Gå til innhold

Vil folk noen gang like meg? Og vil en gutt noen gang elske meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år, som ikke har noen venner den dag idag. Jeg har hatt mange venner gjennom tidene men har mistet alle under 1 år etter å ha blitt kjent med dem. Skjønner ikke selv hvorfor? og har prøvd å finne ut av hva jeg gjør galt. Men det virker som at jenter bare bestemmer seg for å ikke like meg med en gang de møter meg? Kan dette være sjalusi?

Gutter derimot får jeg masse oppmerksomhet fra, men etter noen uker med snakking eller vi har ligget sammen så stopper de å snakke med meg. 

Jeg føler meg ikke bra nok for noen, føler meg ensom og nedfor 24/7. Føler ingen på jobben liker meg eller generelt, til og med familie…

Jeg er redd jeg kommer til å ende opp alene, uten venner og kjæreste. Jeg er redd jeg aldri vil bli elsket like mye som jeg elsker. Jeg blir veldig fort attached til gutter men føler meg aldri ordentlig likt av noen av dem. Har vært i forhold 1 gang før og han var utro flere ganger og behandla meg så dårlig… og jeg var så forelska, det ødela meg totalt. Det tok altså laaang tid før jeg klarte å stå på bena igjen selvom jeg var ung på den tida.

Kanskje folk synes jeg er mye? Jeg tenker jo hele tiden med absolutt alle jeg møter at de ikke liker meg og det er sååå slitsomt å tenke sånn hele tiden.. 

 

Noen andre som også har det sånn? Og vil det evt bli bedre? hvordan fikser jeg det?

 

Veldig langt innlegg, så setter pris på alle som leser og svarer!!

Anonymkode: 1df91...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen kommer til å like deg. Det er sannsynlig at noen har gjort det allerede. Vennskap og relasjoner tar slutt av mange grunner. Kanskje mangel på tid, at ingen tok kontakt osv. Du har nok vært uheldig. Har du noen idé om hvorfor vennskapene tok slutt? Jeg hadde selv ingen ordentlige venner i denne perioden av livet mitt. Jeg var redd for å ta initiativet og delte lite av meg selv.

Om du blir fort knyttet til menn du har sex med kan det være en idé å vente til det blir mer seriøst før dere har sex. 

Det virker som du har mange vonde følelser. Jeg fikk det mye bedre i 20-årene enn tenåring. For mange blir ting bedre. Det kunne evetnuelt vært en idé å snakke med en psykolog eller noe kanskje, noen som kunne veilede deg inn i vennskap.

Anonymkode: 6a34c...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du føler at folk aldri er glad i deg handler nok det om dine tidligere opplevelser og oppveksten din. Jeg vil tro at du aldri har følt deg god nok for foreldrene dine heller. 

Jeg tror du bør snakke med en psykolog og finne ut av hva dette handler om. Hvorfor knytter du deg så fort, og hvorfor funker det aldri? Hvorfor kan du ikke føle deg elsket og slå deg til ro med det? Hvorfor tror du ikke at du er verdt å bli elsket? Det hele henger sammen, når du ikke tror folk kan være glad i deg overtolker du alt og ender opp med å skyve dem fra deg og så får du rett likevel, men ikke av den grunnen du tror. En psykolog kan hjelpe

Anonymkode: b1670...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...