AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 2
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 livet er urettferdig for mange av oss 14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Du har problemer med holdningen, det gir deg dårlige vibber. Du ser ned på din uføre kompis, og synes du selv er bedre. Senk skuldrene, slapp av, omfavn singellivet. Anonymkode: 1398d...7db 33
Katten.2.0 Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Hvis du slutter å henge på KG og lage de utallige incel-trådene, så blir det nok bedre. 34
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 Hvor mange schizofrene, uføre menn vet du om da? Så vidt jeg kan se kjenner du bare én, så det blir temmelig selvdestruktivt av deg hvis du skal la ÈN ENESTE MANN få skylda for at du er singel. Anonymkode: e1fca...b2c 14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Var det noen som lovet deg at livet skulle være rettferdig? Holdningene dine og menneskesynet ditt er litt usjarmerende, så hvis du vil jobbe med deg selv kan du starte der. Anonymkode: 9b2a7...258 12
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 Før noen kan bli glad i deg, så må du bli glad i deg selv! Du er mye mer enn lønna de! Du må faktisk skaffe deg ett lykkelig liv selv, så kommer kjærligheten etterhvert. Anonymkode: 320bc...192 7
Nappetass1 Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 Er det du som lager alle disse trådene? De er jo klin like foruten små tweaks.. :forsmådd «taper» med bror/venn etc. med superdraget. Fokuser på deg og ditt, ikke sammenligne deg med andre. Bli den beste versjonen av deg selv! 14
Måneklokke Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Ahhh det lyser jo troll av hele posten, men la gå, du skal få et svar likevel: Skjerp deg. 13
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #10 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 Hva er urettferdig her? At du tjener masse penger?😉 Jeg er mye kulere* (😉), 15 år eldre, har altfor høy utdannelse, er høy og mørk, tjener halvparten av det du tjener og har heller ikke dame, de eneste damene jeg tiltrekker meg for tiden er trøblete jenter på din alder med farskomplekser jeg derfor ikke har så lyst på**...😣 *=dette er humor😝 **=dette er ikke humor 😩 Jeg vil ALDRI utnytte en annen person Verden er verken rettferdig eller urettferdig, den bare er. Sånn er det bare, for å si det sånn. Ikke noe å ta på vei for. Det ordner seg, eller ikke. That's life. Det går bra. 7
Michaelhe Skrevet 13. oktober 2021 #11 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): M27 her. Jeg er i arbeid, tjente 1,05 mill i fjor, knapt 900k året før, velutdannet, høy og moderat trent. Har ikke dame, men ønsker meg det. Har en kompis som er ufør, fordi han røyka syntetisk weed hver dag fra han var 18-24, var innlagt i flere år på lukket avdeling, mange trodde han ville ende opp som totalt grønnsak i hue, og i dag har han ei drømmedame i starten av tjue-åra som studerer medisin, smart, morsom og elsker å gå lange turer i fjellet, hans hobby er gaming til sammenlikning. Jeg føler sjøl at jeg har jobbet så hardt for å skape meg et økonomisk bra liv, men allikevel blir jeg bortvalgt for schizofrene, uføre menn. Anonymkode: fb1b1...d17 Hva med eldre menn da? Liker du dem? 2
Katten.2.0 Skrevet 13. oktober 2021 #12 Skrevet 13. oktober 2021 3 minutter siden, Michaelhe said: Hva med eldre menn da? Liker du dem? I åletrange jeans? 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #13 Skrevet 13. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Før noen kan bli glad i deg, så må du bli glad i deg selv! Du er mye mer enn lønna de! Du må faktisk skaffe deg ett lykkelig liv selv, så kommer kjærligheten etterhvert. Anonymkode: 320bc...192 Jeg er glad i meg selv, jeg har ikke så mye feil, tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren TS Anonymkode: fb1b1...d17
Michaelhe Skrevet 13. oktober 2021 #14 Skrevet 13. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): I åletrange jeans? Det har vel aldri vært min greie, verken nå eller den gang jeg var yngre. Til gjengjeld er min blå tupe ganske stilig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #15 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i meg selv, jeg har ikke så mye feil, tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren TS Anonymkode: fb1b1...d17 Ydmykhet er din venn. Anonymkode: 22011...962 4
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #16 Skrevet 13. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): I åletrange jeans? Eldre menn er ikke det samme uten åletrange jeans da! 😎 Jeg mener, JEG bruker trange jeans, og jeg er ikke slank engang🤪 1
Michaelhe Skrevet 13. oktober 2021 #17 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er glad i meg selv, jeg har ikke så mye feil, tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren TS Anonymkode: fb1b1...d17 En diagnose er et ord. Det sier lite om hvem folk er. Folk har et sett med derfinenerte problemer, javel. Men hva er innholdet i disse problemene? 1
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er glad i meg selv, jeg har ikke så mye feil, tenker heller at det er dama som det er noe gærent med når hun velger en schizofren kar som kjæreste. Hun er sikkert selv schizofren TS Anonymkode: fb1b1...d17 Personer som sier de ikke har så mange feil, tar ofte feil. Særlig hvis det er unge folk som snakker 4
Mann39nord Skrevet 13. oktober 2021 #19 Skrevet 13. oktober 2021 Haha du har fader ikke fått kjent på livet enda 😂 hjelpe meg. Absolutt ingen ting bare faller i henda 5
Polyester Skrevet 13. oktober 2021 #20 Skrevet 13. oktober 2021 Det er ingen universal balanse av rettferd i livet. Hvorfor tror så mange det? Livet skylder deg ingenting. Ingen skylder deg noe som helst. Hvis du synes det er trist å ikke ha kjæreste så er det bare det, trist. Du kommer ikke noe nærmere noen kjæreste fordi du liksom gir din lidelse til livet, det er ikke sånn det funker. Synes du høres ganske heldig ut med livet du har, og hadde likt det om det var mitt liv. Kanskje du bare er litt rasshøl og det gjør at ingen vil være i et forhold med deg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå