Gå til innhold

Han bare reiste seg å gikk ut døra midt på natten og kom ikke tilbake.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var i natt rundt 03 tiden... Telefonen hans er avslått. Han ble sur på meg fordi han mente jeg flørtet med en annen, men det var en gammel venn, og jeg måtte jo svare han når han snakket til meg. Jeg bare smilte og var høflig. Samboer mener jeg flørtet. Når vi kom hjem så ble det en stor krangel. Jeg er bekymret, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: e7ead...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ringt kompisen og de vet ikke noe, jeg har tatt meg en kjøretur men fant han ikke. Ts

Anonymkode: e7ead...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ringt kompisen og de vet ikke noe, jeg har tatt meg en kjøretur men fant han ikke. Ts

Anonymkode: e7ead...9b1

Kompiser*

Anonymkode: e7ead...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ringt til familien hans? Kanskje han er hos foreldrene? Eller dro på hotell? Vanskelig å si. Barnslig av ham 

Anonymkode: f5bab...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar han seile sin egen sjø. Akkurat nå viser ham at han har full makt over deg. Du et bekymret og leter etter han.

Mest sannsynlig har han det som plommen i egget et sted han kan være. Nettopp fordi han veit at du er veik.

Denne mannen burde du dumpe. 

Anonymkode: 1c5a7...237

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ringt kompisen og de vet ikke noe, jeg har tatt meg en kjøretur men fant han ikke. Ts

Anonymkode: e7ead...9b1

Han kan ha reist til foreldrene sine, ei venninne, tatt inn på overnatting en plass, stå gjemt med bilen en plass.

Uansett er reaksjonen hans ekstremt overdrevet. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han gjort dette før?

Du har ikke gjort noe galt, det vet du selv. Når han kommer tilbake så er du som før, ikke oppfør deg som om du har gjort noe galt heller. Be han om å være moden nok til å prate om problemer i stedet for å trasse for å straffe deg. Blir det et helvete av en slik liten ting så vurderer du selv hva du kan leve med.

Var igjennom dette da jeg var 21 år og hadde bodd med en fyr i noen måneder. Jeg sto å pratet med en vekter gjennom bilvinduet mitt og da mente han at jeg flørtet. Han dro fra stedet og jeg lette en evighet. Han ringte meg etter noen timer og ba meg om å pakke å reise. Noen timer senere så ba han meg om å komme å hente han. Han var på jobben sin, midt på natten i helgen. Rimelig spesielt å reagere så sterkt tenkte jeg.

Han var den som endte opp med å være utro.

Anonymkode: fc1ac...f4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at han selv er utro og brukte denne situasjonen som en unnskyldning til å dra 

Anonymkode: 9d6eb...62e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Drit i han. La han være sint til han kommer hjem, og ikke gidd å bry deg om den barnslige oppførselen hans da heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris

Ulv Ulv roper han, og den dagen han forsvinner på ordentlig er det ingen som reagerer, fordi han har gjort det så mange ganger før. Er Psykisk mishandling å holde på sånn. Bare la han gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han gå, og når han kommer tilbake sier du at han kan pakke sakene og forsvinne for godt.

Anonymkode: 1ef14...e37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en hersketeknikk. 

Bare la han være. Og vær likegyldig om han dukker opp igjen. Ellers fungerer metoden hans. 

Er dette skjer her og der ville jeg dumpet, orker ikke slikt. Er et en engangshendelse ville jeg rolig bedt han forklare hva som skjedde, og forventet at han la seg fullstendig flat. Og hadde det skjedd igjen ville jeg gått. 

Anonymkode: 785b1...74f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han manipulerer deg, han er ikke snill og du bør egentlig bare si at han kan stikke for godt når han kommer tilbake. 

Anonymkode: 532c4...dd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en kjent manipulasjonsteknikk, som flere andre også nevner. Ikke gi ham den reaksjonen han ønsker ved å lete og være bekymret - han ønsker å straffe deg for noe som har skjedd i hans hode. Du flørtet ikke, men han ønsker ikke å stole på din vurdering av saken. 

Enten er han utro selv (det er oftest de som er mest paranoide mot sin partner) ellers er han bare umoden og manipulerende. Ingen av delene lyder særlig godt. 

Har lignende skjedd tidligere ts, eller er dette første gang? Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: c7b2d...f46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neidasåjo

For en tulling. Ikke gjør noe. Du har ikke gjort noe galt. For en oppførsel. Tenk over om du faktisk orker det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som «ser» utrohet i alt du sier og gjør, er, eller har vært, eller vil komme til å være utro selv.. 

Har erfart det selv..

Bare vent. Snart må du slette alle mannlige venner på Facebook også. Og du må forsvare din daglige omgang med mannlige kollegaer. 

Anonymkode: 0c2e0...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...