AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Må først og fremst si at jeg er ikke en av disse elskerinnene, og ville aldri nedverdiget meg selv ved å være med en opptatt mann. Men tenker at dere som har menn som er utro snart må slutte å bebreide den kvinnen mannen er utro med og tenke at hadde det ikke vært for disse kvinnene så hadde ikke mannen vært utro. En mann som virkelig elsker kona si over alt på denne jord og respekterer og ønsker henne alt godt, ville aldri gått bak ryggen hennes på denne måten. Enten så elsker han ikke kona mye nok, eller så er han en drittsekk og egoist og har behov for bekreftelser, eller han har faktisk blitt forelsket i den andre dama, eller han liker rett og slett bare og både ha i pose og sekk. Ser flere her inne mener at hvis kvinnen han er utro med hadde sagt nei, så hadde han ikke fått muligheten. Men jo, det hadde han. Utro menn lyver for kona si, så hva får deg til å tro at han ikke lyver til andre om at han er singel? I motsatt fall så manipulerer han og sier at han snart skal gjøre det slutt eller skille seg, og det er ikke måte på hvor vanskelig han har det i forholdet og hvor fæl kona er. Kom dere bort og finn dere en mann som verdsetter kun deg og ikke ville gjøre noe for å såre deg, de finnes faktisk. Har selv vært samboer med barnefar som gikk bak ryggen min, hadde kontakt med andre damer og ikke respekterte meg, men det er han som var en drittsekk. Jeg fortjener så mye bedre, og det gjør dere andre som har bedragere til menn også. Anonymkode: 1a68e...aca 14
Loddepus Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Helt enig, kvinner, ikke finn dere i menn som lyver og bedrager dere. -Mann 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Det er svært få som mener at den stakkars mannen er heeelt uskyldig og at det er de sleipe fristerinnene som har hele skylda. MEN det er mange som mener at elskeren/elskerinnen likevel gjør noe umoralsk og galt dersom de med viten og vilje rote seg borti en opptatt person. Man kan faktisk fordømme både den utro OG den han/hun står i med. Anonymkode: adf4d...1e6 15
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må først og fremst si at jeg er ikke en av disse elskerinnene, og ville aldri nedverdiget meg selv ved å være med en opptatt mann. Men tenker at dere som har menn som er utro snart må slutte å bebreide den kvinnen mannen er utro med og tenke at hadde det ikke vært for disse kvinnene så hadde ikke mannen vært utro. En mann som virkelig elsker kona si over alt på denne jord og respekterer og ønsker henne alt godt, ville aldri gått bak ryggen hennes på denne måten. Enten så elsker han ikke kona mye nok, eller så er han en drittsekk og egoist og har behov for bekreftelser, eller han har faktisk blitt forelsket i den andre dama, eller han liker rett og slett bare og både ha i pose og sekk. Ser flere her inne mener at hvis kvinnen han er utro med hadde sagt nei, så hadde han ikke fått muligheten. Men jo, det hadde han. Utro menn lyver for kona si, så hva får deg til å tro at han ikke lyver til andre om at han er singel? I motsatt fall så manipulerer han og sier at han snart skal gjøre det slutt eller skille seg, og det er ikke måte på hvor vanskelig han har det i forholdet og hvor fæl kona er. Kom dere bort og finn dere en mann som verdsetter kun deg og ikke ville gjøre noe for å såre deg, de finnes faktisk. Har selv vært samboer med barnefar som gikk bak ryggen min, hadde kontakt med andre damer og ikke respekterte meg, men det er han som var en drittsekk. Jeg fortjener så mye bedre, og det gjør dere andre som har bedragere til menn også. Anonymkode: 1a68e...aca Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 Interessant - hvordan klarer du å være emosjonelt til stede for samboeren din? Og har du prøvd å forbedre sexlivet? Er sexen bedre med elskerinnene fordi dere er mer kompatible eller fordi det er mer spennende (forbudt osv) Anonymkode: 27a41...08e 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 I mange år har jeg jobbet sammen med en mann som er filmstjerne-pen. Han er virkelig både kjekk, vakker, har en flott kropp! Men han har alltid vært fullstendig avskrudd for flørt, sjarm osv fra de mange kvinnene han har jobbet sammen med. Han har i alle år vært gift med en kvinne med et helt vanlig utseende, langt mindre pen enn han. Det virker som de to har det veldig bra sammen, for han er rett og slett ikke åpen for flørt med noen. Sånn kan det også være! Det finnes bra menn, og han er en av de!! Anonymkode: e7075...507 18
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 Med andre ord, du går da under eksempelet jeg nevnte om å ønske og ha i pose og sekk. Vet din samboer at du har andre elskerinner, og er det greit for henne? Har du prøvd å løse problemet dere har ang sex, og er hun fornøyd med den dårlige sexen? Mange kvinner som mister sexlysten i et forhold nettopp fordi det er noe som skurrer, og møter de en annen mann så kan sexlysten være helt på topp. Hvis du ikke har tatt hensyn til henne når det gjelder det jeg spurte deg om, så har jeg ingen tro på at du elsker henne på ekte. Ingen klarer og regelmessig bedra den de elsker. Ts Anonymkode: 1a68e...aca 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 Hva slags behov er det du har i senga som ikke din samboer ikke går med på? Anonymkode: 8f3cc...e46
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 La meg gjette: du hadde klikka i vinkel dersom hun gjorde det samme? Anonymkode: adf4d...1e6 11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 Samboeren min har vært utro ved noen anledninger. Alltid med kollegaer i festlige lag. Vi har små barn. Så jeg har valget mellom å være alene med barna, vanskeligheter med turnusjobbing og lite sosialt liv. Eller godta at det skjer og ha det bekvemmelig med å dele på ansvaret for barna. Ærlig talt. Jeg velger såklart det siste. Anonymkode: 2470d...222
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samboeren min har vært utro ved noen anledninger. Alltid med kollegaer i festlige lag. Vi har små barn. Så jeg har valget mellom å være alene med barna, vanskeligheter med turnusjobbing og lite sosialt liv. Eller godta at det skjer og ha det bekvemmelig med å dele på ansvaret for barna. Ærlig talt. Jeg velger såklart det siste. Anonymkode: 2470d...222 Elsker du ham eller blir du av praktiske årsaker? Anonymkode: 27a41...08e 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #12 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags behov er det du har i senga som ikke din samboer ikke går med på? Anonymkode: 8f3cc...e46 Shitplay Anonymkode: 43f2d...25b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #13 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Shitplay Anonymkode: 43f2d...25b Hva er det? Anonymkode: 8f3cc...e46
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #14 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker du ham eller blir du av praktiske årsaker? Anonymkode: 27a41...08e Begge deler. Det er for mye bra med forholdet til at noen episoder med utroskap skal ødelegge det. Ettersom jeg vet har han ikke vært utro etter det året vi var fra hverandre. Antageligvis fikk han tenkt litt på om det var verd det. Anonymkode: 2470d...222
Bamseklemmer Skrevet 15. oktober 2021 #15 Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Jeg tror at utroskap er årsaken til manglende seksuell tilfredstillelse i hjemmet, og av stor forskjeller på sexlysten. Jeg har vanskeligheter med å tro, at de bare gjør det for spenningen eller på jævel. Det er ikke moral, kjærlighet eller fornuften som overvinner, fordi den sexlysten vil alltid være større. De fleste har sikkert kjent at når kåtheten er på det høyeste, forsvinner mye av fornuften? Så alle er egentlig avhengig at fornuften overvinner. Fornuften blir også vanskeligere å holde, når det er noen som frister i tillegg. Så alle kan jo spørre seg selv hvor fornuftig er din partner? Og blir partneren din tilstrekkelig tilfredstilt nok til å ikke være utro? Ansvaret ligger hos begge parter, så fremt du ikke har truffet en notorisk utro partner. Endret 15. oktober 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #16 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er svært få som mener at den stakkars mannen er heeelt uskyldig og at det er de sleipe fristerinnene som har hele skylda. MEN det er mange som mener at elskeren/elskerinnen likevel gjør noe umoralsk og galt dersom de med viten og vilje rote seg borti en opptatt person. Man kan faktisk fordømme både den utro OG den han/hun står i med. Anonymkode: adf4d...1e6 Dette. Jeg vet ikke om de som tror man mener at alt er elskerinnens feil misforstår med vilje, eller bare er litt "enkle". Det er selvsagt to skyldige i utroskapen, og selv om den som er gift har et ekstra ansvar, så viser det utrolig dårlig stil og karakter å innlate seg med en opptatt person. Anonymkode: fb6c5...023 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #17 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her var det mange skråsikre påstander, hvor den mest innlysende selvfølgelig er feil. Du skjønner det, det er mulig å elske sin partner men grunnet årsaker som tydeligvis er over hodet på enkelte så er det også mulig å være utro. Jeg elsker min samboer, vil si hun matcher meg 90%, de 10% hun ikke matcher meg på handler om sengegymnastikk. Vi møter hverandre på sett og hvis seksuelt, men ikke noe mer. Med mine elskerinner(hatt mange opp gjennom årene) så får jeg utløp for mine seksuelle lyster og behov. De lyster og behov som min samboer ikke har, eller ønsker å utforske. Det er på grunn av mine elskerinner opp gjennom årene jeg ikke har gått fra min samboer, og slik jeg ser det så har det vært for alles gode. Anonymkode: 39cc3...b37 Nei, Gud forby at en mann skulle vise kvinnen som elsker ham, vier sitt liv til trofasthet, føder barn og skaper hjem, skulle bli sett på som et menneske som fortjener respekt og lojalitet. Gud forby, at en manns behov og ego ikke skulle bli 100% tilfredsstilt, koste hva det koste vil av kvinners menneskelige verdighet. Tenk å si om kvinnen som du lever med, som trofast elsker deg, at hadde du ikke kunnet knulle rundt, så hadde forholdet ikke vært verdt noe, du ville ha forlatt henne. Din samboer er en forbruksgjenstand for deg, og det gjelder åpenbart alle kvinner. Anonymkode: 00fe8...553 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #18 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg bearbeidet ikke kvinnen min mann var utro med. Jeg var overraskende nok mer forbanne over den han valgte å være utro med enn selve utroskapen. Han valgte en veldig psykisk sårbar ensom kvinne som gikk inn og ut av psykiatrisk sykehus. Han skjønte ikke hva som var galt fordi hun var jo voksen. I mine øyne drev han grov utnyttelse av et ekstremt sårbart menneske. Jeg skilte meg fra han med det kaoset som fulgte med men jeg måtte i tillegg hjelpe han å avslutte det på en ordentlig måte og ikke den feige måten han selv hadde valgt i forhold til elskerinnen. Hun var oppriktig forelsket og trodde han elsket henne og var svært ensom. Følte meg som deltager i en absurd situasjonskomedie. Det gikk heldigvis bedre med henne etter hvert men jeg takler knapt å snakke med ham om barna for jeg vet hvor egoistisk og kynisk han kan være mot folk han opplever som svakere enn seg selv. Anonymkode: 52363...b20 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #19 Skrevet 15. oktober 2021 Er mann og har aldri opplevd at noen har vært utro mot meg, har uansett et negativt syn på de som ligger med noen som allerede er i et forhold. Jada det er ikke de som er utro, og hvis det ikke hadde vært for de så er der godt mulig at mannen/kvinnen ville vært utro med noen andre. Allikevel så fører deres handlinger til at noen andre blir veldig såret og hvis de ikke bryr seg om det så tenker jeg at de mangler empati på andre områder også. Anonymkode: 47a6e...9e2 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #20 Skrevet 15. oktober 2021 De som velger å tilgi den utro mannen sin. Jeg tror det må være lettere hvis de lager seg en forestilling om at han var et uskyldig offer oppi det hele, som ble forført av elskerinnen, og at hun ikke ga seg før han gav etter. I utgangspunktet ville han ikke. For han var jo en god og trofast mann med god moral. Men så kom denne fæle umoralske kvinnen og forvandlet han til en utro mann mot hans vilje 🙄 Men nå er han tilgitt, og siden det trossalt er elskerinnen sin feil egentlig, så går nok dette bra med litt overvåkning av telefon og diverse :-P Anonymkode: fd07c...f81 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå