Gå til innhold

Du som er singel kvinne

Fremhevede innlegg

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Da synes jeg det er rart du ikke har mann i hus. 

Nei, det er egentlig ikke spesielt rart. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg forelsker meg sjelden. Har hatt flere menn etter meg  og har nok til en hver tid 1-3 menn som sirkler rundt og tilgang på sex når jeg måtte ønske, men det må virkelig være en mann med stor M, om det skal bli noen endring på det. Trives som singel, men vil gjerne forelske meg igjen. Det skal bare en del til for at det skjer.

Anonymkode: 563fd...ee8

Hvordan fikk du 1-3 menn etter deg?

Anonymkode: e772b...e02

Skrevet
TheCatLady skrev (13 minutter siden):

Nei, det er egentlig ikke spesielt rart. 

Jo faktisk med mindre du er veldig sær og vanskelig. 

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden):

Jo faktisk med mindre du er veldig sær og vanskelig. 

Hm, tror det er andre ting enn det. Muligens litt sær, men vil tro at sjenanse, lite sosial og dårlig selvtillit er det som gjør at det ikke er så rart. 

Skrevet
TheCatLady skrev (12 minutter siden):

Hm, tror det er andre ting enn det. Muligens litt sær, men vil tro at sjenanse, lite sosial og dårlig selvtillit er det som gjør at det ikke er så rart. 

Har du gått i deg selv og spurt hvorfor det er slik? Har du siktet høyere på menn for å prøve å finne en som vil gi deg bedre selvtilit og ikke minst hører du på hva han sier? 

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden):

Har du gått i deg selv og spurt hvorfor det er slik? Har du siktet høyere på menn for å prøve å finne en som vil gi deg bedre selvtilit og ikke minst hører du på hva han sier? 

Ja, det har jeg og prøver å jobbe med det, men ikke så lett å forandre på det. Det er vel det at jeg føler at jeg ikke kan sikte særlig mye høyere. Prøver å være litt realistisk. Kanskje jeg ikke alltid hører på hva menn sier når det gjelder fine ting i hvert fall. 

Skrevet
TheCatLady skrev (12 minutter siden):

Ja, det har jeg og prøver å jobbe med det, men ikke så lett å forandre på det. Det er vel det at jeg føler at jeg ikke kan sikte særlig mye høyere. Prøver å være litt realistisk. Kanskje jeg ikke alltid hører på hva menn sier når det gjelder fine ting i hvert fall. 

Min erfaring er at jeg som mann ofte blir oversett når jeg kommer med gode ord om dama. Kansje den flotteste dama står der, men hun benekter alt og gjør med det de gode ord jeg sier til ingenting. Da blir dette en tapt sak for min del ihvertfall og jeg trekker meg unna. 

Kan dere ikke heller nyte det at mannen faktisk liker deg som du er? Kansje er ikke den valken eller rynka det han ser på som noe problem. Kansje liker har at du er den du er og ser forbi dette glansbildet alle løper etter. 

Husk at selv de som for deg fremstår som perfekte har også skavanker og rynker. ;)

Skrevet

Kunne godt tenkt meg et forhold jeg. Men har en tendens til å velge veldig feil menn, så jeg tar det helt med ro denne gangen 😄 Vil ikke løpe inn i armene til den første som er interessert, har bare gitt meg trøbbel. Men nå har jeg ingen som er det heller akkurat nå, så det er ikke noe problem. 

Anonymkode: f0581...acf

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (11 timer siden):

Min erfaring er at jeg som mann ofte blir oversett når jeg kommer med gode ord om dama. Kansje den flotteste dama står der, men hun benekter alt og gjør med det de gode ord jeg sier til ingenting. Da blir dette en tapt sak for min del ihvertfall og jeg trekker meg unna. 

Kan dere ikke heller nyte det at mannen faktisk liker deg som du er? Kansje er ikke den valken eller rynka det han ser på som noe problem. Kansje liker har at du er den du er og ser forbi dette glansbildet alle løper etter. 

Husk at selv de som for deg fremstår som perfekte har også skavanker og rynker. ;)

Vel, det kan lett bli sånn at den dårlige selvtilliten overskygger alt av hyggelige komplimenter. 

Jeg skulle ønske at jeg kunne nyte at han liker meg som jeg er og håper at jeg jobbe meg mot det å få litt bedre selvtillit. 

Ja, man har vel en tendens til å blåse opp feil og mangler og tenke at de rynkene er veldig synlig og at valkene er det første en person ser siden det er første man selv ser. 

Skrevet
TheCatLady skrev (40 minutter siden):

Vel, det kan lett bli sånn at den dårlige selvtilliten overskygger alt av hyggelige komplimenter. 

Jeg skulle ønske at jeg kunne nyte at han liker meg som jeg er og håper at jeg jobbe meg mot det å få litt bedre selvtillit. 

Ja, man har vel en tendens til å blåse opp feil og mangler og tenke at de rynkene er veldig synlig og at valkene er det første en person ser siden det er første man selv ser. 

Sånn er jeg og. 35 år med dårlig selvbilde overskygger ofte et og annet kompliment fra en mann. 

Anonymkode: f0581...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...