Gå til innhold

kjendisene som hele tiden er på tv


Egenskap

Anbefalte innlegg

Jeg ser de hele tiden på tv. Jeg blir så lei av det, og de kommer i magasiner og aviser. 

Hva er trikset å glemme at de ikke finnes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenskap skrev (Akkurat nå):

Jeg ser de hele tiden på tv. Jeg blir så lei av det, og de kommer i magasiner og aviser. 

Hva er trikset å glemme at de ikke finnes. 

Ikke se på tv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ufattelig lei av disse kjendisene. Men de elsker jo all oppmerksomhet og blir syke og desperate hvis de ikke har blitt sett av andre på en uke eller to. 

Noe triks for å glemme dem har jeg dessverre ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (2 timer siden):

Jeg ser de hele tiden på tv. Jeg blir så lei av det, og de kommer i magasiner og aviser. 

Hva er trikset å glemme at de ikke finnes. 

De finnes jo i aller høyeste grad 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg. Det er altfor mye av de samme på TV - selv på ulike kanaler. Selv de man liker og respekterer i utgangspunktet blir man lei. 
klart vi kan droppe se på TV men samtidig kan de som produserer TV tenke litt mer kreativt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (13 minutter siden):

Jeg er enig med deg. Det er altfor mye av de samme på TV - selv på ulike kanaler. Selv de man liker og respekterer i utgangspunktet blir man lei. 
klart vi kan droppe se på TV men samtidig kan de som produserer TV tenke litt mer kreativt. 

selv bård tufte johansen er ikke ekslusiv ved at han kun er på nrk og nytt på nytt. Nei, han har doble kontrakter hvor han jobber for både nrk og tvnorge, og ikke nok med det bård tufte johansen og jon almaas sitter på begge sider av bordet også i leken. Og jeg har fått jon almaas opp i halsen. Ja, mer utfyllende kunne jeg skrevet om en rekke kjendiser som parader i alle kroker og kriker i tv`en - jeg har fått nok. Jeg orker ikke å le. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (På 7.10.2021 den 23.58):

selv bård tufte johansen er ikke ekslusiv ved at han kun er på nrk og nytt på nytt. Nei, han har doble kontrakter hvor han jobber for både nrk og tvnorge, og ikke nok med det bård tufte johansen og jon almaas sitter på begge sider av bordet også i leken. Og jeg har fått jon almaas opp i halsen. Ja, mer utfyllende kunne jeg skrevet om en rekke kjendiser som parader i alle kroker og kriker i tv`en - jeg har fått nok. Jeg orker ikke å le. 


blir altfor mye av noen få. Produsentene må bli mye mer kreative . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (14 minutter siden):

De får vel betalt for å være med på programmer som 71 grader nord og farmen.

Ja, selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (På 11.10.2021 den 14.25):

De får vel betalt for å være med på programmer som 71 grader nord og farmen.


skulle vel bare mangle. Men enig i at det blir mye de samme som brukes 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg trekker fram Helene Olafsen, hun er pokker meg overalt. Og Stian Blipp. Jeg er faktisk skuffet over Stian, jeg hadde faktisk trodd han kom til å skjerme datteren sin. Og gi henne valget selv når hun er stor nok til å velge selv om hun virkelig vil eksponeres for millioner av mennesker eller ikke. Istedet tjener de penger på barnet sitt så og si med en gang det er blitt født. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som har vært ekstremt eksponert det siste året er Bernt Hulsker. Jeg syntes han var helt konge i Kompani Lauritzen, men nå er han med overalt! Lindmo, og sist Beat for Beat. Han er ikke like morsom når man får overdoser.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (1 time siden):

En som har vært ekstremt eksponert det siste året er Bernt Hulsker. Jeg syntes han var helt konge i Kompani Lauritzen, men nå er han med overalt! Lindmo, og sist Beat for Beat. Han er ikke like morsom når man får overdoser.

han har visstnok blitt programleder nå også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Havnefogden said:

En som har vært ekstremt eksponert det siste året er Bernt Hulsker. Jeg syntes han var helt konge i Kompani Lauritzen, men nå er han med overalt! Lindmo, og sist Beat for Beat. Han er ikke like morsom når man får overdoser.

Halve kompani er overeksponert, til og med mannen min som ikke vet hvem noen er, reagerer på at det bare er de samme trynene over alt. Han lurte på om de hadde gått med på en pakkedeal fra en eller annen kanal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk. Ja.  Det er de samme ansiktene i alle programmer, på alle kanaler. Er det så få kjendiser i Norge som takker ja?  

Jeg har sett maskorama et par ganger, og bare det å se Arve Juritsen og ikke John Almaas eller Wita og Wanda bak en maske var forfriskende. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (På 6.10.2021 den 13.39):

Jeg ser de hele tiden på tv. Jeg blir så lei av det, og de kommer i magasiner og aviser. 

Hva er trikset å glemme at de ikke finnes. 

Hva med å slutte å kaste bort tiden med å se idiot-tv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar

De samme folkene sirkulerer mellom Skal vi Danse, Kongen Befaler, 4 stjerners middag, Brille, Alle mot Alle (?det programmet med Jon Almås og Henriette Stenstrup, Kompani Lauritzen, det spørreprogrammet, Lindmo, programmet hvor Kloppen intervjuer folk i hagen osv. De bytter på å gjeste hverandres programmer også. 

Det er enkelte av dem som er over alt, hele tiden. Plutselig bestemmer de seg for å skrive ei bok eller spiller en rolle i en film: voila, de er på God morgen Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...