AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #41 Skrevet 21. oktober 2021 For en rar, dømmende og overfladisk tråd. For noen år siden hadde jeg et forhold til en mann jeg da trodde var en mann jeg ville ha barn med og alt. Han var veldig kjekk, høy (196), hadde høy utdanning og en bra jobb med høy lønn. Veldig intelligent, morsom. Likte BDSM, vi hadde masse deilig sex. Penisen hans? Tipper den var ca. 10 cm. Han gjorde det slutt etter noen måneder, var ikke forelsket i meg sa han, og kom ikke til å bli det. Jeg ble knust. Han møtte en ny dame, og er fremdeles sammen med henne. Så penisstørrelse er ikke alt, langt ifra. Anonymkode: b359a...f4e 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #42 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min er 14 cm... føler den ser grei ut når den er hard. Men ikke når den er "Bløt" ahaha Syntes det er litt flaut ja, for føler alle har større kuk en meg Anonymkode: e0ef9...c38 Mange har liten i slapp tilstand. Jeg har 18-19 cm lang men ser ikke stor ut slapp (grower). Det viktigste er jo hvordan den er når den skal i bruk. 14 cm er ingen ting å være flau over i stiv tilstand. Anonymkode: eda96...66a
Hulderen Skrevet 21. oktober 2021 #43 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du vet om han har en penis som er 1, 2 eller 3 hender lang. Under 1 hånd mikropenis. Mellom 1 og 2 normalt liten. Akkurat 2, KG snittet. Mellom 2 og 3 normalt stor. Over 3 makropenis. Du kommer til å måle. Du kan ikke la være. Kjenn på trangen til å vite. Da finner du ut om at mikro, normalt liten, KG snittet, normalt stor eller makropenis er helt ok for deg. Det som er bra nok kan og være greit å vite. Erkjennelse om hva som er bra nok for deg er gull verdt. Anonymkode: 1e49e...602 Du må ha like små hender som Donald Trump! Det du kommer med, er nesten riktig, hvis man måler med kvinnehender. Min hånd er 8 cm bred over knokene. Så under 1 hånd er mikro, mellom 1 og 2 hender (8-16 cm) er normalt og over 2 hender (16 cm) er stort. Mer enn 3 hender (24 cm) er vanvittig smertefullt! Det stemmer bra med denne artikkelen https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/mikropenis/72170235 som forteller at under 7-8 cm er mikro og gjennomsnittet for erigrerte peniser er 13,1 cm. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #45 Skrevet 21. oktober 2021 Så det finnes ingen positive tilbakemeldinger på folk med 13/14? Anonymkode: dc0a3...bb8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #46 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så det finnes ingen positive tilbakemeldinger på folk med 13/14? Anonymkode: dc0a3...bb8 Har du oversett alle eller hopper du over alle de som sier at gjennomsnittlig er supert? Anonymkode: eda96...66a 9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #47 Skrevet 21. oktober 2021 Samboeren har nok bortimot 16-17 tenker jeg, helt greit til vanlig sex, doggy og diverse stillinger som krever avstand. Han er helt ok på fingring o.l., men ikke noe å hoppe i taket for der, så han vil jeg aller helst ha PIv sex med fordi det gir meg mer. Så der blir det ofte kjappe runder bare. Kjæresten er rundt 12-13 kanskje, det er mye bedre, upraktisk i doggy, men jeg foretrekker å være på toppen og da er det ypperlig så jeg ikke får smerter. Til gjengjeld er han langt flinkere til fingring så der foretrekker jeg begge og vi bruker lang tid. Anonymkode: c9374...8f4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #48 Skrevet 21. oktober 2021 Voksenmann40+ skrev (15 timer siden): Blir mobbet ja. Fellesdusjer er og har vært helvete på jord for meg! Ok at det er en liten guttetiss som blir "hele" 13 cm på full trøkk, men ja, mobbet så det rekker! Har forøvrig ikke peiling på om den funker. Den har aldri fått sjansen til å bli prøvd! Siden man ikke kan se på en slapp penis om den er shower eller grower, ville jeg bare unngått å gå rundt i fellesdusjene med ståpikk, var jeg deg. På den måten slipper du å bli mobbet for dine 13 cm på "fullt trøkk", siden de som da ser den ikke vil vite hvor stor den er. Anonymkode: f2f66...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #49 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboeren har nok bortimot 16-17 tenker jeg, helt greit til vanlig sex, doggy og diverse stillinger som krever avstand. Han er helt ok på fingring o.l., men ikke noe å hoppe i taket for der, så han vil jeg aller helst ha PIv sex med fordi det gir meg mer. Så der blir det ofte kjappe runder bare. Kjæresten er rundt 12-13 kanskje, det er mye bedre, upraktisk i doggy, men jeg foretrekker å være på toppen og da er det ypperlig så jeg ikke får smerter. Til gjengjeld er han langt flinkere til fingring så der foretrekker jeg begge og vi bruker lang tid. Anonymkode: c9374...8f4 Hvem av disse 2 er du mest sammen med? Anonymkode: f2f66...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #50 Skrevet 21. oktober 2021 Skybe skrev (2 timer siden): PENISTRÅD NR: 101 Nr 100000001, mener du vel. Anonymkode: f2f66...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #51 Skrevet 21. oktober 2021 Hulderen skrev (1 time siden): Du må ha like små hender som Donald Trump! Det du kommer med, er nesten riktig, hvis man måler med kvinnehender. Min hånd er 8 cm bred over knokene. Så under 1 hånd er mikro, mellom 1 og 2 hender (8-16 cm) er normalt og over 2 hender (16 cm) er stort. Mer enn 3 hender (24 cm) er vanvittig smertefullt! Det stemmer bra med denne artikkelen https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/mikropenis/72170235 som forteller at under 7-8 cm er mikro og gjennomsnittet for erigrerte peniser er 13,1 cm. Med kvinnehender, målt der fingrene møter håndflaten. Håndflatens midtpunk er nok bredere. Når det gjelder mine hender så er de 11cm brede. Skyldes nok at jeg er mann og har brukt dem hele livet. Mitt innlegg var ment til kvinnen jeg svarte. Kan eller opplyse om at når fruen holder rundt skaftet med begge hender, så er det fortsatt en munnfull igjen. Ellers så har hun lange fingre, men de rekker heller ikke rundt. Så at jeg har hender som DT, nope. The 🐃 Anonymkode: 1e49e...602
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #52 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem av disse 2 er du mest sammen med? Anonymkode: f2f66...4fb Leste du ikke det ut fra svaret? Kvinner, svar dette mennesket. Anonymkode: 1e49e...602
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #53 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det finnes ingen positive tilbakemeldinger på folk med 13/14? Anonymkode: dc0a3...bb8 Herregud, les noen av svarene i denne tråden da, jo, det er mange som er positive til peniser på 13/14. Og føles den for liten, ja, for pokker, ha nok selvtillit til å kjøre på med fingre, dildoer, leketøy osv. Gjør det beste ut av det du har! Anonymkode: d7882...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #54 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leste du ikke det ut fra svaret? Kvinner, svar dette mennesket. Anonymkode: 1e49e...602 Jeg ser ikke ut fra det jeg siterte om det er samboeren eller kjæresten det tilbringes mest tid med? Anonymkode: f2f66...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #56 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser ikke ut fra det jeg siterte om det er samboeren eller kjæresten det tilbringes mest tid med? Anonymkode: f2f66...4fb Kvinner ligger mest med de de har emosjoner for. Samboer eller kjæreste? Ehhh. Anonymkode: 1e49e...602
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #57 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvem av disse 2 er du mest sammen med? Anonymkode: f2f66...4fb Nå bort jeg jo med samboeren min, så jeg er jo automatisk mest med han, men mest sex med kjæresten min. Nå er forsovidt også det forholdt under ett år gammel og samboeren er over 5 år. Men kjæresten er også en av to som har greid å gi meg orgasme uten hjelp av meg, og den eneste som har greid det vaginalt. Anonymkode: c9374...8f4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #58 Skrevet 21. oktober 2021 Det er ikke størrelsen som er viktig men å være i god form og "treffe rett" samt være sterk nok til å ta i et tak og snu henne, løfte henne osv. det er ikke bare inn og ut som er viktig. Anonymkode: ca3b5...b85
Skiftenøkkel Skrevet 21. oktober 2021 #59 Skrevet 21. oktober 2021 De eneste som tyner menn pga. Penis, er andre menn. Og det bør prelle av som vann på gåsa. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #60 Skrevet 21. oktober 2021 Ingen andre menn med denne str her inne? Anonymkode: dc0a3...bb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå