymkode: 4298a...9b2

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette spurte du jo om for ikke så veldig lenge siden?

Sitter selv på 14/15 eller noe sånt og blir selvsagt ikke mobbet, det er jo helt på snittet😁

Anonymkode: 43dd8...362

Hvor tykk er din i omkrets? :) 

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mannen min gjennom 15 år har den str, og han er den eneste av mine partnere som har gitt meg vaginal orgasme. Og andre orgasmer. Men han er uansett ikke typen som har hengt seg opp i sin helt normale størrelse, så han lever et godt liv med den, tunge og fingre, samt god kommunikasjon og evnen til å lytte til meg. 

 

Anonymkode: 4298a...9b2

Er den tykk? Er jo en relativt liten lengde, syns du ikke?

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenmann40+ skrev (19 minutter siden):

Blir mobbet ja. Fellesdusjer er og har vært helvete på jord for meg! Ok at det er en liten guttetiss som blir "hele" 13 cm på full trøkk, men ja, mobbet så det rekker!

Har forøvrig ikke peiling på om den funker. Den har aldri fått sjansen til å bli prøvd!

Du er jomfru?

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 14 cm... føler den ser grei ut når den er hard. Men ikke når den er "Bløt" ahaha

Syntes det er litt flaut ja, for føler alle har større kuk en meg

 

Anonymkode: e0ef9...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min er 14 cm... føler den ser grei ut når den er hard. Men ikke når den er "Bløt" ahaha

Syntes det er litt flaut ja, for føler alle har større kuk en meg

 

Anonymkode: e0ef9...c38

Har du hatt sex med mange? Fått noen klager? :)

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 14cm lang og ca 12cm i omkrets svarte på en annen tråd her om dette.

Jeg ble gjort narr av av to kvinner jeg bare fant ut at det var best for meg bare å trekke meg tilbake fra ONS og sånt.

Jeg har ikke vært med en kvinne siden 2018 har derimot av frykt bare sagt nei (høflig selvfølgelig) til noe mer enn bare vennskap og ikke noe hookups selv om jeg har hatt sjansen.

Jeg trakk meg bare tilbake og hater ikke kvinner eller noe sånt, har en god tone med alle kvinner som jeg kjenner godt.

Jeg bare undetrykker mine seksuelle følelser og det funker for meg så langt, jeg får spørsmål på hvorfor jeg ikke har kjæreste av familie og venner men sier bare at jeg trives singel.

Ensomt ja selvfølgelig og lite nærhet gjør meg trist men jeg får angst bare av å tenke på sex med en kvinne som må høres helt latterlig ut for mange her, men er bare slik jeg har det.

 

Anonymkode: e51df...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenmann40+ skrev (24 minutter siden):

Blir mobbet ja. Fellesdusjer er og har vært helvete på jord for meg! Ok at det er en liten guttetiss som blir "hele" 13 cm på full trøkk, men ja, mobbet så det rekker!

Har forøvrig ikke peiling på om den funker. Den har aldri fått sjansen til å bli prøvd!

Snakker vi lengde eller bredde?

Anonymkode: b11b6...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har 14cm lang og ca 12cm i omkrets svarte på en annen tråd her om dette.

Jeg ble gjort narr av av to kvinner jeg bare fant ut at det var best for meg bare å trekke meg tilbake fra ONS og sånt.

Jeg har ikke vært med en kvinne siden 2018 har derimot av frykt bare sagt nei (høflig selvfølgelig) til noe mer enn bare vennskap og ikke noe hookups selv om jeg har hatt sjansen.

Jeg trakk meg bare tilbake og hater ikke kvinner eller noe sånt, har en god tone med alle kvinner som jeg kjenner godt.

Jeg bare undetrykker mine seksuelle følelser og det funker for meg så langt, jeg får spørsmål på hvorfor jeg ikke har kjæreste av familie og venner men sier bare at jeg trives singel.

Ensomt ja selvfølgelig og lite nærhet gjør meg trist men jeg får angst bare av å tenke på sex med en kvinne som må høres helt latterlig ut for mange her, men er bare slik jeg har det.

 

Anonymkode: e51df...1c3

Kan jeg spørre hvorfor de gjorde narr av deg? 14 cm er jo langt, langt unna en mikropenis. 

Anonymkode: dc0a3...bb8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du hatt sex med mange? Fått noen klager? :)

Anonymkode: dc0a3...bb8

Kanskje 10? hmm nei ikke til ansiktet

men overhørte ei jente i klassen si at kompisen min sin kuk var liten.... og jeg satt der bare "eheh" fordi han har større kuk enn meg 😥😁

men ganske sikker på at jenter har klaga bak ryggen min, men tror ikke de tørr og si at jeg har liten kuk til trynet mitt, og godt er det, for det hadde ødelagt selvtilliten helt

Anonymkode: e0ef9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje 10? hmm nei ikke til ansiktet

men overhørte ei jente i klassen si at kompisen min sin kuk var liten.... og jeg satt der bare "eheh" fordi han har større kuk enn meg 😥😁

men ganske sikker på at jenter har klaga bak ryggen min, men tror ikke de tørr og si at jeg har liten kuk til trynet mitt, og godt er det, for det hadde ødelagt selvtilliten helt

Anonymkode: e0ef9...c38

Men føler du damene er fornøyde når du ligger med dem? Stønner dem?

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men føler du damene er fornøyde når du ligger med dem? Stønner dem?

Anonymkode: dc0a3...bb8

🤣

Nå begynner det å bli litt vel høy runkefaktor her du

Anonymkode: 43dd8...362

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men føler du damene er fornøyde når du ligger med dem? Stønner dem?

Anonymkode: dc0a3...bb8

Ja, noen gjør det og noen ikke

men føler de kanskje blir litt skuffa? kan se forskjellen mellom et falskt smil og et ekte smil. De forventer liksom 20+

Anonymkode: e0ef9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, noen gjør det og noen ikke

men føler de kanskje blir litt skuffa? kan se forskjellen mellom et falskt smil og et ekte smil. De forventer liksom 20+

Anonymkode: e0ef9...c38

Men du har jo ikke fått noen klager der og da? Når du skal ligge med det. De ler ikke når du drar frem pikken liksom?

Anonymkode: dc0a3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hvorfor de gjorde narr av deg? 14 cm er jo langt, langt unna en mikropenis. 

Anonymkode: dc0a3...bb8

Jeg orker ikke å gå mer inn på det helt ærlig.





 

Anonymkode: e51df...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...