Gå til innhold

Kalendergaver til kvinne på 70 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leppepomade

Strikkepinner/heklepinner (om hun driver med det)

Gryteunderlag

Flaxlodd

Håndkrem

Vanter

Julepynt

Servietter

Stearinlys

Spisbare ting hun liker

Drikkbare ting hun liker

Tynne ullsokker

 

Anonymkode: e58c3...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til-fra-lapper, pakkebånd, julekortpakke, pent papir om hun liker å gi bort julegaver og pakker inn selv. 

Små poser med te/kaffe

Anonymkode: e58c3...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastiller, hansker, lue, skjerf, sjokolade, portvin, sokker, ukeblad, noe til matlaging (krydder,olje), håndsprit, håndkrem, neglelakk. Forbruksartikler som neglelakkfjerner, sminkefjerner, såpe.

Anonymkode: cac0e...df3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg langt fra så gammel.

Men ting har man mer enn nok av etterhvert. Virkelig mer enn nok. 

Størst verdi har nok tjenester og tid sammen. Som gavekort på cafètur, lage middag til henne... Og produkter som en god handkrem, sjokolade.. 

Anonymkode: 0569f...4a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg langt fra så gammel.

Men ting har man mer enn nok av etterhvert. Virkelig mer enn nok. 

Størst verdi har nok tjenester og tid sammen. Som gavekort på cafètur, lage middag til henne... Og produkter som en god handkrem, sjokolade.. 

Anonymkode: 0569f...4a7

Man er ikke såååå veldig gammel når man er 70 år. Jeg er litt yngre, men klarer fint å lage middag etc. De fleste 70 åringer er i full vigør. 

Smågaver: håndsåpe, lys, servietter, leppepomade, sokker, sjokolade, lakriskuler og diverse julepynt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (10 minutter siden):

Man er ikke såååå veldig gammel når man er 70 år. Jeg er litt yngre, men klarer fint å lage middag etc. De fleste 70 åringer er i full vigør. 

Smågaver: håndsåpe, lys, servietter, leppepomade, sokker, sjokolade, lakriskuler og diverse julepynt.

Det var ikke det jeg skrev, i det hele tatt.

Selv en 20-åring setter pris på en "tjeneste" kalender, med middag, fotmassasje, og restauranttur. 

Og når man er enda eldre setter man mer pris på dette enn før. For man har gjerne mer enn nok ting, så de har ikke noe særlig verdi. Og man innser i enda større grad verdien av at andre bryr seg, og bruker tid. 

Anonymkode: 0569f...4a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel, liten vibrator, orgasmekrem, analplugg, sukkertøy og et abonnement på Se&hør.

Anonymkode: 62228...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrstekake og kamferdrops..... ta forskjellig i annenhver dag,mulig hu ikke husker at hu fikk kamferdrops for to dager siden:-)

Anonymkode: e01c8...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nå er jeg langt fra så gammel.

Men ting har man mer enn nok av etterhvert. Virkelig mer enn nok. 

Størst verdi har nok tjenester og tid sammen. Som gavekort på cafètur, lage middag til henne... Og produkter som en god handkrem, sjokolade.. 

Anonymkode: 0569f...4a7

Tjenester utgår 

Anonymkode: d171a...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fyrstekake og kamferdrops..... ta forskjellig i annenhver dag,mulig hu ikke husker at hu fikk kamferdrops for to dager siden:-)

Anonymkode: e01c8...b6f

Hun har da null problem med å huske

Anonymkode: d171a...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tjenester utgår 

Anonymkode: d171a...5b0

Har hun selv et ønske om en slik kalender med diverse dill og ting? Kjenner virkelig ikke en eneste en på 40+ som ønsker seg slikt. 

Anonymkode: 0569f...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hun selv et ønske om en slik kalender med diverse dill og ting? Kjenner virkelig ikke en eneste en på 40+ som ønsker seg slikt. 

Anonymkode: 0569f...4a7

der tar du feil, jeg ønsker med kalender med nakenbilder.....og den 24. skal det ligge et gavekort på strippeklubb,og jeg er 60!!

Anonymkode: e01c8...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

der tar du feil, jeg ønsker med kalender med nakenbilder.....og den 24. skal det ligge et gavekort på strippeklubb,og jeg er 60!!

Anonymkode: e01c8...b6f

Som jeg skriver. Ingenting av det du nevner er dill og ting. Men oppmerksomhet og tjenester. Så hvor tar jeg feil? 

Anonymkode: 0569f...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpe meg. Dere som foreslår gravstein, kamferdrops eller skriver at eldre er glad i lokalhistorie. Hvor gammel tror dere egentlig en 70-åring er?😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fyrstekake og kamferdrops..... ta forskjellig i annenhver dag,mulig hu ikke husker at hu fikk kamferdrops for to dager siden:-)

Anonymkode: e01c8...b6f

😑

Anonymkode: a988e...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirinna skrev (8 minutter siden):

Hjelpe meg. Dere som foreslår gravstein, kamferdrops eller skriver at eldre er glad i lokalhistorie. Hvor gammel tror dere egentlig en 70-åring er?😂

29 år

Anonymkode: 7ab2a...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...