Gå til innhold

Du som er singel kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, akkurat spist middag, så veldig deilig at det er stille her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pinkee skrev (2 timer siden):

Nei, akkurat spist middag, så veldig deilig at det er stille her.

Tenk å spise alene 

Anonymkode: e772b...e02

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enig i dette! Det kjekkeste er jo forelskesesfasen, hvor man gjerne snakker mye og hyppig, og usikkerheten om meldingene kan bli tolket som flørting osv. 

Anonymkode: d8e8a...2ab

Deilig å være betatt og følelsene bruser og alt er nytt og spennende. Helt til det går over. Det er derfor det er så deilig å være singel i stedet for i forhold, for følelsene går alltid over. 

Anonymkode: aa739...38c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk å spise alene 

Digg det. Også slipper man å bekymre seg for aids siden de fleste menn er utro :) De gangene jeg har vært i forhold har jeg gått rundt med konstant angst og brukt flere tusen kr på å sjekke meg for kjønnssykdommer, siden man ikke kan stole på menn.. Så jeg har ikke råd til kjæreste rett og slett. Og orker ikke deale med den angsten heller. Blir jo bare forlatt uansett så hva er vitsen? 

Anonymkode: 4d38a...883

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 18.46):

Skulle du ønske en mann snakket med deg akkurat nå?

Nei, har nok av det hvis jeg vil. Jeg vil være alene nå. Koser meg mest som singel. Vært av og på med en fyr i mangen år. Til slutt ble jeg bare lei. Prøvde å ha en fb en stund men det ga meg ikke noe særlig heller selv om han var en fin fyr. Er nok litt lei og trivest godt alene for tiden. 

Anonymkode: 8a0fe...351

Skrevet

Virker som de fleste kvinner blir irriterte og sinte når de får oppmerksomhet fra menn, det blir kanskje slik når de drukner i tilbud og ikke får gå i fred noe sted. Men samtidig vil de jo ha oppmerksomhet fra de kjekke mennene, så det virker som de fleste er misfornøyd 😅

Anonymkode: 4975a...e19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal jeg være ærlig: Nei, jeg skulle heller ønske at jeg hadde en fuck friend jeg var immun mot å få følelser for (og omvendt), som er dritdigg i senga og som snakker minst mulig. Den mannen tror jeg dessverre ikke finnes.

Anonymkode: a35e8...cdc

Hadde vært helt nydelig😅👌🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 18.46):

Skulle du ønske en mann snakket med deg akkurat nå?

Når jeg har lyst til å snakke med en mann, så snakker jeg med en mann. Har ikke lyst til å snakke med noen akkurat nå i skrivende øyeblikk ;) Koser meg med serie på netflix, i fred og ro.. herlig 😄

Anonymkode: 5abeb...74e

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Godt det bare finnes utuktede, rene, og vakre juveler blant dere single damer da🙈

Anonymkode: 00e64...959

Utifra hva jeg har referert på Tinder så er det mye sært blant kvinnene også, men jeg er heterofil så har ikke prøvd meg på det selv :sjenert:

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenk å spise alene 

Jepp, det er skikkelig digg👍 bestemmer helt og holdent selv hva jeg vil spise, så får dagens perfekte middag hver dag😍

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tenk å spise alene 

Det er jo det beste! Da kan jeg spise akkurat hva jeg vil, og slenge beina opp i sofa`n og se på tv mens jeg spiser. 

Anonymkode: 028c5...eb8

• Liker 2
Skrevet
TheCatLady skrev (På 14.10.2021 den 12.42):

Nei, alle av oss har ikke det. En oppegående mann for meg er en mann med normal intelligens, en som tar vare på seg selv litt, er i stand til å ta vare på seg selv økonomisk og generelt har ok holdninger. Så kommer kjemi og alt sånt i tillegg. 

Det er faktisk vanskelig å finne en oppegående mann og kanskje spesielt om man ikke er sånn spesielt attraktiv og jeg har faktisk ingen menn rundt meg som liksom er romantisk interessert. Så det er bare tull at alle kvinner har mange gode valgmuligheter. 

Jeg er faktisk heller singel når ikke engang de grunnleggende tingene er på plass. 

Hvorfor ikke møte menn der de er og ikke hvor du kan endre dem? 

Jeg merker meg at damer ofte ønsker at jeg skal endre meg til noe de liker og ikke velge meg fordi de liker meg. Litt rar tankegang.

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (24 minutter siden):

Hvorfor ikke møte menn der de er og ikke hvor du kan endre dem? 

Jeg merker meg at damer ofte ønsker at jeg skal endre meg til noe de liker og ikke velge meg fordi de liker meg. Litt rar tankegang.

Jeg har ikke et behov for å endre noen. Det er jo idiotisk å bli sammen med noen i håp om at jeg skal få de til å endre seg. En endring skjer jo ikke med mindre vedkommende vil det selv og de fleste har ikke et ønske om å endre seg selv og i hvert fall ikke at andre skal prøve å endre dem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 12.51):

Åja så alle kvinner er frivillig single og kan alltid finne en mann siden de alltid har tilbud. Ante ikke at det var slik det fungerte. Det er vel sant at kvinner har all makten. 

-TS

Selvsagt er ikke alle kvinner frivillig single, men tilfeldigvis har du nå fått flest  svar her fra kvinner som er det. Du kan heller ikke gå ut fra at svarene du får i en tråd på KG er representativ for alle single/enslige kvinner i Norge.

Det stemmer heller ikke at kvinner alltid har tilbud og alltid kan finne en mann. Det er kanskje enklere for kvinner enn for menn å finne noen å ha uforpliktende sex med, men så er det nå sånn at langt færre kvinner enn menn ønsker dette. Jeg sier ikke at ikke kvinner kan ønske seg uforpliktende sex, altså, men hvis vi først skal generalisere, så er nok kvinner i større grad ute etter faste forhold.

Når en del kvinner likevel frivillig velger å være single, så er det gjerne fordi man har erfart at man rett og slett har det minst like bra på egenhånd som sammen med en mann. Man ønsker kanskje ikke barn, eller har voksne barn og nyter friheten etter å ha prioritert mann og barn foran seg selv i mange år. Man klarer seg fint både økonomisk og sosialt, og trives godt i sitt eget selskap.

Jeg er en av disse kvinnene som trives utmerket som single, og hadde nok valgt å være det fortsatt om jeg ikke hadde vært så heldig å treffe en helt spesiell mann🙂 Vi har nå holdt sammen i 4 år og er "still going strong".

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Digg det. Også slipper man å bekymre seg for aids siden de fleste menn er utro :) De gangene jeg har vært i forhold har jeg gått rundt med konstant angst og brukt flere tusen kr på å sjekke meg for kjønnssykdommer, siden man ikke kan stole på menn.. Så jeg har ikke råd til kjæreste rett og slett. Og orker ikke deale med den angsten heller. Blir jo bare forlatt uansett så hva er vitsen? 

Anonymkode: 4d38a...883

Nok av jomfru menn å velge i mellom. Ingen unnskyldning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei, har nok av det hvis jeg vil. Jeg vil være alene nå. Koser meg mest som singel. Vært av og på med en fyr i mangen år. Til slutt ble jeg bare lei. Prøvde å ha en fb en stund men det ga meg ikke noe særlig heller selv om han var en fin fyr. Er nok litt lei og trivest godt alene for tiden. 

Anonymkode: 8a0fe...351

Så det er over for en singel mann? Siden alle single kvinner velger aktivt å være det og har mange i reserve. 

Skrevet
TheCatLady skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke et behov for å endre noen. Det er jo idiotisk å bli sammen med noen i håp om at jeg skal få de til å endre seg. En endring skjer jo ikke med mindre vedkommende vil det selv og de fleste har ikke et ønske om å endre seg selv og i hvert fall ikke at andre skal prøve å endre dem. 

Der sier du det igjen. "I håp om å endre seg". Hvorfor ikke satse på en mann du slipper å håpe skal endre seg. Hvorfor ikke satse på en slik mann først som sist og bare akseptere at han faktisk er mann og ikke trenger å endre noe?

Gjest TheCatLady
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Der sier du det igjen. "I håp om å endre seg". Hvorfor ikke satse på en mann du slipper å håpe skal endre seg. Hvorfor ikke satse på en slik mann først som sist og bare akseptere at han faktisk er mann og ikke trenger å endre noe?

Eh, nei. Her leser du tydeligvis det du vil lese så det er meningsløst å diskutere med deg når du tydeligvis allerede vet hva jeg vil ha. 

Jeg skriver at jeg synes det er idiotisk om jeg skulle blitt sammen med noen i håp om de skal endre seg. Ikke at jeg håper på det når jeg søker etter menn. Er det mulig. 

Skrevet
TheCatLady skrev (3 minutter siden):

Eh, nei. Her leser du tydeligvis det du vil lese så det er meningsløst å diskutere med deg når du tydeligvis allerede vet hva jeg vil ha. 

Jeg skriver at jeg synes det er idiotisk om jeg skulle blitt sammen med noen i håp om de skal endre seg. Ikke at jeg håper på det når jeg søker etter menn. Er det mulig. 

Da synes jeg det er rart du ikke har mann i hus. 

Skrevet

Jeg forelsker meg sjelden. Har hatt flere menn etter meg  og har nok til en hver tid 1-3 menn som sirkler rundt og tilgang på sex når jeg måtte ønske, men det må virkelig være en mann med stor M, om det skal bli noen endring på det. Trives som singel, men vil gjerne forelske meg igjen. Det skal bare en del til for at det skjer.

Anonymkode: 563fd...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...