Gå til innhold

Synes du det er kleint å se bekjente/venninner som legger ut lettkledde/sexy bilder på sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig..

Spurte mannen hva han tenkte. «Jeg hadde ikke likt at hele familien min hadde sett puppene dine, nei… eller ønsket at de skulle få det inntrykket av deg.»

Anonymkode: 1a8de...c72

Lol, ble du overrasket av svaret fra lektor Tørrdal? Jeg skulle ønske at dama mi var mye frekkere. Dersom det var hennes humoristiske og livsglade superego som fikk utfolde seg, og hun delte opplevelsen åpent med meg. Denne siden av personligheten får jeg aldri nok av. Kvinner må ikke ta seg selv for høytidelig seksuelt. Dere er så flotte atte. Den som våger vinner!

Anonymkode: 782b4...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lol, ble du overrasket av svaret fra lektor Tørrdal? Jeg skulle ønske at dama mi var mye frekkere. Dersom det var hennes humoristiske og livsglade superego som fikk utfolde seg, og hun delte opplevelsen åpent med meg. Denne siden av personligheten får jeg aldri nok av. Kvinner må ikke ta seg selv for høytidelig seksuelt. Dere er så flotte atte. Den som våger vinner!

Anonymkode: 782b4...e3f

Lol

Anonymkode: 8c245...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke kleint.

Ofte sitter jeg og runker til de bildene - er digg det da :)

Anonymkode: 9223b...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoMe skaper narsissisme.Ei jeg kjenner er litt full av seg selv.Eller ganske mye.

Anonymkode: 2ec68...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte pinlig. Det handler nok mest om at jeg er godt voksen, og det er jo de fleste jeg er venn med på sosiale medier også. Det som nesten er verre, er de som legger på masse filter/photoshoper bilder av seg og bruker som profilbilder. Alle som kjenner dem, vet godt hvordan de egentlig ser ut, så det blir jo bare for dumt.
Det er bare en av grunnene til at jeg har deaktivert facebook-kontoen min. Orker ikke mer av det tullet der.

Anonymkode: e9f69...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns det er bra at ikke alle er like og legger ut det samme på SoMe.

Anonymkode: 57c5b...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig sjeldent på sosiale medier, men tror ikke jeg syntes det er teit, blir kanskje heller litt misunnelig og tenker at de er veldig tøffe som ikke bryr seg om hva alle andre mener er passende og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine venninner er så simple heldigvis, de er damer med klasse og selvrespekt. Men HVIS de hadde lagt ut slike bilder så hadde det vært veldig kleint ja. 

Anonymkode: 68a99...852

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 4.52):

Lol, ble du overrasket av svaret fra lektor Tørrdal? Jeg skulle ønske at dama mi var mye frekkere. Dersom det var hennes humoristiske og livsglade superego som fikk utfolde seg, og hun delte opplevelsen åpent med meg. Denne siden av personligheten får jeg aldri nok av. Kvinner må ikke ta seg selv for høytidelig seksuelt. Dere er så flotte atte. Den som våger vinner!

Anonymkode: 782b4...e3f

Anonymkode: 1a8de...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir litt flau på deres vegne. At voksne mennesker søker slik oppmerksomhet - lettkledd, trutmunn m.m. Det er helt ærlig litt lavmål. Litt fjortis. 

Anonymkode: 185b5...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg blir litt flau på deres vegne. At voksne mennesker søker slik oppmerksomhet - lettkledd, trutmunn m.m. Det er helt ærlig litt lavmål. Litt fjortis. 

Anonymkode: 185b5...b58

De fleste søker da slik oppmerksomhet? Trenger ikke å se ut som en idiot for å være selvgod. 

Anonymkode: a4a4e...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...