Gå til innhold

​ Jeg skal stå opp om bare 5 timer!!!😲 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan i all verden skal dette gå? Jeg sover 8 timer hver natt.. jeg får ikke til å sove nå 😪 Hva gjør dere når dere ikke får sove?

Anonymkode: b700f...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tell til 100. Om det ikke hjelper prøv igjen. Hjelper av og til å kun tenke på telle så legger alle andre tanker som gjør at du ikke får sove seg i bakgrunn. Fungerer ikke alltid men hjelper av og til om hodet går i høygir når jeg skal sove 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk melk, en kopp med te, eller les en bok!

Dersom du ikke skulle oppleve å bli trøttere fungerer det fint for både kropp og sinn å ikke ha sovet en natt, da hjernen kompenserer for det ved å gi deg mer energi og motivasjon (iallfall noen timer utover) på morningen en gang. Tror du vil kjenne det når det virker. Forskning viser iallfall til at det ikke er noe farlig for hode og kropp, og at en til og med kan prestere like bra, men også det motsatte. Tenk deg en god del kopper kaffe (slik kjennes det etter å ikke ha sovet en natt. Jeg føler meg ofte i godt humør, men om yteevnen min er like god er jeg usikker på. Pleier å «lande» litt utover dagen.

Jeg får heller ikke sove, men tenker å bare ligge i sengen og se om jeg sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk mindre på timene. Jeg er sånn at jeg teller timene hele tiden og det stresser meg Max opp..!!! Dette fører igjen til enda mindre timer ‘’på øyet’’. 
 

onaner skriver noen ,men jeg blir alltid mer våken av å onanere😅 

som en annen person sier så viser forskning at det kan ha sine positive sider med å ikke ha sovet optimalt. Mye sitter i hodet med dette her.

Forstår deg godt siden jeg selv blir så panisk (panikkangst) hvis jeg ikke får sove 😖 

Vet ikke om du har en svært krevende jobb? Prøv å tenk at du ikke er kirurg (om du ikke tilfeldigvis er det da?😆) og at du heldigvis ikke skal operere et annet menneske i foreksempel 5-6 timer og at skjebnen til en annen person ligger i dine hender. Det Pleier å roe meg selv ned ,merkelig men åsså logisk 😄

Anonymkode: 5b282...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...