Gå til innhold

Hva gjør jeg med venn som ignorerer meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har du gjort?

Anonymkode: b879f...28d

Jeg har ingen anelse! Jeg spurte om vi skulle spise sammen neste uke! og hun virket veldig gira på det. Også sa jeg at jeg er ledig de fleste dagene og lurte på hvilken dag det passer best for hun, så fikk jeg ikke svar. Og dette er for 3 dager siden. Grunnen til at jeg spurte hun hvilken dager som passer best for hun er fordi jeg vet hun er mye opptatt. 

Jeg har ikke sagt eller gjort noe som jeg kan huske. Burde jeg spørre hun om jeg har gjort noe? ts

Anonymkode: b25fb...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ingen anelse! Jeg spurte om vi skulle spise sammen neste uke! og hun virket veldig gira på det. Også sa jeg at jeg er ledig de fleste dagene og lurte på hvilken dag det passer best for hun, så fikk jeg ikke svar. Og dette er for 3 dager siden. Grunnen til at jeg spurte hun hvilken dager som passer best for hun er fordi jeg vet hun er mye opptatt. 

Jeg har ikke sagt eller gjort noe som jeg kan huske. Burde jeg spørre hun om jeg har gjort noe? ts

Anonymkode: b25fb...ca8

Hun har kanskje bare glemt det?

Anonymkode: b879f...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke energi til å vente lenger. Jeg vil verken presse eller mase på hun. Men det å ikke få et svar på spm, gjør at jeg friker helt ut. Jeg har 2 dødsfall jeg heller må deale med enn å ha dette på toppenl 

Hva kan jeg skrive uten å mase eller presse hun? Ts

Anonymkode: b25fb...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke energi til å vente lenger. Jeg vil verken presse eller mase på hun. Men det å ikke få et svar på spm, gjør at jeg friker helt ut. Jeg har 2 dødsfall jeg heller må deale med enn å ha dette på toppenl 

Hva kan jeg skrive uten å mase eller presse hun? Ts

Anonymkode: b25fb...ca8

Så dropp middagen da. Hvis hun svarer nå så si at siden du ikke hørte noe så har lagt andre planer hvis det er tilfellet. Ærlig sak det, det faller jo på hennes kappe at hun var treg. Så får du heller dealet med dødsfallene. Forresten, kondolerer .
 

Jeg tror hun ikke svarer fordi hun enten ble avbrutt mens dere pratet og så senere har glemt det. Eller at hun ikke er så interessert i å spise med deg neste uke 

Anonymkode: 8cf6f...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...