Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det var morgenen jeg sa hadet til han. Han var liksom bare sliten idag. Men hadde han vært veldig intr, da både han vel i det minste åpnet snappen og vært litt mer på hugget? 

Anonymkode: e3426...3e2

Jeg trodde det var snakk om at du ikke har hørt noe på flere dager.. slapp av kjære deg, ikke så rastløs nå. Han sover sikkert eller er sliten eller opptatt eller noe. Gi det noen dager og se. 

Anonymkode: f6d08...bc4

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var morgenen jeg sa hadet til han. Han var liksom bare sliten idag. Men hadde han vært veldig intr, da både han vel i det minste åpnet snappen og vært litt mer på hugget? 

Men kjære deg, det er lov å legge vekk mobilen noen timer når man er sliten, ikke sant? Dere har jo kommunisert i dag! Ikke stress sånn, det høres ut som du gjør det og det er ikke bra for noen av dere.

Anonymkode: c5b0b...1c4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner det er vanskelig når man treffer noen man liker. Men har du bare møtt han en gang? Da er det jo greit å være litt forsiktig med å gå all in. 

Anonymkode: c8ceb...9f1

Jeg ble veldig revet med av de gode mld jeg fikk av han hver dag. Det gjør jo noe med oss, alle liker å få komplimenter. Og når jeg møter han var det bare enda mer fantastisk. Han har en meget bra jobb, en mann som virker veldig ordentlig og høyt stående.

Han er bare så stille nå .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, det er lov å legge vekk mobilen noen timer når man er sliten, ikke sant? Dere har jo kommunisert i dag! Ikke stress sånn, det høres ut som du gjør det og det er ikke bra for noen av dere.

Anonymkode: c5b0b...1c4

OK. Skal roe meg. ☺ er bare livredd for å ikke få respons etter et møte. Jeg trenger nok litt bekreftelser etter det harde bruddet jeg var gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei? Han er sliten?

Du må virkelig backe off her. Det kan hende han bare var ute etter sex, men - jeg hadde rygget ganske greit om jeg visste noen var SÅ needy. 

Ikke send meldinger i dag :) 

Din historie er ikke hans ansvar. Ikke dra med deg fortiden inn i nye relasjoner. 

Endret av Fløff
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

OK. Skal roe meg. ☺ er bare livredd for å ikke få respons etter et møte. Jeg trenger nok litt bekreftelser etter det harde bruddet jeg var gjennom. 

Jeg tror du trenger å være alene og bearbeide det bruddet. Du kan ikke være avhengig av ytre bekreftelse fra andre for å ha ro og føle deg OK. Du hadde skremt meg helt vekk hvis jeg hadde skjønt at du var så avhengig av bekreftelse..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg ble veldig revet med av de gode mld jeg fikk av han hver dag. Det gjør jo noe med oss, alle liker å få komplimenter. Og når jeg møter han var det bare enda mer fantastisk. Han har en meget bra jobb, en mann som virker veldig ordentlig og høyt stående.

Han er bare så stille nå .... 

På Mount Everest, da eller? 

Anonymkode: f99e6...a65

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (33 minutter siden):

Nei? Han er sliten?

Du må virkelig backe off her. Det kan hende han bare var ute etter sex, men - jeg hadde rygget ganske greit om jeg visste noen var SÅ needy. 

Ikke send meldinger i dag :) 

Din historie er ikke hans ansvar. Ikke dra med deg fortiden inn i nye relasjoner. 

Så jeg skal bare tie still og se om han kontakter meg igjen? Om han er videre stille, så må jeg høre hva årsaken er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kan jo hende at det er en grunn for det. Det er bare en ekkel følelse. Jeg savner han allerede. Han har sendt en mld idag... 

Hvorfor møttes dere på hotell? Er han gift/samboer? Kanskje han har dårlig samvittighet og bruker resten av kvelden på partner. :vetikke:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så jeg skal bare tie still og se om han kontakter meg igjen? Om han er videre stille, så må jeg høre hva årsaken er. 

Men hva skrev du i svaret ditt, da?

Hvis du ikke hører noe i dag/kveld, kan du vel ta kontakt i morgen og chatte sånn som dere har gjort fram til dere møttes. Hvis han da ikke svarer, eller er stille og kald, er nok bare å ta hintet, lære av det og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (23 minutter siden):

Hvorfor møttes dere på hotell? Er han gift/samboer? Kanskje han har dårlig samvittighet og bruker resten av kvelden på partner. :vetikke:

Han er singel. Vi møttes på halvveien iom vi har litt avstand til hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på deg selv. Vent til han tar kontakt. 
Evt send han en melding.

Anonymkode: 76ddb...da5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er singel. Vi møttes på halvveien iom vi har litt avstand til hverandre. 

Var nok bare ute etter litt deilig sex da. Sjelden man skaper et seriøst forhold til noen som bor langveisfra. Dessuten er veldig mye komplimenter og sus og dus i starten (før dere i det hele tatt har møttes) et stort rødt flagg. Det betyr som oftest enten "kun sex" eller "kontrollerende-person-med-narsissistiske-tendenser". Du kan jo google love bombing, kanskje du kjenner deg igjen.  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (10 timer siden):

Var nok bare ute etter litt deilig sex da. Sjelden man skaper et seriøst forhold til noen som bor langveisfra. Dessuten er veldig mye komplimenter og sus og dus i starten (før dere i det hele tatt har møttes) et stort rødt flagg. Det betyr som oftest enten "kun sex" eller "kontrollerende-person-med-narsissistiske-tendenser". Du kan jo google love bombing, kanskje du kjenner deg igjen.  

Han likte det også, ingen tvil om det. Hele kvelden og natten var han jo veldig på. Han var kanskje litt mer avvisende før vi dro.. Vi hadde veldig god kjemi også, så har ingenting med det å gjøre. 

Jeg googlet lovebombing og jeg ser noen trekk. Men det var før vi møttes. Han var også litt redd om jeg pratet med andre om jeg ikke svarte. Nå ser det ut til at han har snudd på alt, eller så venter han, fordi han vet at jeg er intr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pingvinen skrev (53 minutter siden):

Har du hørt noe?

Lite. Kun en mld sent i natt hvor han hadde vært opptatt hele kvelden. Men ingen kyss tegn osv som han alltid gjorde før. Så jeg avventer alt, så får han sikkert en kjip dag igjen der han plutselig "trenger" meg. Har ertfart at jo ner stille, des mer på hugget blir man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har chattet i 5-6 uker med en fantastisk mann. Ga meg masse komplimenter og ville treffe meg. Alltid så veldig på og overrøset meg med oppmerksomhet. Han bestillte hotell i helgen og jeg kom hjem idag. Vi koste oss skikkelig... Mye kos og sex osv, dype samtaler. Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Ble så utrolig betatt av denne mannen og gjør vondt at han ikke gir meg respons tilbake. 

Er så nedstemt. Alt er galt. Orker ikke kjærligheten.. Jeg ble forlatt av min eks for 6mnd siden. Vi var sammen i 10år, så alt kræsjer føler jeg Kan jeg bare gi opp denne daten? Var det bare sex også stopp? 😳 kan jeg få noen trøstende ord? 

Altså, han har jo tatt kontakt. Hvor mye oppmerksomhet fra han trenger du da? Det er bare søndag idag! Chill!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lite. Kun en mld sent i natt hvor han hadde vært opptatt hele kvelden. Men ingen kyss tegn osv som han alltid gjorde før. Så jeg avventer alt, så får han sikkert en kjip dag igjen der han plutselig "trenger" meg. Har ertfart at jo ner stille, des mer på hugget blir man. 

Jeg vil ikke anbefale å bygge et forhold på psykiske spill og manipulering, som er det du beskriver her. Vil du ikke heller ha en god va relasjon hvor man har hverandre fordi man er glad i hverandre, og ikke pga desperasjon fordi den ene trekker seg unna? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...