Gå til innhold

kjendisene som hele tiden er på tv

Egenskap

Anbefalte innlegg

Pianobar skrev (17 timer siden):

De samme folkene sirkulerer mellom Skal vi Danse, Kongen Befaler, 4 stjerners middag, Brille, Alle mot Alle (?det programmet med Jon Almås og Henriette Stenstrup, Kompani Lauritzen, det spørreprogrammet, Lindmo, programmet hvor Kloppen intervjuer folk i hagen osv. De bytter på å gjeste hverandres programmer også. 

Det er enkelte av dem som er over alt, hele tiden. Plutselig bestemmer de seg for å skrive ei bok eller spiller en rolle i en film: voila, de er på God morgen Norge. 

Du ser ikke at problemet er at du ser for mye på TV?

Jeg har knapt sett ett av programmene du nevner. Blir ikke lei om man ser på bare ett program eller en gang iblant.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På druen

Enig. Blir drittlei. Sofa var egentlig et bra program når det gikk på NRK, men nå handler det også om kjendiser. De samme som er med på alt mulig. Se heller filmer, serier, dokumentarer og programmer som handler om vanlige folk (og da mener jeg ikke programmer som ullared og ja vi elsker camping).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Du ser ikke at problemet er at du ser for mye på TV?

Jeg har knapt sett ett av programmene du nevner. Blir ikke lei om man ser på bare ett program eller en gang iblant.

Jeg har registrert at de sirkulerer i disse programmene via reklamene og når jeg blar gjennom kanaler på leting etter noe å se. Man trenger ikke se et program for å få med seg hvem som er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misstenker du ser for mye på TV. Med unntak av noen overskrifter i avisene og ett og annet intervju på radioen så får jeg faktisk ikke med meg noe om disse kjendisene jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Frk.fri skrev (49 minutter siden):

Misstenker du ser for mye på TV. Med unntak av noen overskrifter i avisene og ett og annet intervju på radioen så får jeg faktisk ikke med meg noe om disse kjendisene jeg. 

Det jeg syns er kjipt er den evige rotasjonen av norske skuespillere i norske filmer. Jeg nekter å tro på at Norge ikke har flere å by på enn de samme skuespillerne som går igjen og igjen. Det ser ikke ut som om man får en sjanse hvis man ikke er i varmen hos de rette folka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pianobar skrev (4 timer siden):

Jeg har registrert at de sirkulerer i disse programmene via reklamene og når jeg blar gjennom kanaler på leting etter noe å se. Man trenger ikke se et program for å få med seg hvem som er 

Jeg skal være snill og ikke si noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 7.10.2021 den 21.10):

Ikke se på tv program hvor du vet at det er kjendiser med. 

hjelper ikke, man ser dem jo hver gang man prøver å scrolle nedover en avisside også, siden de må skrive om hva disse kjendisene har gjort på TV i  det siste 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (1 time siden):

hjelper ikke, man ser dem jo hver gang man prøver å scrolle nedover en avisside også, siden de må skrive om hva disse kjendisene har gjort på TV i  det siste 🙄

virker som at når det ble flere kanaler så kan de sjonglere med alle humorprogrammer fra kanal til kanal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (19 minutter siden):

Jon Almaas er overalt.

jeg synes de skulle utviklet seg mer i faget, men nå utvanner dem seg selv. 

For meg er det en slitasje at de får holde på slik, men sånn er det når det ikke finnes regler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solaire skrev (På 9.12.2021 den 16.16):

Det jeg syns er kjipt er den evige rotasjonen av norske skuespillere i norske filmer. Jeg nekter å tro på at Norge ikke har flere å by på enn de samme skuespillerne som går igjen og igjen. Det ser ikke ut som om man får en sjanse hvis man ikke er i varmen hos de rette folka. 

Amen x 1000!

Det er sånn det er. Og det er så utrolig trist. Man går glipp av bra folk og dyktige folk får ikke jobbet. Kjedelig å se de samme trynene hele tida også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjønner jo at det er mangel på kjendiser i Norge, når TV2 kjører på med programledere fra sine program som kjendiser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 11.12.2021 den 17.15):

Jon Almaas er overalt.

Jon Almaas er i det minste morsom.

Hva kona til Ronny Brede Aase gjør i 100 forskjellige programmer, det er meg en større gåte...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at de baserer sitt liv og karriere i det. Det er å være på tv, og fronte seg selv i alle programmer de blir invitert til. 

Det er ingen tvil om at det båret frukter for personer til å kunne være i mange programmer siden det er kommet flere tv kanaler. 

Men det jeg ikke forstår er at hvorfor vil dem det? hvis dem har sin faste program de er med i, er det ikke greit at det den ene jobben, og den ene inntekten de har?

En annen ting er jo at de som skaper programmene skaper programmer for alle kjendiser. Samt så får jeg inntrykk det er konkurranse mellom tv selskapene der følger opp når en tv kanal har fått god driv på spørre program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 timer siden):

Jon Almaas er i det minste morsom.

Hva kona til Ronny Brede Aase gjør i 100 forskjellige programmer, det er meg en større gåte...

Ja, men på et tidspunkt blir det for mye.

Ronny Brede Aase har jeg ikke sett i så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...