Grønn Frosk Skrevet 5. oktober 2021 #141 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt du ikke er hjemme hos meg da, har 5 aper og god del andre trefigurer derfra 🤣🤣 godt smaken er som baken. Men det viktigste er jo at man trives i eget hjem tenker jeg, uavhengig hva andre måtte synes 🙂 Anonymkode: 197c3...ada Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #142 Del Skrevet 5. oktober 2021 Honey Dew skrev (4 timer siden): Disse er fra 60- 70-tallet om ikke enda eldre. Det er de sikkert, men jeg husker dem fra barndommen min som var senere. 🙂 Anonymkode: c95fd...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #143 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føler du deg bedre ved å være nedlatende ?? Anonymkode: 4c994...89b Hele denne trådens utgangspunkt her er jo nedlatende, likevel er det dette du reagerer på? Jeg dristet meg til å poste noe jeg selv synes er pent (åpenbart feil tråd) og får responsen «gørsstygt»/«kjipt» osv. Helt lov å mene dette selvfølgelig, men hvordan er det noe mindre nedlatende enn mitt svar på dette? Anonymkode: 2b3a1...993 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #144 Del Skrevet 6. oktober 2021 Usj… for en ukoselig tråd, mister helt lysten til å be hjem folk etter å ha lest alt hatet på interiør her 😳 Anonymkode: 5217c...72a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2021 #145 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Usj… for en ukoselig tråd, mister helt lysten til å be hjem folk etter å ha lest alt hatet på interiør her 😳 Anonymkode: 5217c...72a Det er forskjell på "alt hatet på" og uttrykk for at man synes noe ikke er pent. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #146 Del Skrevet 6. oktober 2021 Hvorfor ta det personlig dersom noen poster et møbel eller gjenstand i denne tråden, som du har hjemme? Det blir jo ikke mindre pent for deg,selvom en random ukjent person på et nettforum mener noe annet? Jeg kjører min stil. Selvfølgelig blir jeg påvirket i en viss grad av trender, da det gjenspeiles av utvalg i butikker. Og jeg kan gå lei av ting. Jeg kan også synes at ting er dritstygt. Selvfølgelig. Men jeg tenker ikke negativt om personene som har det. Er de som bor der og ikke jeg. Jeg føler meg ikke bedre av den grunn. Folk er forskjellig. Om noen synes at sofaen min er stygg, så får de synes det da. Det lever jeg fint med. Anonymkode: ea839...681 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyspaghetti Skrevet 6. oktober 2021 #147 Del Skrevet 6. oktober 2021 Frøken88 skrev (På 5.10.2021 den 5.52): Solgt for 14 000kr visstnok... Er dette en lampe? Fy flate, den var så stygg at jeg nesten fikk litt lyst på den😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #148 Del Skrevet 6. oktober 2021 Men er det bare jeg som tror at enkelte interiørting er blitt trendy å «hate»? Sånn som visse vaser, skilt og lyshus… Virker nesten som folk skal bevise sin gode smak ved å hate ting som mange liker. Anonymkode: b3a41...8c6 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #149 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men er det bare jeg som tror at enkelte interiørting er blitt trendy å «hate»? Sånn som visse vaser, skilt og lyshus… Virker nesten som folk skal bevise sin gode smak ved å hate ting som mange liker. Anonymkode: b3a41...8c6 Det er nok veldig lett å gå for stiler/gjenstander som nylig har vært (eller er) veldig populære når man skal beskrive hva man ikke liker. Det er jo noe som er rundt oss i det daglige og derfor lett å legge merke til, og om det er noe man virkelig ikke liker blir det veldig lett å henge seg opp i disse tingene når man da ser dem overalt. Det finnes definitivt styggere interiør enn Khaler-vaser/hus (for de som har nevnt disse tingene), men da må man gjerne gå litt mer inn for å finne disse gjenstandene. Da blir det nok ofte til at man tar det første man kommer på, og som man kanskje allerede har hengt seg opp i. Anonymkode: 2b3a1...993 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. oktober 2021 #150 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 16.00): Og hva skal de forestille? Og brukes de til noe? Anonymkode: 9ea82...df2 Det skal forestille en vase av et anatomisk hjerte, kappet av ved pulsårene, og åpningen til puls/blodårene stikker man da strå eller blomster nedi til pynt... (ufattelig at noen vil ha en sånn vase i sitt hjem, etter min ringe mening) Kamilla25 skrev (På 2.10.2021 den 19.52): Alle mulige møbler i rotting, helst lysebrunt. Spyyyyr av at det er kommet tilbake på moten. Åh, jeg elsker rotting-trenden som er! Jeg hadde rottingmøbler på 90-tallet, og det er faktisk en ting jeg er glad er kommet inn på markedet igjen. Mye kult å få tak i nå! Har sett et par stoler jeg liker. Men jeg har ingen rotting hjemme, rett og slett fordi jeg ikke har stilen og plassen til det. Ellers skulle jeg kjøpt! Men smaken er forskjellig, og det er lov Jeg lurte fælt på det samme som en annen spurte om her i tråden; hvorfor blander man natron i malingen? Svaret fant jeg på nett, som i denne danske bloggen - slik oppgraderer du gamle stygge vaser. Natronen i malingen gjør at f.eks vaser man maler med den blandingen, ser ut som "ekte" terrakotta når det er tørket! Endret 6. oktober 2021 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 6. oktober 2021 #151 Del Skrevet 6. oktober 2021 Million skrev (34 minutter siden): Jeg lurte fælt på det samme som en annen spurte om her i tråden; hvorfor blander man natron i malingen? Svaret fant jeg på nett, som i denne danske bloggen - slik oppgraderer du gamle stygge vaser. Natronen i malingen gjør at f.eks vaser man maler med den blandingen, ser ut som "ekte" terrakotta når det er tørket! Det var hakket bedre enn fugeskum rundt speil og på bord. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. oktober 2021 #152 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Frida skrev (9 minutter siden): Det var hakket bedre enn fugeskum rundt speil og på bord. Ja, egentlig var det ikke det verste jeg har sett. Mange vaser er flotte og interessante å se på i form og struktur, men ikke særlig fine i farge. F.eks en sjokkrosa vase fra 80-tallet, men med interessant form. En sånn vase KUNNE blitt fin med terrakotta-look. Men jeg er ingen DIY type altså... Endret 6. oktober 2021 av Million 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. oktober 2021 #153 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usj… for en ukoselig tråd, mister helt lysten til å be hjem folk etter å ha lest alt hatet på interiør her 😳 Anonymkode: 5217c...72a Hvis du ikke liker tråden, trenger du jo ikke lese den. Gå heller inn på den andre tråden, der er det ingen som hater interiør (og samtidig: Det er ingenting som heter hate på). 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #154 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er det bare jeg som tror at enkelte interiørting er blitt trendy å «hate»? Sånn som visse vaser, skilt og lyshus… Virker nesten som folk skal bevise sin gode smak ved å hate ting som mange liker. Anonymkode: b3a41...8c6 Jeg hater da ikke noe interiør, men det er mye jeg synes er stygt og selvfølgelig er det andre som synes de tingene er fine. Det er helt greit for meg. Personlig liker jeg gjenbruk, men at andre ikke liker det er også helt greit for meg. Jeg liker å få lov til å gå i gamle låver, loppis og lignende og finne meg noen nye skatter. Men det er ikke for alle. Anonymkode: 0ce6b...536 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #155 Del Skrevet 6. oktober 2021 Hei fine folk! Ts her, jeg ser at det er noen som kommenterer at tråden er kjip og kanskje blir litt lei seg fordi de kanskje finner mye av dette som deles her fint eller kanskje eier det selv. Den ser jeg, men denne tråden er ikke opprettet for å henge ut personer som finner dette fint eller som har pynt som tilfeldigvis deles her stående i stua eller hvor enn i hjemmet I starten på innlegget skrev jeg at det kan hende noen finner inspirasjon også i denne tråden.. Og jeg skal helt ærlig si, at det er en del ting som har blitt delt til nå som jeg finner noe fint over og kunne tenke meg å hatt selv. Være snille med hverandreee Om ikke, så vil jeg heller ikke at denne tråden skal være oppe å gå, folk skal ikke måtte føle på å bli lei seg av den. Anonymkode: 23006...421 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 6. oktober 2021 #156 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei fine folk! Og jeg skal helt ærlig si, at det er en del ting som har blitt delt til nå som jeg finner noe fint over og kunne tenke meg å hatt selv. Anonymkode: 23006...421 Jeg skal muligens lage min egen versjon av dorulldukke etter å ha blitt inspirert i denne tråden 😄 Den kommer garantert ikke til å ligne de "vanlige" dorulldukkene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. oktober 2021 #157 Del Skrevet 6. oktober 2021 Frida skrev (12 minutter siden): Jeg skal muligens lage min egen versjon av dorulldukke etter å ha blitt inspirert i denne tråden 😄 Den kommer garantert ikke til å ligne de "vanlige" dorulldukkene. Åh, da må du vise bilde. Gleder meg til å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 6. oktober 2021 #158 Del Skrevet 6. oktober 2021 Honey Dew skrev (5 minutter siden): Åh, da må du vise bilde. Gleder meg til å se. Ok, får se om det blir noe av. Jeg har noen ideer som romsterer litt i hodet. 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 6. oktober 2021 #159 Del Skrevet 6. oktober 2021 Drittlei av disse spilene som er overalt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #160 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 18.38): Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. Anonymkode: 07ef6...f51 Helt enig. Dette er toppen av grusomhet etter min smak. Men andre må gjerne like det. Anonymkode: b16d8...d06 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå