Gå til innhold

Hva gjør du av forbredelser nå?

Arwen

Anbefalte innlegg

Vi har skrevet julegave liser og kjøpt inn ca halvparten av gavene. Planelgger for harde livet julefeiringa siden vi skal feire litt spesiellt i år. Blir litt godt å ikke feire jul hjemme, men det er helt klart på tide å ha min første jul uten mamma :sjenert: gruer meg litt til det da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter på hendene mine for å ikke ta frem høstgardinene som jeg skal ha på kjøkenet. Jeg har høstgardiner som er helt like julegardinene, bare at de er hvite i stedet for røde. Og jeg pleier å henge de opp hver høst, den helgen vi stiller klokken. Og nå sitter jeg her med en hel søndag uten noe annet å ta meg til enn å henge her, og så er det for tidlig med høstgardiner.............. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt opp høstgardinene for lenge siden jeg ;)

:overrasket: Jeg vil også !! :sur:

Men sånn er det når man sliter med selvpålagt tidsbegrensning........... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kom til å tenke på noe*

Men Vinterdag er jo nå på fredag..... *gruble* Og det er jo høstgardiner...... Og høsten kommer før vinteren......... :sjarmor:

*pinlig karaktersvak* :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulltopp
*kom til å tenke på noe*

Men Vinterdag er jo nå på fredag..... *gruble* Og det er jo høstgardiner...... Og høsten kommer før vinteren......... :sjarmor:

*pinlig karaktersvak* :rodme:

Jeg synes du skal henge dem opp, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg må henge de opp ganske tidlig jeg, for vi har så innmari innsyn og de gjennomsiktige sommergardinene egner seg ikke en mørk høstkveld. Dessuten er det jo skikkelig høst nå. Disse gardinene får henge til 23. desember.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjøpe julegaver

Lagd julegaveliste

Lagd rispsaft til jul

Ellers har jeg gjort veldig lite, blir vel mer etter hvert som jula nærmer seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så gleder jeg meg til det kommer ordentlige mandariner i butikken,nam,nam :sjarmor:

Er det ikke bare clementiner vi har i Norge da? Er alltid like forvirret over hva det heter jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Broderer jule-post-henge-opp-ting.

- Kjøper julegaver.

- Har kikket på julegaveliste 2004, og skal lage 2005 versjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt nesten alle julegavene. Skal begynne å vaske ned leiligheten om ett par uker (må komme meg igjennom eksamensperiode først), og så snart vi kan stille på klokka (vitig regel i følge Tex) skal jeg begynne å bake litt :)

Skal ut å kjøpe ny juleduk og julegardiner om en måned, omtrent. Ellers har jeg pynten klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å brodere adventskalender. Den første av to :sjokk:

Har kjøpt en 10 - 12 julegaver.

Har skrevet liste over hvem vi skal sende julekort til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer kalender til minsten.

Har kjøpt inn noen av kalendergavene.

Har begynt på julegaveliste.

Har skrevet julekortliste.

Om et par uker begynner jeg å lage julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet julegaveliste og handlet en del av dem. Tror jammen meg jeg skal lage ønskeliste til oss, som jeg kan ha klar når noen spør. Men vi har jo det meste egentlig og vi ønsker oss vel helst penger, men det er det ikke så mange som vil gi..

Må skrive julekortliste også. Fikk ikke så mange i fjor, så jeg kan vel kanskje begrense listen. Samtidig er det veldig koselig å sende julekort, så folk vet at vi tenker på de. I år blir det med bilde av Victoria også..

*glede seg til jul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...