Gå til innhold

Hva er din utdannelse, hva jobber du med og trives du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner med meg, jeg er utdannet helsefagarbeider, jobber i hjemmetjenesten og trives veldig godt. 

Anonymkode: fcaad...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utdannet apotektekniker, jobber ikke, men studerer sisteåret nå for å bli sosionom ☺️ Jeg trives veldig godt på studiet ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet medisinsk sekretær, men jobber som telefonintervjuer... Hater jobben min.

Anonymkode: ff551...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet sivilingeniør i nanoteknologi, jobber som forsker/stipendiat. Trives litt med det, men er ganske ensomt også, mye faglig utfordring men du er veldig etterlatt til deg selv.

Anonymkode: 3fc0a...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdannet salg og markedsarbeider. Jobber som leder i en butikk. 
stortrives! Jeg er en veldig sosial person som elsker kundeservice og mersalg. Midt i blinken for meg. 

Anonymkode: 1880a...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bachelor i økonomi og administrasjon. Jobber i økonomiavdelingen i et stort finanskonsern. Er fornøyd. 

Anonymkode: eeea3...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har bachelor i økonomi og administrasjon. Jobber i økonomiavdelingen i et stort finanskonsern. Er fornøyd. 

Anonymkode: eeea3...aeb

Hvordan er lønnen?

Anonymkode: c751f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utdannet sivilingeniør i nanoteknologi, jobber som forsker/stipendiat. Trives litt med det, men er ganske ensomt også, mye faglig utfordring men du er veldig etterlatt til deg selv.

Anonymkode: 3fc0a...802

Tatt doktorgrad selv, og kjenner meg veldig igjen i dette.

Anonymkode: 9462e...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider