Gå til innhold

Julebord


Angelizer

Anbefalte innlegg

Har vært så "heldig" å bli valgt til å bestemme hva jobben skal gjøre ut av julebordet i år, men aner ikke hva jeg skal finne på!! Men så kom jeg til å tenke på dere da, alltid noen lyse hoder inne på KG! Så... Har dere noen gode tips? (helst ikke så altfor dyre...) :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mange? hvordan er de du jobber sammen med?

skal det være med aktiviteter eller mer spis og drikk?

var på wallmans i fjor (vel i år.. har julebord i jan/feb vi) og det var artig det..

var jobben som dekket dette.. og tilsammen var vi ca 400 stk trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir vel mellom 30 og 40 stk et sted. Det er kule folk som er med på det meste. Skal vel være litt spis og drikk, men hadde vært kult med noen aktiviteter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Å, trenger tips jeg også! Jeg er med i "sosial komiteen" på jobb, og det blir sikkert vår oppgave å arrangere julebordet, iallefall å delegere oppgaver og ansvar til de andre ansatte.

Ingen som har noen flere supre ideer? Aner ikke hva Wallmanns er, og har det nok ikke her i denne byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet en kjempegøy selskapslek :-D

Alle får hver sin oppgave for kvelden. Oppgavene skrives på lapper som legges under tallerknene(ved bordkort) eller leveres når folk kommer.

Oppgavene lages til hver person, etter hva du tror de tør. Oppg skal svare hverandre.

Eks: en skal:

skåle i ett sett

reise seg hver gang noen skåler

reise seg og døvetolke når noen holder taler

reise seg når en annen reiser seg

prate unormalt lavt

prate unormalt høyt

se på andre og hviske til nabo'n

bare fantasien setter grenser ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet en kjempegøy selskapslek :-D

Alle får hver sin oppgave for kvelden. Oppgavene skrives på lapper som legges under tallerknene(ved bordkort) eller leveres når folk kommer.

Oppgavene lages til hver person, etter hva du tror de tør. Oppg skal svare hverandre.

Eks: en skal:

skåle i ett sett

reise seg hver gang noen skåler

reise seg og døvetolke når noen holder taler

reise seg når en annen reiser seg

prate unormalt lavt

prate unormalt høyt

se på andre og hviske til nabo'n

bare fantasien setter grenser ;)

Lykke til :)

:ler::ler::ler::ler: Driiiitkult!! Det kan passe for oss!! Skal kopiere det du har skrevet og lagre det i Word! Tusen takk for ideen!!!

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra CeeCee, og jeg kan love deg at hvis dere får dette til å funke så trenger dere ikke trene magemusklene på en stund. Har hatt to selskaper med dette, og ler ennå når jeg tenker på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra CeeCee, og jeg kan love deg at hvis dere får dette til å funke så trenger dere ikke trene magemusklene på en stund. Har hatt to selskaper med dette, og ler ennå når jeg tenker på det :ler:

Vi har og brukt den der, fungerer kjempebra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og brukt den der, fungerer kjempebra :ler:

Vi har også brukt denne...Noe var veldig gøy: som han ene som bare satt å kritiserte andre...Men oppgavene jeg fikk var vel noe preget av gutteflertallet på jobben: snakke høyt om analsex... :roll: og flørte med sjefens bror som er 10år eldre enn meg... :roll:

I år er det jeg som skal ordne i stand julebord.De på jobben har foreslått karaoke, og det kan jo bli morsomt, men tar gjerne i mot andre tips! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wallmanns som er nevnt er sikkert bra, men også andre revyer eller stand up el.l. er moro. Ev. få et aktivitetsbyrå til å arrangere noe med middag etterpå i lavvo eller selskapslokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil gjøre noe fysisk er jo paintball genialt. Forutsatt at de fleste tør å være med.. Den i Lillestrøm hvor vi pleier å spille er det lov å drikke også.. Riktignok ikke alkohol-salg der, men lov å ta med selv. Koster 400,- pr pers, men tror det er noe billigere om man er over 20 stk.

For de 400,- får man en pose ball (500 stk) som holder lenge for nybegynnere. Leie av markør (våpen), kjeledress, maske, baneleie (så lenge man vil, 2 baner inne) og instruksjon.

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos oss blir det god mat og drikke, og stampfest. Det er artig! men passer kanskje best for en liten personalgruppe. Best om alle får plass i stampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...