AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #41 Skrevet 13. oktober 2021 Carrot skrev (20 minutter siden): Så fint at penger ikke er alt tenker jeg, at det som "drar damer" er hvem du er ikke hva du er.. Så hvem er du uten jobben, uten pengene og uten det materalistiske? For menn er også hva man er ofte viktig for å dra damer, faktisk. Yrke sier noe om hvem du er og hva slags ambisjoner man har på godt og vondt. Vil råde TS til å være tålmodig, når han får jobbet seg opp litt økonomi og verdier så blir han mer attraktiv for seriøse kvinner. Anonymkode: a33d8...deb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #42 Skrevet 13. oktober 2021 Spør kompisens dame om hun har ei single studievenninne som passer for deg. Anonymkode: e3783...d3c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #43 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 Okei her kan du ikke snakke om noe urettferdig liv for da vet du ikke hva du snakker om. De som har et liv som er urettferdig mot dem har ei helse som går rett vest, økonomi som er tung og masse bekymringer. Å ikke ha kjæreste er en ubetydelig liten del i dette bildet. Anonymkode: 0624d...cac 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #44 Skrevet 13. oktober 2021 Hvorfor mener du egentlig at du fortjener så mye mer enn kompisen din? Anonymkode: 22011...962 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #45 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har mistet et barn, singel nesten hele livet og har en alvorlig potensielt dødelig sykdom. Hurra… 😔 Livet er kjipt. Men det handler om å se på glasset som halv fullt eller halv tomt. Kjipe ting skjer, men livet kan være godt likevel.!! Synes innlegget ditt oser negativitet. DET er nok grunnen til at du ikke har dame. Å tvinge seg til positiv tenkning hjelper nok ikke. Men øv deg på takknemlighet for de små tingene. Da endrer den underbevisste holdningen din seg etterhvert og du vil utstråle noe annet enn i dag. Og da kommer jentene også 😉 Lykke til 😃🦋 Anonymkode: 24b1e...2b8 5
Gjest På druen Skrevet 13. oktober 2021 #46 Skrevet 13. oktober 2021 Hvem har sagt at livet er rettferdig? Er nok mange som vil synes det er urettferdig at du tjente 1,05 mill. i fjor også.
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #47 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For menn er også hva man er ofte viktig for å dra damer, faktisk. Yrke sier noe om hvem du er og hva slags ambisjoner man har på godt og vondt. Vil råde TS til å være tålmodig, når han får jobbet seg opp litt økonomi og verdier så blir han mer attraktiv for seriøse kvinner. Anonymkode: a33d8...deb Seriøse kvinner = kvinner som gifter seg til penger og status? Seriøst? 2
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #48 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har mistet et barn, singel nesten hele livet og har en alvorlig potensielt dødelig sykdom. Hurra… 😔 Livet er kjipt. Men det handler om å se på glasset som halv fullt eller halv tomt. Kjipe ting skjer, men livet kan være godt likevel.!! Synes innlegget ditt oser negativitet. DET er nok grunnen til at du ikke har dame. Å tvinge seg til positiv tenkning hjelper nok ikke. Men øv deg på takknemlighet for de små tingene. Da endrer den underbevisste holdningen din seg etterhvert og du vil utstråle noe annet enn i dag. Og da kommer jentene også 😉 Lykke til 😃🦋 Anonymkode: 24b1e...2b8 Det var en veldig fin post ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #49 Skrevet 13. oktober 2021 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er glad i meg selv, jeg har ikke så mye feil, tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren TS Anonymkode: fb1b1...d17 Du mener altså at livet er urettferdig fordi en mann du ser ned på er sammen med ei dame du ser ned på. Det høres ikke spesielt smart ut. Mulig du er "velutdannet" men du mangler dannelse. Anonymkode: e1fca...b2c 2
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #50 Skrevet 13. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du mener altså at livet er urettferdig fordi en mann du ser ned på er sammen med ei dame du ser ned på. Det høres ikke spesielt smart ut. Mulig du er "velutdannet" men du mangler dannelse. Anonymkode: e1fca...b2c Ekte dannelse blir dessverre sjeldnere og sjeldnere ☹️ Ikke at jeg nødvendigvis alltid oppfører meg dannet selv da 😅 Endret 13. oktober 2021 av Entern 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #51 Skrevet 13. oktober 2021 Bare rare tanker… her har vi en fyr, som for alt i livet bare ønsker seg dame og famile. Gitt at han får det innen nyttår. Spol ti år frem, så sitter samme fyren her og klager over dama ble feit av å føde unger, har fått slapp mus og nekter analsex 🤷🏻♀️ nei, livet er jammen ikke rettferdig! Anonymkode: 1398d...7db 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #52 Skrevet 13. oktober 2021 Entern skrev (43 minutter siden): Seriøse kvinner = kvinner som gifter seg til penger og status? Seriøst? Nei, ikke kun det for de fleste. Men det er ingen hemmelighet at sosioøkonomisk status er en av faktorene når kvinner vurderer menn de ønsker noe seriøst med. Anonymkode: a33d8...deb
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #53 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke kun det for de fleste. Men det er ingen hemmelighet at sosioøkonomisk status er en av faktorene når kvinner vurderer menn de ønsker noe seriøst med. Anonymkode: a33d8...deb Det er klart at er du arbeidsledig vil det absolutt ikke være en fordel, for eksempel, ja (og det har jeg faktisk forståelse for).
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #54 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bare rare tanker… her har vi en fyr, som for alt i livet bare ønsker seg dame og famile. Gitt at han får det innen nyttår. Spol ti år frem, så sitter samme fyren her og klager over dama ble feit av å føde unger, har fått slapp mus og nekter analsex 🤷🏻♀️ nei, livet er jammen ikke rettferdig! Anonymkode: 1398d...7db Nå, nå, SÅ fæl virker han da ikke 😄 Men bra burn🔥 😎 2
Carrot Skrevet 13. oktober 2021 #55 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For menn er også hva man er ofte viktig for å dra damer, faktisk. Yrke sier noe om hvem du er og hva slags ambisjoner man har på godt og vondt. Vil råde TS til å være tålmodig, når han får jobbet seg opp litt økonomi og verdier så blir han mer attraktiv for seriøse kvinner. Anonymkode: a33d8...deb Jeg tror du undervurderer kvinner, noen kvinner er overfladiske og kun tiltrukket av utseende eller penger, der den mentale delen er mindre viktig mens for mange kvinner er det mentale viktigere og penger og yrke mindre viktig. Noen kvinner ser etter en mann som er god på å kommunisere, som klarer håndtere følelser og ikke gå i stå om de utfordres på dette, som har livet på stell, klarer både vaske og lage maten sin selv liksom og som samtidig har et forholdsvis bredt spekter av sosiale antenner.. Uten dette hjelper det lite med en mill i inntekt og sixpack.. Samtidig handler det om damens interesser, det å treffe noen man kan dele livet med handler om kjemi på alle områder, mye mer enn hva bankkontoen inneholder. Selvsagt er det vanskeligere å fange en dames oppmerkosmhet om du ser ut og kler deg som lurvelegg og er generelt lite tiltalende i utgangspunktet MEN da hjelper det heller ikke om du har penger å kaste rundt deg, det tiltrekker seg i så fall en type kvinne som ikke er ute etter et forhold men en sugardady.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #56 Skrevet 13. oktober 2021 Carrot skrev (13 minutter siden): Jeg tror du undervurderer kvinner, noen kvinner er overfladiske og kun tiltrukket av utseende eller penger, der den mentale delen er mindre viktig mens for mange kvinner er det mentale viktigere og penger og yrke mindre viktig. Noen kvinner ser etter en mann som er god på å kommunisere, som klarer håndtere følelser og ikke gå i stå om de utfordres på dette, som har livet på stell, klarer både vaske og lage maten sin selv liksom og som samtidig har et forholdsvis bredt spekter av sosiale antenner.. Uten dette hjelper det lite med en mill i inntekt og sixpack.. Samtidig handler det om damens interesser, det å treffe noen man kan dele livet med handler om kjemi på alle områder, mye mer enn hva bankkontoen inneholder. Selvsagt er det vanskeligere å fange en dames oppmerkosmhet om du ser ut og kler deg som lurvelegg og er generelt lite tiltalende i utgangspunktet MEN da hjelper det heller ikke om du har penger å kaste rundt deg, det tiltrekker seg i så fall en type kvinne som ikke er ute etter et forhold men en sugardady.. Sier ikke at det andre også er viktig, for det er det også, ting som kjemi, at han klarer seg selv osv. Men cash, eiendeler og sosiøkonomisk status er fortsatt king når det er snakk om seriøse forhold. Anonymkode: a33d8...deb
Carrot Skrevet 13. oktober 2021 #57 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sier ikke at det andre også er viktig, for det er det også, ting som kjemi, at han klarer seg selv osv. Men cash, eiendeler og sosiøkonomisk status er fortsatt king når det er snakk om seriøse forhold. Anonymkode: a33d8...deb Det er selvsagt viktig at man kan forsørge seg selv og har en form for orden men derfra til millionlønn er lang vei å gå før man drar slike bestemte slutninger overfor alle kvinner.. generalisering er ikke en spesielt tiltrekkende egenskap.. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #58 Skrevet 13. oktober 2021 Carrot skrev (23 minutter siden): Det er selvsagt viktig at man kan forsørge seg selv og har en form for orden men derfra til millionlønn er lang vei å gå før man drar slike bestemte slutninger overfor alle kvinner.. generalisering er ikke en spesielt tiltrekkende egenskap.. Selvsagt ikke like viktig for alle, men det er jo som sagt ingen hemmelighet at solid økonomi er mer attraktivt for svært mange kvinner. Anonymkode: a33d8...deb
Carrot Skrevet 13. oktober 2021 #59 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt ikke like viktig for alle, men det er jo som sagt ingen hemmelighet at solid økonomi er mer attraktivt for svært mange kvinner. Anonymkode: a33d8...deb snu det - hvorfor mener du menn faller for typen kvinner som kun går etter pengene deres? 2
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #60 Skrevet 13. oktober 2021 Carrot skrev (47 minutter siden): Jeg tror du undervurderer kvinner, noen kvinner er overfladiske og kun tiltrukket av utseende eller penger, der den mentale delen er mindre viktig mens for mange kvinner er det mentale viktigere og penger og yrke mindre viktig. Noen kvinner ser etter en mann som er god på å kommunisere, som klarer håndtere følelser og ikke gå i stå om de utfordres på dette, som har livet på stell, klarer både vaske og lage maten sin selv liksom og som samtidig har et forholdsvis bredt spekter av sosiale antenner.. Uten dette hjelper det lite med en mill i inntekt og sixpack.. Samtidig handler det om damens interesser, det å treffe noen man kan dele livet med handler om kjemi på alle områder, mye mer enn hva bankkontoen inneholder. Selvsagt er det vanskeligere å fange en dames oppmerkosmhet om du ser ut og kler deg som lurvelegg og er generelt lite tiltalende i utgangspunktet MEN da hjelper det heller ikke om du har penger å kaste rundt deg, det tiltrekker seg i så fall en type kvinne som ikke er ute etter et forhold men en sugardady.. Godt sagt! Enig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå