Gå til innhold

Styggeste interiøret/pynten du har kommet over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mest upraktiske BOKhylla jeg har sett..

😄😄

Damien Hirst kunst lookalike hodeskalle? 

Anonymkode: 0e063...6f3

Det er ikke bokhylle.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leo skrev (11 timer siden):

Jeg synes mye fra Georg Jensen er fint så jeg var nettopp inne på siden deres for å se på noen lysestaker og kom over denne. Kanskje ikke det styggeste jeg har sett, men jeg kjenner at jeg er VELDIG usikker på om den er verdt prisen! :ler: 

en halv million!!! Svigermor arvet penger for noen år siden og brukte dem på en sølvkandelaber som var litt i samme stilen (som jeg ikke liker...), men den kostet 10 000 - ikke 500 000! Jeg arvet nettopp to små sølvlysestaker i art deco-stil, og de synes jeg er vakre.

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ørelappstol er stygge , fyssj 🤭

395FE4A3-FAF7-44F8-BC20-C898AE0CD2B8.jpeg

Anonymkode: 1abf1...d3f

Ja men fy fader å digg å sitte i 😍

Anonymkode: 0e063...6f3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lunaris

Noe av det aller styggeste jeg har sett hittil (og sikkert for alltid) er en tiktok-video med en 200 år gammel stol som er fylt med menneskehår fra slaver… DET er stygt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 14.41):

men det er jo like dyrt å legge mikrosement, som å legge fliser.....

Anonymkode: 576ac...25c

Selvsagt, hvis du handler søppel hos Right price tiles 

Anonymkode: 719f0...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt forbanna svimmel av hele denne Cobra-serien, men blir spesielt irritert av å se på lysestakene i sølvfarge. Urimelig pris på de også.

pack__3586579-Cobra-Candleholder-medium-2pcs.png

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 14.46):

Mest upraktiske BOKhylla jeg har sett..

-

Anonymkode: 0e063...6f3

Ikke sant? Og vet ikke hvorfor, men den minnet meg om noe med The Flintstones. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 22.00):

Selvsagt, hvis du handler søppel hos Right price tiles 

Anonymkode: 719f0...d5a

Arbeidet er like dyrt. Det er ikke flisene som er dyre. De kan være det, men de må ikke. De kjedelige hvite veggflisene 95 prosent av norske hjem har er ikke dyrere enn mikrosement.

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes den stoltrenden som kommer nå, men veldig runde, puteaktige stoler er utrolig stygg, men jeg regner med at vi må slite med den like lenge som vi har slitt med lys grå modulsofaer fra Bolia:

d5a7421c-2c2d-43e6-b33a-64bdca092f6a?w=640&quality=80

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Arbeidet er like dyrt. Det er ikke flisene som er dyre. De kan være det, men de må ikke. De kjedelige hvite veggflisene 95 prosent av norske hjem har er ikke dyrere enn mikrosement.

Anonymkode: 576ac...25c

Jeg syns mikrosement er akkurat den looken jeg er ute etter, elsker den stilen og syns det er helt nydelig. Det ser ikke billig ut, hvorfor har folk den forestillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg synes den stoltrenden som kommer nå, men veldig runde, puteaktige stoler er utrolig stygg, men jeg regner med at vi må slite med den like lenge som vi har slitt med lys grå modulsofaer fra Bolia:

d5a7421c-2c2d-43e6-b33a-64bdca092f6a?w=640&quality=80

Anonymkode: 576ac...25c

De ser gode ut da, mye bedre enn alt det grå. Verste jeg ser er grått interiør. Grå sofa. Grå vegger. Grå dekor. Grå møbler. Trist…

Endret av Cisne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cisne skrev (2 minutter siden):

Jeg syns mikrosement er akkurat den looken jeg er ute etter, elsker den stilen og syns det er helt nydelig. Det ser ikke billig ut, hvorfor har folk den forestillingen?

jeg synes ikke heller det ser billig ut. Men jeg er glad jeg valgte det vekk, for det som er veldig trendy er veldig utsatt for å bli veldig passè.

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisne skrev (2 minutter siden):

De ser gode ut da, mye bedre enn alt det grå. Verste jeg ser er grått interiør. Grå sofa. Grå vegger. Grå dekor. Grå møbler. Trist…

100 prosent enig.

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg synes ikke heller det ser billig ut. Men jeg er glad jeg valgte det vekk, for det som er veldig trendy er veldig utsatt for å bli veldig passè.

Anonymkode: 576ac...25c

Det kan hende, men det har eksistert i alle år i andre europeiske land bortsett fra her oppe på berget. Trooor vi henger etter med så å si alt her oppe, i forhold til resten av verden, spesielt mote og interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisne skrev (5 minutter siden):

Det kan hende, men det har eksistert i alle år i andre europeiske land bortsett fra her oppe på berget. Trooor vi henger etter med så å si alt her oppe, i forhold til resten av verden, spesielt mote og interiør.

det tror jeg er en myte som lever 50 år på overtid. Tvert imot er det vi som er trendsetterne, men Scandi-stilen.

Anonymkode: 576ac...25c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...