Gå til innhold

Hårfjerning med laser hos klinikk, Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med mye hår i ansiktet. Alt av blodprøver er tatt hos fastlege og alle tester er fine,  det er nok rett og slett bare det at jeg begynner å bli eldre, samt at jeg har utenlandsk far, derav mye hårproduksjon. 

 Jeg kjøpte meg en Braun IPL maskin som fungerte godt, men opplevde at jeg fikk økt pigmentering i ansiktet. Derfor tør jeg ikke bruke denne lenger. Derfor lurer jeg på om det er tryggere å få utført laserbehandling hos en seriøs klinikk. Er det noen her som kan anbefale noen i Oslo?  Og som kanskje har noen  formening om klinikklaser også kan gi økt pigmentering..?

 

Jeg har prøvd elektrolyse hårfjerning hos en klinikk før (på overleppa), men det ble altfor smertefullt for min sensitive hud.

Jeg opplevde også at det ga  meg irriterte og betente hårsekker etter hvert eneste besøk.

 

Anonymkode: 4b925...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 14.53):

Jeg sliter veldig med mye hår i ansiktet. Alt av blodprøver er tatt hos fastlege og alle tester er fine,  det er nok rett og slett bare det at jeg begynner å bli eldre, samt at jeg har utenlandsk far, derav mye hårproduksjon. 

 Jeg kjøpte meg en Braun IPL maskin som fungerte godt, men opplevde at jeg fikk økt pigmentering i ansiktet. Derfor tør jeg ikke bruke denne lenger. Derfor lurer jeg på om det er tryggere å få utført laserbehandling hos en seriøs klinikk. Er det noen her som kan anbefale noen i Oslo?  Og som kanskje har noen  formening om klinikklaser også kan gi økt pigmentering..?

 

Jeg har prøvd elektrolyse hårfjerning hos en klinikk før (på overleppa), men det ble altfor smertefullt for min sensitive hud.

Jeg opplevde også at det ga  meg irriterte og betente hårsekker etter hvert eneste besøk.

 

Anonymkode: 4b925...01e

Har god erfaring med Drammen Laserklinikk, er jo ikke Oslo men likevel kun en kort svipptur unna :) 

Veldig hyggelige og flinke folk.  👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det dyrt?

Anonymkode: 9984f...b0c

Det koster litt, du kan bare google stedet og sjekke prislisten. Ble enda dyrere da det ble lagt på moms for et par år siden. Ofte tilbud/rabatter hvis du kjøper en "pakke". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...