GÃ¥ til innhold

Sjekket denne butikkansatte meg opp? Eller hva f*** skjedde 😂


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er inne på en leke butikk og finner ikke helt det jeg leter etter. Butikkansatte sier han skal gjøre litt research for meg, og ber meg skrive ned nummeret mitt, slik at han kan sende meg et svar på om han fant noe som kunne bestilles.

En dag går, to dager går, på dag 4 drar jeg tilbake til butikken. 

Jeg sier da at jeg fant det jeg skulle ha et annet sted, og at jeg bare skal ha noen småting. Han kommenterer gjennom hele runden min som at jeg kjøper dette til meg selv. «Ja, du har vell alltid ønsket deg en sånn en du?» når jeg tok på barneleker. 

Jeg kommer meg til kassa, og han spør meg umiddelbart «vet du hvordan cheerledere knekker nesa?». «Eh nei?» svarte jeg, i tro at nå kom det en joke/spøk. Men neida, svaret hans var «Vet du ikke det?? De faller fordi de blir mistet og lander på nesa! Så ser de ut som gorillaer etterpå! Tenk deg det, å være en ung flott cheerleader, til å se ut som en stygg gorilla!». Jeg ble helt målløs, men smilte pent og sa «Jeg skal ikke ha disse varene, kun disse…»

Samtalen fortsatte med at han sa «jeg skal gi deg en god deal jeg!» Jeg sa ingenting, i fortsatt litt sjokk over det han tidligere sa. Så ga han meg halv pris på alt, og det var ganske mye greier jeg kjøpte altså! 
 

Hva var dette her??? Flørtet han, eller var han bare sosialt awkward? Prøvde han å gjøre narr av meg? (Har vanlig nese da…)

uasett grunn, jeg tørr ikke dra dit igjen hvertfall 😅

Anonymkode: 9636a...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppfatter det ikke som flørting, jeg tenker heller litt i retning asberger/autismespekteret? 

Jeg tror ikke dette hadde stoppet meg fra å dra dit igjen - med forbehold om at jeg selvsagt ikke var der til å oppfatte stemningen personlig, da kan det hende jeg hadde følt ubehag rundt det. Hvis det er tilfellet for deg, så støtter jeg deg i å holde deg borte

Anonymkode: 9a90c...a8f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres for meg ut som et litt klønete forsøk på å være sosial/small-talk :) Oppfattet det ikke som om han sjekket deg opp. Tror ikke jeg hadde tenkt så mye på det, og hadde sikkert dratt dit igjen. 

Anonymkode: cbf1d...c74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om han litt rare ryddegutten på min lokale Rema 1000. Eneste han gjør er å rydde ut varer (han har ikke lov til å nærme seg kassa) men oppfører seg som om han skulle vært daglig leder der. Har opplevd lignende awkward samtaler med ham

Anonymkode: 49478...df4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var sikkert på arbeidstrening fra NAV.

Anonymkode: e922c...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flørting. Men mangel på sosiale antenner. Og nei, slike mennesker passer ikke i serviceyrker selv om de er utadvendte. Det går en grense på det og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...