Gå til innhold

Vi mista streak. Nå kutter jeg henne ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den.

Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. 

Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. 

Anonymkode: a8455...b0c

Kutt henne ut,makan!!I🤭Snap over vennskap,lol

Anonymkode: f4d44...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er da faen ikke kontrollerende!! Faen hva slemme dere her inne kan være! Tenk om det var dere som var i den situasjonen.

Skam deg. Tenk på hvem dine ord skader!

Anonymkode: a8455...b0c

Du er allerede skada..

Anonymkode: f4d44...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den.

Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. 

Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. 

Anonymkode: a8455...b0c

Altså..hvis det ikke er mer som skal til før det rakner for deg, vil voksenlivet sparke hardt 😂 Ville nesten gjetta på trolling eller kjedsomhet, men dessverre er det jo folk som nærmest baserer livet sitt på et tall bak et navn på en fullstendig uviktig app. Lykke til, det vil du trenge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ødelegge et vennskap over snapstreak? Hjelpes, får håpe du vokser opp og ser hva som er viktig i verden du også en dag TS. Alle gjør dumme ting når de er unge, håper du kan se tilbake og le av det en dag.

Anonymkode: f78d2...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 18.28):

Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den.

Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. 

Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. 

Anonymkode: a8455...b0c

Du kunne neppe vært venn med ett friluftsmenneske. Tror du Lars Monsen går rundt i fjellheimen å leter etter mobildekning og strøm til å lade mobilen sin for å opprettholde streek for å unngå å miste venner???

Anonymkode: 95824...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2021 at 6:28 PM, AnonymBruker said:

Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den.

Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. 

Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. 

Anonymkode: a8455...b0c

"Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar"

Du er overdramatisk og kontrollerende. Skaff deg et liv.

Anonymkode: 91113...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣🤣🤣🤣🤣 

Tenk at folk svare seriøst på dette 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 43e94...c41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤣🤣🤣🤣🤣 

Tenk at folk svare seriøst på dette 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 43e94...c41

Og attpåtil henter frem igjen en tråd som er flere år gammel.

 

Anonymkode: 90660...776

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2021 at 6:28 PM, AnonymBruker said:

Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. 

Anonymkode: a8455...b0c

3 år senere så fremstår fortsatt denne setningen som tidløs og treffende.

Anonymkode: a2959...95d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🤣🤣🤣

Dette er vel ikke en greie lenger, eller? Bruker kidsa forsatt snap, eller er det bare gen x'😄er igjen der? Jeg har hatt Snap i 9 år, tok meg 5 år å skjønne hva streak var, har 5 240 poeng (er det det det heter, ved det lille spøkelset?). Datteren min har over 200 000 😆 Husker når venninner passet på snapen for andre venninner i ferien for at de ikke skulle miste streaks, håper det er over.

Anonymkode: 3d45a...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker man en streak til egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

3 år senere så fremstår fortsatt denne setningen som tidløs og treffende.

Anonymkode: a2959...95d

Det er Jeg som googlet dette temaet fordi jeg har ei venninne som er opptatt av det selv om vi begge nærmer oss 40 . Så jeg synes det er veldig barnslig og rart. Man får ikke verken trumf poeng eller noen rabatter i noen som helst butikker eller kan vinne noe som helst med å opprettholde den 😂 så at den var gammel ja men folk er fremdeles opptatt av den streeken 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da må jeg kutte ut storebroren min fra nå av da. Vi mistet nemlig streaken vår fordi han ikke sendte meg en snap i går😱

Anonymkode: 5713d...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og attpåtil henter frem igjen en tråd som er flere år gammel.

 

Anonymkode: 90660...776

Var ikke jeg som hentet en frem, så du siterte feil bruker 😉😉

Anonymkode: 43e94...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 18.40):

Kan noen forklare dette til oss over 20?

Anonymkode: e4941...a1c

Jeg har snap chat men skjønner fremdeles ikke hva streak er 😅 så håper noen kan forklare.

Anonymkode: 20601...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har snap chat men skjønner fremdeles ikke hva streak er 😅 så håper noen kan forklare.

Anonymkode: 20601...3a3

 

Screenshot_2024-05-10-23-06-48-337.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...