Angelizer Skrevet 3. oktober 2005 #1 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har vært så "heldig" å bli valgt til å bestemme hva jobben skal gjøre ut av julebordet i år, men aner ikke hva jeg skal finne på!! Men så kom jeg til å tenke på dere da, alltid noen lyse hoder inne på KG! Så... Har dere noen gode tips? (helst ikke så altfor dyre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #2 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vi har vært på ulike aktiviteter, som paintball og boksing og denslags. Veldig gøy, og vi er bare jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. oktober 2005 #3 Del Skrevet 3. oktober 2005 Wallmans salonger? Kanskje litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 hvor mange? hvordan er de du jobber sammen med? skal det være med aktiviteter eller mer spis og drikk? var på wallmans i fjor (vel i år.. har julebord i jan/feb vi) og det var artig det.. var jobben som dekket dette.. og tilsammen var vi ca 400 stk trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelizer Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vi blir vel mellom 30 og 40 stk et sted. Det er kule folk som er med på det meste. Skal vel være litt spis og drikk, men hadde vært kult med noen aktiviteter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. oktober 2005 #6 Del Skrevet 22. oktober 2005 Å, trenger tips jeg også! Jeg er med i "sosial komiteen" på jobb, og det blir sikkert vår oppgave å arrangere julebordet, iallefall å delegere oppgaver og ansvar til de andre ansatte. Ingen som har noen flere supre ideer? Aner ikke hva Wallmanns er, og har det nok ikke her i denne byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #7 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet en kjempegøy selskapslek :-D Alle får hver sin oppgave for kvelden. Oppgavene skrives på lapper som legges under tallerknene(ved bordkort) eller leveres når folk kommer. Oppgavene lages til hver person, etter hva du tror de tør. Oppg skal svare hverandre. Eks: en skal: skåle i ett sett reise seg hver gang noen skåler reise seg og døvetolke når noen holder taler reise seg når en annen reiser seg prate unormalt lavt prate unormalt høyt se på andre og hviske til nabo'n bare fantasien setter grenser Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. oktober 2005 #8 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet en kjempegøy selskapslek :-D Alle får hver sin oppgave for kvelden. Oppgavene skrives på lapper som legges under tallerknene(ved bordkort) eller leveres når folk kommer. Oppgavene lages til hver person, etter hva du tror de tør. Oppg skal svare hverandre. Eks: en skal: skåle i ett sett reise seg hver gang noen skåler reise seg og døvetolke når noen holder taler reise seg når en annen reiser seg prate unormalt lavt prate unormalt høyt se på andre og hviske til nabo'n bare fantasien setter grenser Lykke til ← Driiiitkult!! Det kan passe for oss!! Skal kopiere det du har skrevet og lagre det i Word! Tusen takk for ideen!!! Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 24. oktober 2005 #9 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er bra CeeCee, og jeg kan love deg at hvis dere får dette til å funke så trenger dere ikke trene magemusklene på en stund. Har hatt to selskaper med dette, og ler ennå når jeg tenker på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 25. oktober 2005 #10 Del Skrevet 25. oktober 2005 sjekk ut Tusenfryd,de arrangerer tema julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #11 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er bra CeeCee, og jeg kan love deg at hvis dere får dette til å funke så trenger dere ikke trene magemusklene på en stund. Har hatt to selskaper med dette, og ler ennå når jeg tenker på det ← Vi har og brukt den der, fungerer kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #12 Del Skrevet 25. oktober 2005 Vi har og brukt den der, fungerer kjempebra ← Vi har også brukt denne...Noe var veldig gøy: som han ene som bare satt å kritiserte andre...Men oppgavene jeg fikk var vel noe preget av gutteflertallet på jobben: snakke høyt om analsex... og flørte med sjefens bror som er 10år eldre enn meg... I år er det jeg som skal ordne i stand julebord.De på jobben har foreslått karaoke, og det kan jo bli morsomt, men tar gjerne i mot andre tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 25. oktober 2005 #13 Del Skrevet 25. oktober 2005 Wallmanns er jo kjempebra. I år skal vi på Hurtigruten med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. oktober 2005 #14 Del Skrevet 26. oktober 2005 Wallmanns som er nevnt er sikkert bra, men også andre revyer eller stand up el.l. er moro. Ev. få et aktivitetsbyrå til å arrangere noe med middag etterpå i lavvo eller selskapslokale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. oktober 2005 #15 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hvis dere vil gjøre noe fysisk er jo paintball genialt. Forutsatt at de fleste tør å være med.. Den i Lillestrøm hvor vi pleier å spille er det lov å drikke også.. Riktignok ikke alkohol-salg der, men lov å ta med selv. Koster 400,- pr pers, men tror det er noe billigere om man er over 20 stk. For de 400,- får man en pose ball (500 stk) som holder lenge for nybegynnere. Leie av markør (våpen), kjeledress, maske, baneleie (så lenge man vil, 2 baner inne) og instruksjon. Endret 26. oktober 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 27. oktober 2005 #16 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vi skal dra til en Høyfjellshotell men Spa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 27. oktober 2005 #17 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hos oss blir det god mat og drikke, og stampfest. Det er artig! men passer kanskje best for en liten personalgruppe. Best om alle får plass i stampen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå