Gjest TheCatLady Skrevet 14. oktober 2021 #21 Skrevet 14. oktober 2021 umAxa skrev (2 minutter siden): Hun har plenty av menn som snakker med henne om hun ønsker det. Det er bare uattraktive menn som er problemet. Singel kvinne er ikke nødvendigvis det samme som en singel mann. Fleste "single" kvinner mellom 20 og 50, har flere menn rundt seg i livet hennes. Mennene er romantisk interessert, men av ulike årsaker ikke attraktiv for henne. Det er derfor du finner svar fra single kvinner om at de har spesifikt lyst på en oppegående mann. Nei, alle av oss har ikke det. En oppegående mann for meg er en mann med normal intelligens, en som tar vare på seg selv litt, er i stand til å ta vare på seg selv økonomisk og generelt har ok holdninger. Så kommer kjemi og alt sånt i tillegg. Det er faktisk vanskelig å finne en oppegående mann og kanskje spesielt om man ikke er sånn spesielt attraktiv og jeg har faktisk ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert. Så det er bare tull at alle kvinner har mange gode valgmuligheter. Jeg er faktisk heller singel når ikke engang de grunnleggende tingene er på plass.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #22 Skrevet 14. oktober 2021 Åja så alle kvinner er frivillig single og kan alltid finne en mann siden de alltid har tilbud. Ante ikke at det var slik det fungerte. Det er vel sant at kvinner har all makten. -TS Anonymkode: e772b...e02
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #23 Skrevet 14. oktober 2021 På druen skrev (16 timer siden): Nei. Skulle du ønske at en kvinne snakket med deg akkurat nå TS, siden du oppretter denne tråden og vil ha svar fra kvinner? Nei bare lurte på om det er vits å prøve seg. Tydeligvis er det ikke det siden alle kvinner velger å være single og ikke akkurat venter på den rette. Anonymkode: e772b...e02
Gjest Dustete Skrevet 14. oktober 2021 #24 Skrevet 14. oktober 2021 17 hours ago, FrøkenMånestråle said: Nei takk, er jo singel av en grunn. Hvis jeg ville ha gnål hadde jeg vært i forhold.😅 Er jo kvinnfolk som gnåler! 😆
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #25 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei. Etter mange år i forhold trives jeg nå veldig veldig fint uten menn og forhold. Er dette er dårlig forsøk på å finne ei dame å snakke med ts? Anonymkode: 74bb3...ff5 Nei vil bare se hvor åpne single kvinner er for at en mann tar kontakt. tilsynelatende er de ikke det. Anonymkode: e772b...e02
Charlene87 Skrevet 14. oktober 2021 #26 Skrevet 14. oktober 2021 tja, vis det er en kjekk og oppgående kar , helt klart 😄 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #27 Skrevet 14. oktober 2021 Hvorfor tror folk at denne tråden er et forsøk på å komme i kontakt med kvinner på KG? Nei dette er bare en undersøkelse på hvor åpne kvinner er for kontakt. Jeg vil bare se hvilken sjans jeg har på single kvinner jeg møter på. -TS Anonymkode: e772b...e02
NysgjerrigPiken Skrevet 14. oktober 2021 #28 Skrevet 14. oktober 2021 Fordelen med å være singel kvinne er jo at man kan snakke med flere menn samtidig. 3
umAxa Skrevet 14. oktober 2021 #29 Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 32 minutter siden, TheCatLady said: Nei, alle av oss har ikke det. En oppegående mann for meg er en mann med normal intelligens, en som tar vare på seg selv litt, er i stand til å ta vare på seg selv økonomisk og generelt har ok holdninger. Så kommer kjemi og alt sånt i tillegg. Det er faktisk vanskelig å finne en oppegående mann og kanskje spesielt om man ikke er sånn spesielt attraktiv og jeg har faktisk ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert. Så det er bare tull at alle kvinner har mange gode valgmuligheter. Jeg er faktisk heller singel når ikke engang de grunnleggende tingene er på plass. Jeg trenger ikke å legge til "-med unntak av noen", det sier seg selv. Men unntaket er ikke regelen. Det er beklagelig hvis du er en av de få kvinnene som er fullstendig singel og ensom. Men jeg tror ikke helt på deg når du sier "...ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert". Det tyder på at du har en mann eller to i dine sirkler akkurat nå som kunne tenkt seg å være med deg enten romantisk eller for bare en natt. Alt du trenger å gjøre er bare å hinte til at du vil noe mer enn hva dere har nå. Men selvsagt må du ha lov til å ha preferanser og krav til utvalget ditt. Denne typen situasjon har du uansett hatt på flere tidspunkter i ditt liv, enn det motsatte vil jeg også påstå. Jeg står fortsatt på mitt om at en kvinne ( i date alder), vil omtrent aldri være helt singel på samme måte som en mann er singel, selv om det kanskje ikke gjelder deg: En gjennomsnitt singel mann har null interesserte i han. Han har ingen valg. En gjennomsnitt singel kvinne har flere som er interessert, men ikke kvalifisert, og hun velger å være singel. Jeg regner med du ser forskjellen. Endret 14. oktober 2021 av umAxa 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #30 Skrevet 14. oktober 2021 Nei.. Litt mye mannsplaining og gutter klubben grei på jobben dinne måneden. Kjenner jeg misliker alle menn akkurat nå. Anonymkode: 2fe92...943
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #31 Skrevet 14. oktober 2021 umAxa skrev (5 minutter siden): Jeg trenger ikke å legge til "-med unntak av noen", det sier seg selv. Men unntaket er ikke regelen. Det er beklagelig hvis du er en av de få kvinnene som er fullstendig singel og ensom. Men jeg tror ikke helt på deg når du sier "...ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert". Det tyder på at du har en mann eller to i dine sirkler akkurat nå som kunne tenkt seg å være med deg enten romantisk eller for bare en natt. Alt du trenger å gjøre er bare å hinte til at du vil noe mer enn hva dere har nå. Men selvsagt må du ha lov til å ha preferanser og krav til utvalget ditt. Denne typen situasjon har du uansett hatt på flere tidspunkter i ditt liv, enn det motsatte vil jeg også påstå. Jeg står fortsatt på mitt om at en kvinne ( i date alder), vil omtrent aldri være helt singel på samme måte som en mann er singel, selv om det kanskje ikke gjelder deg: En gjennomsnitt singel mann har null interesserte i han. Han har ingen valg. En gjennomsnitt singel kvinne har flere som er interessert, men ikke kvalifisert, og hun velger å være singel. Jeg regner med du ser forskjellen. Bra gjennomskuing. En mann må være bra nok. Kanskje ha vært på russebuss når han var russ. Anonymkode: e772b...e02
umAxa Skrevet 14. oktober 2021 #32 Skrevet 14. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bra gjennomskuing. En mann må være bra nok. Kanskje ha vært på russebuss når han var russ. Anonymkode: e772b...e02 Whatever floats your boat. Jeg skammer ingen for sine preferanser. Jeg ønsker at kvinner setter sin standard for hva som er akseptabelt og uakseptabelt. På den måten minsker de risikoen med å ende opp med feil person.
Gjest TheCatLady Skrevet 14. oktober 2021 #33 Skrevet 14. oktober 2021 umAxa skrev (12 minutter siden): Jeg trenger ikke å legge til "-med unntak av noen", det sier seg selv. Men unntaket er ikke regelen. Det er beklagelig hvis du er en av de få kvinnene som er fullstendig singel og ensom. Men jeg tror ikke helt på deg når du sier "...ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert". Det tyder på at du har en mann eller to i dine sirkler akkurat nå som kunne tenkt seg å være med deg enten romantisk eller for bare en natt. Alt du trenger å gjøre er bare å hinte til at du vil noe mer enn hva dere har nå. Men selvsagt må du ha lov til å ha preferanser og krav til utvalget ditt. Denne typen situasjon har du uansett hatt på flere tidspunkter i ditt liv, enn det motsatte vil jeg også påstå. Jeg står fortsatt på mitt om at en kvinne ( i date alder), vil omtrent aldri være helt singel på samme måte som en mann er singel, selv om det kanskje ikke gjelder deg: En gjennomsnitt singel mann har null interesserte i han. Han har ingen valg. En gjennomsnitt singel kvinne har flere som er interessert, men ikke kvalifisert, og hun velger å være singel. Jeg regner med du ser forskjellen. Det var jo veldig beleilig at du skrev det innlegget rett etter at flere kvinner skrev at det er vanskelig å finne en oppegående mann. Kanskje det faktisk er vanskelig å finne og at utvalget på mange datingsider mildt sagt er merkelig. Ja, jeg har sikkert Skybert som er interessert. Ellers er det ingen siden jeg ikke har menn i omgangskretsen min, men ja jeg kan sikkert gå på byen og finne noen med ølbrillene på som er ute etter sex. Synes ikke at det er noe som får meg til å føle meg særlig mye bedre siden tilfeldig sex bare gir meg dårlige følelser. Så jeg anser meg som helt singel siden jeg ikke er ute etter tilfeldig sex med en eller annen fyr. Er man ikke ute etter tilfeldig sex så er det meningsløst å vite at man kan få seg noe. Det er faktisk ikke et kompliment engang. De fleste menn kan jo sikkert også få seg noe om de tar hva som helst, men antar at de fleste menn også har en viss standard i edru tilstand i hvert fall.
umAxa Skrevet 14. oktober 2021 #34 Skrevet 14. oktober 2021 2 minutter siden, TheCatLady said: Det var jo veldig beleilig at du skrev det innlegget rett etter at flere kvinner skrev at det er vanskelig å finne en oppegående mann. Kanskje det faktisk er vanskelig å finne og at utvalget på mange datingsider mildt sagt er merkelig. Jeg har ingen tvil om at det er vanskelig å finne seg en oppegående mann. Jeg sa det fordi det er det jeg tror på. Har ingenting å si hvor mange kvinner som sa det i forkant eller etterkant. Vet ikke helt hva du vil frem til med det utsagnet... 4 minutter siden, TheCatLady said: ja jeg kan sikkert gå på byen og finne noen med ølbrillene på som er ute etter sex. Det er omtrent slik folk blir sammen i Skandinavia de siste 20-30 årene. Ikke nødvendigvis på byen spesifikt, men at sexen kommer før forholdet. Merk, at jeg skammer ikke måten det gjøres på, faktisk synes det er helt greit at hvis man møter noen og kjemien er på plass at man har sex før eller siden om de begge ønsker det, enn å vente til etter forhold eller giftemål. 10 minutter siden, TheCatLady said: De fleste menn kan jo sikkert også få seg noe om de tar hva som helst, men antar at de fleste menn også har en viss standard i edru tilstand i hvert fall. Kortsiktig for en natt, vil en mann ha sex med hvem som helst (med unntak), men de har ikke et større utvalg slik som kvinner har. Fleste kvinner har et stort utvalg, men vil ikke ligge med hvem som helst som er forståelig. Når det kommer til langvarig forhold har begge kjønn standarder. - 26 minutter siden, TheCatLady said: Så jeg anser meg som helt singel siden jeg ikke er ute etter tilfeldig sex med en eller annen fyr Hvorfor du er singel kan jeg ikke si noe om uten å spekulere lengre enn hva jeg er komfortabel med.... Det er ikke behagelig å tenke på seg selv som verdig for sex, men ikke f.eks romantisk forhold nei. Som sagt beklagelig å høre at du opplever å være helt singel. Men jeg gjentar, ditt unntak skaper ikke regelen. Til syvende og sist er det ikke en konkurranse om hvem som har det vanskeligst når det kommer til å pensjonere singellivet. Jeg har kun konstatert at det er ulike omstendigheter for menn og kvinner når det kommer til dating. Vi går frem i dating dansen på ulike måter. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #35 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, jeg kunne tenkt meg det. Selv om jeg er singel og trives med det så er det alltid hyggelig å ha en annen voksenperson å snakke med og flørte litt. Anonymkode: aa739...38c Enig i dette! Det kjekkeste er jo forelskesesfasen, hvor man gjerne snakker mye og hyppig, og usikkerheten om meldingene kan bli tolket som flørting osv. Anonymkode: d8e8a...2ab 1
Gjest TheCatLady Skrevet 14. oktober 2021 #36 Skrevet 14. oktober 2021 umAxa skrev (6 minutter siden): Jeg har ingen tvil om at det er vanskelig å finne seg en oppegående mann. Jeg sa det fordi det er det jeg tror på. Har ingenting å si hvor mange kvinner som sa det i forkant eller etterkant. Vet ikke helt hva du vil frem til med det utsagnet... Det er omtrent slik folk blir sammen i Skandinavia de siste 20-30 årene. Ikke nødvendigvis på byen spesifikt, men at sexen kommer før forholdet. Merk, at jeg skammer ikke måten det gjøres på, faktisk synes det er helt greit at hvis man møter noen og kjemien er på plass at man har sex før eller siden om de begge ønsker det, enn å vente til etter forhold eller giftemål. Kortsiktig for en natt, vil en mann ha sex med hvem som helst (med unntak), men de har ikke et større utvalg slik som kvinner har. Fleste kvinner har et stort utvalg, men vil ikke ligge med hvem som helst som er forståelig. Når det kommer til langvarig forhold har begge kjønn standarder. - Hvorfor du er singel kan jeg ikke si noe om uten å spekulere lengre enn hva jeg er komfortabel med.... Det er ikke behagelig å tenke på seg selv som verdig for sex, men ikke f.eks romantisk forhold nei. Som sagt beklagelig å høre at du opplever å være helt singel. Men jeg gjentar, ditt unntak skaper ikke regelen. Til syvende og sist er det ikke en konkurranse om hvem som har det vanskeligst når det kommer til å pensjonere singellivet. Jeg har kun konstatert at det er ulike omstendigheter for menn og kvinner når det kommer til dating. Vi går frem i dating dansen på ulike måter. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er så stort unntak, men jeg tror menn liker å fremstille det som at det stort sett alltid er sånn. Så mener de at det er noen få unntak. Til en viss grad kan jeg være enig i at det for endel kvinner er mye lettere, men jeg tenker at det å fremstille det som at kvinner alltid har det så mye lettere og at kvinner ikke kan være ufrivillig singel bare skaper en manglende forståelse for de kvinnene som sliter og det skaper en kjønnskrig der menn alltid har det verre. Det er ikke noe gøy å være ufrivillig singel uansett hvilket kjønn man er.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #37 Skrevet 14. oktober 2021 Blått skrev (7 timer siden): Enig. Føles nesten håpløst å finne en oppegående mann. Er alltid et eller annet dritt 😂 Godt det bare finnes utuktede, rene, og vakre juveler blant dere single damer da🙈 Anonymkode: 00e64...959
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #38 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er liksom så hysj-hysj. Jeg er ikke lesbisk eller bifil, men velger glatt en av de single venninnene mine fremfor det som finnes av menn på tinder i skrivende øyeblikk Anonymkode: 9ae63...68c Derfor tror jeg en kommer til å finne kvinnekollektiv med en haug av bikkjer og katter som en erstatning for ekteskapet og langtidsrelasjonene fremover 🙈 Morsomt syn. Om dere er ærlig, har dere egentlig lyst til å bo sammen? Dere vet hvordan dere selv er. Ser for meg mye drama, sladder og anspent stemning. *phew Anonymkode: 00e64...959
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #39 Skrevet 14. oktober 2021 Skal jeg være ærlig: Nei, jeg skulle heller ønske at jeg hadde en fuck friend jeg var immun mot å få følelser for (og omvendt), som er dritdigg i senga og som snakker minst mulig. Den mannen tror jeg dessverre ikke finnes. Anonymkode: a35e8...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #40 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal jeg være ærlig: Nei, jeg skulle heller ønske at jeg hadde en fuck friend jeg var immun mot å få følelser for (og omvendt), som er dritdigg i senga og som snakker minst mulig. Den mannen tror jeg dessverre ikke finnes. Anonymkode: a35e8...cdc Let me introduce myself.. Anonymkode: 00e64...959
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå