Gå til innhold

Hvordan vet man at noen synes man er rar? eller om de tenker negativt om en?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen tegn som man kan merke dette. Hva er de typiske tegnene? Altså når man står å snakker med en person. 

 

Jeg har mye angst og møtte en jeg ikke har møtt på en stund, jeg følte meg bare så dum og rar, men hvordan vet jeg om han tenker stygt om meg? Er det noen tegn man kan vite det? 

Anonymkode: a0295...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Det skal ganske mye til at jeg synes at noen er dumme, men om jeg gjør så er du ikke i tvil. Er litt fæl til å himle med øynene når jeg synes noen sier noe veldig dumt. 

De fleste tenker ikke noe som helst om hva du sier eller gjør med mindre det er veldig rart, feks om du pillet deg i nesen mens vi snakket😅

Tenker du at mange er dumme å rare? 
Sannsynligvis ikke, det gjør ikke resten av oss heller👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jobbe med angsten. For nå vil du kun projisere dine egne tanker om deg selv. 

Hvorfor skulle han tenke stygt om deg bare fordi du er sjenert? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du følte deg dum og rar, så vil det jo ikke dermed si at personen følte det samme? Det er jo veldig lite sannsynlig. Jeg har ikke tenkt det om noen på så lenge jeg kan huske. Men det kan jo være at personen så at du var ukomfortabel og ergo ble litt usikker...?

De fleste som møter en person som man ikke har sett på lenge og snakker med den personen vil jo veksle noen ord og høre om alt går greit. Fordi de kjenner deg og bryr seg om kjente.  Så bare det tilsier vel at det er dine følelser som dette handler om?

Og hva en annen person egentlig tenker må vel være ganske uinteressant for deg. Det handler egentlig bare om hvordan du føler deg, og hva du utstråler. 

Endret av Mooza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere :) Mye sant i det dere skriver. 

Kort fortalt: Jeg stod å snakket med han, jeg er sjenert men svarte hyggelig. Personen som stod ved siden av meg sa at jeg var helt normal når jeg spurte senere, men jeg følte meg dum fordi vi har et fast sted å gå til som vi vet om men jeg  har unngått han lenge. Men i stad møttes vi plutselig. Jeg følte jeg var litt stille av meg men svarte greit, samtidig som jeg tenker om jeg virket dum eller rar. Jeg har ikke klart å slutte å tenke på det siden. Men jeg husker han så normal ut og smilte og var hyggelig. Likevel tenker jeg at han kanskje synes jeg var rar? og hvorfor jeg bryr meg så mye om hva andre tenker vet jeg heller ikke. Fikk en ubehagelig følelse i meg :s

Anonymkode: a0295...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det noen tegn som man kan merke dette. Hva er de typiske tegnene? Altså når man står å snakker med en person. 

 

Jeg har mye angst og møtte en jeg ikke har møtt på en stund, jeg følte meg bare så dum og rar, men hvordan vet jeg om han tenker stygt om meg? Er det noen tegn man kan vite det? 

Anonymkode: a0295...454

Man merker det på sinnsstemningen. Kroppsspråket avslører en. Feks biter seg i leppa, altså strammer munnen og blikket kan virke stivt eller himling med øynene. Ikke direkte himling kanskje, men ja du merker det om du er en menneskekjenner. Ofte er de korte og vage i svarene og lite interessert i å spør spørsmål, altså oppfølgingsspørsmål. Dette er bare måten jeg merker det på, men sier ikke at det er likt for andre. Som regel føler en det bare.. 

Anonymkode: be6db...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle merker slike ting da, men folk tolker forskjellig. 
 

 

Anonymkode: dd959...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk jeg synes er rar er de som ikke har filter eller sosiale sperrer. De som bare øser ut og prater ustoppelig om private ting. Slike trekker jeg meg unna. Folk jeg knapt kjenner.

Anonymkode: 1421a...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man egentlig aldri vite. Jeg fikk en sykdom som slo meg helt ut i noen år. Fikk også mye angst som følge av dette. Kunne være så sliten når jeg dro på kiwi at angsten eksploderte hvis jeg møtte noen kjente. Hadde lite venner i denne tiden og følte alle tenkte negativt om meg. 
 

Etter en stund ble jeg frisk og angsten forsvant også. Fikk da begynne å høre positive ting om meg selv igjen. Skjønte etterhvert at mange av de jeg trodde tenkte negativt om meg aldri hadde gjort det.  De hadde ikke tolket situasjonen likt som meg. Angsten lyver for deg. 

Anonymkode: 1a592...79c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...