Gå til innhold

Hva er din utdannelse, hva jobber du med og trives du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner med meg, jeg er utdannet helsefagarbeider, jobber i hjemmetjenesten og trives veldig godt. 

Anonymkode: fcaad...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utdannet apotektekniker, jobber ikke, men studerer sisteåret nå for å bli sosionom ☺️ Jeg trives veldig godt på studiet ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet medisinsk sekretær, men jobber som telefonintervjuer... Hater jobben min.

Anonymkode: ff551...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet sivilingeniør i nanoteknologi, jobber som forsker/stipendiat. Trives litt med det, men er ganske ensomt også, mye faglig utfordring men du er veldig etterlatt til deg selv.

Anonymkode: 3fc0a...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdannet salg og markedsarbeider. Jobber som leder i en butikk. 
stortrives! Jeg er en veldig sosial person som elsker kundeservice og mersalg. Midt i blinken for meg. 

Anonymkode: 1880a...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bachelor i økonomi og administrasjon. Jobber i økonomiavdelingen i et stort finanskonsern. Er fornøyd. 

Anonymkode: eeea3...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har bachelor i økonomi og administrasjon. Jobber i økonomiavdelingen i et stort finanskonsern. Er fornøyd. 

Anonymkode: eeea3...aeb

Hvordan er lønnen?

Anonymkode: c751f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utdannet sivilingeniør i nanoteknologi, jobber som forsker/stipendiat. Trives litt med det, men er ganske ensomt også, mye faglig utfordring men du er veldig etterlatt til deg selv.

Anonymkode: 3fc0a...802

Tatt doktorgrad selv, og kjenner meg veldig igjen i dette.

Anonymkode: 9462e...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en master i samfunnsvitenskap, og tar en bachelor i arkiv akkurat nå. Jobber freelance med tekstproduksjon ved siden av. Trives veldig bra med det, men det blir jo til at jeg er mye alene også.

Anonymkode: 87b5d...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdannet barnehagelærer, jobber i bolig, trives med kollegaer, men ikke i fagfeltet. 

Anonymkode: bb96f...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdannet vekter, og jobber som det. Trives ikke i jobben (eller.. jeg trives ikke med ustabiliteten jobben drar med seg, vanskelig å få 100%), og nå studerer jeg. Tar realfag, og vet ikke helt hvor jeg vil i verden enda. Vingler mellom vgs-lærer, ingeniør, jus, og psykologi (det er drømmen, men manglet 1,5 konkurransepoeng for å komme inn i år). 

Er noe herk når alt virker spennende :ler:

Anonymkode: 9a059...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som seniorrådgiver. Er utdannet lærer. Stortrives i nåværende jobb, gav meg som lærer for noen år siden når jeg så hvor det bar med lønn og forventninger om å jobbe 24/7

Anonymkode: 74fb2...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som byggesaksbehandler i kommune. Jeg er utdannet arealplanlegger. Jeg trives forsåvidt med jobben, men ønsker nok en jobb som arealplanlegger i neste jobb. 

Anonymkode: f71e6...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mastergrad i farmasi og jobber som farmasøyt på apotek. Hektisk, spennende og utfordrende jobb der ingen dag er lik. Arbeidstid mellom kl 08 og 17 og god lønn... perfekt 🤓

Anonymkode: 74188...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet anestesisykepleier og jobber som det på et stort sykehus med akuttfunksjon. Trives veldig godt. 

Anonymkode: 4280c...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utdannet anestesisykepleier og jobber som det på et stort sykehus med akuttfunksjon. Trives veldig godt. 

Anonymkode: 4280c...379

Hva er lønnen din inkl tillegg :) Vurderer videreutdanning innen anestesi.

Anonymkode: fe904...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 10.32):

Jobber som seniorrådgiver. Er utdannet lærer. Stortrives i nåværende jobb, gav meg som lærer for noen år siden når jeg så hvor det bar med lønn og forventninger om å jobbe 24/7

Anonymkode: 74fb2...b84

Hvordan fikk du den jobben da? Måtte du ta noen ekstra fag eller noe sånt?? Ser til stadighet at lærere har andre jobber som ikke henger sammen med utdanningen. Fatter ikke hvordan de får disse jobbene!! 

Anonymkode: 3d31b...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 19.41):

Utdannet anestesisykepleier og jobber som det på et stort sykehus med akuttfunksjon. Trives veldig godt. 

Anonymkode: 4280c...379

Samme her. Uforutsigbart, selvstendig, sosialt og givende. 

Anonymkode: ceb78...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier. Gamlehjem. Har dager jeg hater det, andre dager elsker jeg det. Men skal si opp, orker ikke mer underbemmaning. 

Anonymkode: cee4b...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...