Gå til innhold

Hva gjør du av forbredelser nå?


Arwen

Anbefalte innlegg

Jeg starter tankevirksomheten nå jeg, lager litt lister (gavelister! Deilig å vite hva man skal kjøpe når jula endelig kommer) og begynner å rydde litt her og litt der. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt å strikke på den første julegaven. Nikkersstrømper til kjæresten, det kommer til å ta tid.

Ellers liker jeg å vente litt med å tenke på jul. Men gavene bør være klare til 1. desember, så vi kan kose oss med andre ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker lite på jula nå. Men i år har jeg tenkt å begynne å kjøpe gaver før desember, er så stusselig å være blakk i jula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg er nesten ferdig med å brodere en adventskalender. Når den er ferdig skal jeg i gang med å brodere enda en. Jeg har kjøpt de første julegavene og jeg har kjøpt inn mesteparten av det jeg skal ha i kalenderne til ungene. Framover nå kommer jeg til å være på utskikk etter julegaver. Jeg vil gjerne være ferdig med alle julegavene innen 1. desember. Kakebakingen satser jeg på å begynne med i siste halvdel av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Laget liste over hvem jeg skal sende julekort til.

- Laget liste over idéer til julegaver (har notert ting som jeg har merket meg at folk i løpet av året har sagt at de ønsker seg/trenger.

- Lager adventskalender til mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å handle julegaver.. så har ikke så veldig mange igjen..

Og resten får man ta sånn litt på sparket tror jeg... hehe

Orker ikke å planlegge sånn alt for mye egentlig...

Og enda så er det mamma som holder på de fleste jule tradisjonene i familen.. så vi alle får litt godis og sånn når det er jul.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget liste over hvem jeg skal kjøpe til, og har allerede handlet fire gaver. Og så har jeg begynt å tenke seriøst på julekalenderen. Men jeg "har ikke lov" til å åpne den kassa med kalenderen i før vi stiller klokka..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye på julen så tidlig (gleder meg heller over høsten), men jeg kjøper billett hjem og begynner å tenke litt på julegaver og julekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Jeg broderer adventskalender, ellers ingenting. Jeg feirer ikke jul i særlig grad, så det er ikke så mye å forberede. Tror jeg skal begynne å se etter julegaver i begynnelsen av november en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holderpå å lage juletrekuler, og annen juletrepynt.

Div. annen julepynt / juleting.

Har funnet noen bilder til kalender.

...Men alt dette har jeg jo gjort siden januar, men det blir aldri nok... Lageret tømmes stadig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så smått begynt å tenke på julen, men det er mest på de hjemmelagde gavene. Jeg har handlet litt garn og er i gang med litt strikking og toving og sånn, men ikke noe mer enn det. Den seriøse juleplanleggingen gjør jeg ikke før etter 1. november, tror jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo....

Har kjøpt togbillett til Oslo på lillejulaftenfor meg og min datter, da vi skal feire julaften ombord på båt sammen med min mann!! Spennende. :enig_anim:

Har også kjøpt litt av julegaven til mine foreldre, som ønsker seg sengetøy og håndklær. Ellers så har jeg begynnt å tenke på gaver til andre i familien, og kommet på noen gode ideer. nisseblunk:

Skal også ta frem broderiene mine (har 2 stk....) som jeg håper på å få brukt noen av de mørke kveldene på :-D

Utenom det så har jeg ikke kommet lenger. Tenker jo litt på hvordan julaften blir, men tar ingen "sorger" på forskudd!!! Det viktogste for meg er at vi er sammen i julen alle 3 :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også laget ønskeliste. Jeg har lagt den i dagboken min, men ikke pokker om jeg finner den igjen............... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en egen julegavebok, der jeg hvert år skriver hva jeg kjøper til de ulike i julegaver, hva vi får med hvem etc. Der skriver jeg også hvem jeg sender julekort og til, og hvem vi får fra. Den ligger lett tilgjengelig hele året, bortsett fra når julegavene begynner og bli kjøpt, da må den skjules for alle!

Fremst i boka ligger et ark med "ønskeliste" så da slipper vi å vri hodet vårt hver gang noen ringer og spør hva vi ønsker oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet liste over hvem vi skal kjøpe gaver til.

Noe lengre enn det har jeg ikke kommet enda.  :ler:

Samme her da.Men begynner med de første julegavene i slutten av mnd/begynnelsen av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...