Gå til innhold

Livet er urettferdig mot meg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (11 minutter siden):

snu det - hvorfor mener du menn faller for typen kvinner som kun går etter pengene deres? 

Skrev ikke at kvinner flest kun går etter menn med penger, men at det er en faktor når man ønsker et seriøst forhold og kanskje noen å etablere seg med. 

Anonymkode: a33d8...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28, kvinne, ser grei ut, tjener bra, jobber frilans som journalist, modell. En typisk norsk jente, med mye på stell. Og jeg søker etter den rette.

Min største turn off derimot , er folk som tror de er bedre enn andre. Som du treffer og som bare snakker om alt de har, og kan, og får og klarer.. og når du spør hvorfor de er single, så svarer de: «jeg vet ikke jeg. Jenter nå har så store krav.»

NEI!!! Vi har ikke det. Men vi vil ha snille mannfolk, som er ydmyke, og evner å se andre, eller unne folk sine gleder.

Det ytre er kanskje det minst interessante med deg, så skal du ha meg, må du faktisk nå noe i meg.. 

Anonymkode: 79adc...138

• Liker 3
Skrevet

Folkens dette er en tulletråd, har vært en serie av disse i det siste. Slutt å bite på.

Ingen sukesefulle er venn med uføre uansett.

Anonymkode: 7a6a3...71e

• Liker 1
Skrevet

Begynn å utstråle positivitet, så skal du se at positive ting kommer til deg... 😉 

Anonymkode: 3a268...400

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren

TS

Anonymkode: fb1b1...d17

Ja, det kan vel være. Venninna mi som er schizofren er sammen med en som også har litt psykiske problemer. De er gift og har et barn sammen, og kler hverandre.

Anonymkode: db6f7...244

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 timer siden):

Han er sikkert en god lytter. Det er viktig å lytte til hva hun sier og mener. Hva dine verdier og meninger bringer er ikke av så stor interesse og du vil tape med en gang du begynner å dra frem det. 

Akkurat i ditt tilfelle er det nok sant at du taper på å dele dine meninger. Og motsatt. 

Anonymkode: db6f7...244

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn.

Tidenes størst bevarte hemmelighet må ut i lyset i dette tilfellet. 

Livet er urettferdig. 

Anonymkode: 4841a...697

• Liker 2
Skrevet

News flash: Livet føles urettferdig for veldig mange av oss. Er det rettferdig at noen blir født i rike Norge, mens andre blir født i krigsherjede Syria? Er det rettferdig at små barn dør av kreft, mens andre lever til de blir 103 år? Er det rettferdig at mennesker i tunge, lavstatusyrker tjener en brøkdel av det dresskledde menn på et kontor gjør? Eksemplene er mange, og at du ikke har kjæreste, mens din syke kompis har det, er ikke et godt eksempel på urettferdighet.

Å innbille seg at god lønn automatisk tiltrekker damer, er en gedigen tankefeil. De aller fleste av oss er fornøyd med at mannen har en jobb hvor han tjener nok til å klare seg økonomisk. Det er helt andre ting som gjør at vi forelsker oss i en mann. Og nei, store muskler, høyde eller stor pikk er heller ikke utslagsgivende. Den dagen dere sutrete mannfolka innser det, kommer en ny verden til å åpne seg for dere.

"Når du leter etter feil, ikke bruk kikkert, men speil". 

Anonymkode: 89678...9d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn.

Lønn og utseende er ikke det som er viktig. Personlighet og sjarm, derimot.....

Anonymkode: 28e75...7fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 11.43):

Ja livet er virkelig urettferdig mot deg :) Si meg en ting har du fått en murstein i hodet ? :) At du ikke har fått deg noen fast dame i en alder av 27 år handler om personligheten din det er det positive her! For det kan du faktisk gjøre noe med. I en alder av 27 år har lite livserfaring og lang tid på å finne den rette. For når du snakker om at du ikke finner deg en dame, så er det noe du gjør galt. Og det ligger i fremtoningen din, kravene du stiller eller begge deler. Lag deg en solid dating profil på en datingside. Da snakker vi om solid tekst angående hva du søker og at du er seriøs, og noen gode bilder. Så er du kritisk til hvem du dater og ikke snakk om sex før etter minst 2 dater! Bare ikke nevn det i "bli kjent fasen". Les deg opp på hvordan "date" og så lærer du dette etter noen dater. Med din bakgrunn er det heller ikke grunn til å være kjip når du dater. Vær en gentleman!  Da opparbeider du deg erfaring i å date på en høflig og fin måte. Ikke forvent klaff med en gang og vær etisk og grei mot alle du dater. Klaffer det ikke så avvise høflig, klaffer det ikke bli en desperat mann som åpenbart er ute etter sex.

Et seriøst forhold om det dette du er ute etter må du være ærlig på, er det mer uforpliktende så må du også være rimelig ærlig på det. Gjennomfør dette over et år og jeg skal garantere deg at du lykkes. I stedet for å furte som et lite barn!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...