Themomager Skrevet 1. oktober 2021 #1 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hei, Jeg strøk på torsdag 30.september på oppkjøringen, men har skrevet en klage grunnet sensors oppførsel under førerprøven. Det jeg lurer på er om noen her vet hvor lang tid det kommer til å ta å få svar? Og om noen har erfaring med en slik klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Del Skrevet 1. oktober 2021 Har ikke klaget på dette, men erfaringsmessig så kan klage til offentlige instanser gjerne ta 1-2 mndr Anonymkode: 63cdb...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg vurderte å klage på sensor av samme årsak som deg men fant ingen "klageinstans". Etter å ha snakke med vegvesenet fikk jeg beskjed om å sende en skriftlig klage pr. e-post til firmapostadressen deres. Syns det virker ganske uproft. Egentlig tror jeg ikke det er noen vits, vegvesenet er øverst og ingen andre enn politikere korrigerer de (det gjør de aldri). Anonymkode: 9ee59...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. oktober 2021 #4 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 19.59): Jeg vurderte å klage på sensor av samme årsak som deg men fant ingen "klageinstans". Etter å ha snakke med vegvesenet fikk jeg beskjed om å sende en skriftlig klage pr. e-post til firmapostadressen deres. Syns det virker ganske uproft. Egentlig tror jeg ikke det er noen vits, vegvesenet er øverst og ingen andre enn politikere korrigerer de (det gjør de aldri). Anonymkode: 9ee59...564 Etter prøven får du et skriftlig vedtak i digipost eller altinn, der står det hvordan du klager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå