AnonymBruker Skrevet 10. mai #61 Del Skrevet 10. mai Du er i hvertfall ikke blitt voksen🧌 Normalt oppegående mennesker bryr seg katta om streaks på snap. Anonymkode: 1f545...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 10. mai #62 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 18.28): Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den. Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. Anonymkode: a8455...b0c 😆😁🤣🤣 Hvis du er 12 så «stakkars deg». Hvis du er mer enn 12, forstår du hvor utrolig lite viktig dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #63 Del Skrevet 11. mai Dette er ikke et seriøst innlegg 🤭😅 Anonymkode: b9812...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #64 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 18.44): Jeg er da faen ikke kontrollerende!! Faen hva slemme dere her inne kan være! Tenk om det var dere som var i den situasjonen. Skam deg. Tenk på hvem dine ord skader! Anonymkode: a8455...b0c 😱 her kommer du til å få din egen dør rett i fleisen. Anonymkode: 6e58e...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #65 Del Skrevet 11. mai Hahaha, jaja, om Ts ikke troller kan jeg nesten tro det😂 Jeg har lange snapstrek med både venner og familie, det har gått sport i det, og med minst 8 stk har jeg over 3000🤣 Men jeg tror ikke noen ville dumpa meg om vi glemte det😅 Hilsen kvinne 40, som ringte pappa forrige uke i panikk på grunn av timeglass🤣🤣 Anonymkode: c376e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #66 Del Skrevet 11. mai Overraskende mange som lot seg lure av denne åpenbare trollingen Anonymkode: 760f5...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #67 Del Skrevet 11. mai JEG HATER SNAPSTREAK! Det evige maset om å sende snap. Hver gang jeg får nye snapvenner, får de advarsel om at de blir droppet hvis de prøver seg på snapstreak. Mulig ts bare troller, men temaet er dessverre aktuell. Anonymkode: ac7a1...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #68 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): JEG HATER SNAPSTREAK! Det evige maset om å sende snap. Hver gang jeg får nye snapvenner, får de advarsel om at de blir droppet hvis de prøver seg på snapstreak. Mulig ts bare troller, men temaet er dessverre aktuell. Anonymkode: ac7a1...028 Er det virkelig det? Selv barn dropper vel ikke en god venn pga de ikke fikk bilde på snap en dag Anonymkode: 760f5...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå