Gå til innhold

Du som er singel kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle du ønske en mann snakket med deg akkurat nå?

Anonymkode: e772b...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njæh. Singel betyr ikke at jeg er desperat etter oppmerksomhet fra menn..Tror folk at single jenter HATER livet og bare drømmer om en mann eller noe?

Anonymkode: 1ed51...da3

• Liker 20
Skrevet

Nei. Jeg klarer meg fint uten.

• Liker 10
Skrevet

Ikke en hvilken som helst mann isåfall. Men hadde vært hyggelig, men går fint at det i kveld er meg og hunden min.

• Liker 2
Skrevet

Nei takk, er jo singel av en grunn. Hvis jeg ville ha gnål hadde jeg vært i forhold.😅

• Liker 12
Skrevet

Tja, kunne gjerne tenkt meg en flørt som etter hvert kunne ført til noe, men har foreløpig full omsorg for et barn. Så dating er satt på pause.

Anonymkode: f0581...acf

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på om han hadde hatt noe interessant å snakke om slik at samtalen hadde gått lett. 

Anonymkode: 600c2...f5e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Njæh. Singel betyr ikke at jeg er desperat etter oppmerksomhet fra menn..Tror folk at single jenter HATER livet og bare drømmer om en mann eller noe?

Anonymkode: 1ed51...da3

Jepp! 

Anonymkode: 00e64...959

Skrevet

Ja, jeg kunne tenkt meg det. Selv om jeg er singel og trives med det så er det alltid hyggelig å ha en annen voksenperson å snakke med og flørte litt. 

Anonymkode: aa739...38c

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet (endret)

Nei. Skulle du ønske at en kvinne snakket med deg akkurat nå TS, siden du oppretter denne tråden og vil ha svar fra kvinner? 

Endret av På druen
Skrevet

Nei.

Anonymkode: ff38f...573

Skrevet

Ikke en mann, kun HAN, han jeg har sett meg ut.

Anonymkode: 7ae87...ebe

• Liker 3
Skrevet

Nei. Etter mange år i forhold trives jeg nå veldig veldig fint uten menn og forhold. 

Er dette er dårlig forsøk på å finne ei dame å snakke med ts?

Anonymkode: 74bb3...ff5

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvis det var en hyggelig og oppegående mann så ja, men selv det er ikke nødvendigvis så enkelt å finne. 

Skrevet

Nei. Alle som snakker til meg er uaktuelle kandidater.

Anonymkode: 9ae63...68c

Skrevet

😂 Nei!!

Anonymkode: ef295...f34

Skrevet

Har ikke behov for at en mann skal snakke til meg akkurat nå (dvs har akkurat snakket med en mann, en kollega😉). Jeg har mange menn i livet mitt, men ser etter den ene spesielle ja. Men stresser ikke, har det aldeles supert som singel også.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, TheCatLady said:

Hvis det var en hyggelig og oppegående mann så ja, men selv det er ikke nødvendigvis så enkelt å finne. 

Enig. Føles nesten håpløst å finne en oppegående mann. Er alltid et eller annet dritt 😂

• Liker 3
Skrevet
Blått skrev (2 timer siden):

Enig. Føles nesten håpløst å finne en oppegående mann. Er alltid et eller annet dritt 😂

Men det er liksom så hysj-hysj. Jeg er ikke lesbisk eller bifil, men velger glatt en av de single venninnene mine fremfor det som finnes av menn på tinder i skrivende øyeblikk

Anonymkode: 9ae63...68c

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle du ønske en mann snakket med deg akkurat nå?

Anonymkode: e772b...e02

Hun har plenty av menn som snakker med henne om hun ønsker det. Det er bare uattraktive menn som er problemet.

Singel kvinne er ikke nødvendigvis det samme som en singel mann.

Fleste "single" kvinner mellom 20 og 50, har flere menn rundt seg i livet hennes. Mennene er romantisk interessert, men av ulike årsaker ikke attraktiv for henne. Det er derfor du finner svar fra single kvinner om at de har spesifikt lyst på en oppegående mann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...