Gå til innhold

Styggeste interiøret/pynten du har kommet over

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 0.32):

3C865C3E-3635-447A-956F-28D2E76DC0F4.jpeg

Anonymkode: 1abf1...d3f

Å, barndomsminner! Tanta mi hadde en sånn i taket 😀 Jeg syntes den var artig å følge med på 

Anonymkode: 5b05b...96a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 0.32):

3C865C3E-3635-447A-956F-28D2E76DC0F4.jpeg

Anonymkode: 1abf1...d3f

Å som jeg savner takviften min, den lignet på denne, bare at jeg hadde 3 spotter på min i stedet for en lyskuppel.

Stygg var den kanskje, det tenkte jeg ikke over, men den var så utrolig god og praktisk, og nytte trumfer estetikk hver eneste dag i mitt hjem.  :)

Anonymkode: dea57...8e1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (På 1.10.2021 den 15.07):

Hadde jeg hatt pengene kunne jeg gladelig har brukt dem på noe så stygt🤣🤣 Har en forkjærlighet for stygge ting, spesielt lamper. Dessverre deler ikke gubben denne interessen, og han bor her og😭  Det styggeste jeg ser av interiør er alt som har shabby chic stil. Bling og Carpe diem og ting som alle har. 

Har du sett denne? 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=236566314

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 18.38):

Alt dette bildet. Stolene, pynten, lampe... Grusomt. 

Screenshot_20211002_183414.jpg

Anonymkode: 07ef6...f51

dette er hjemme hos frisøren til tanta mi, sverger😂🙈

Anonymkode: 60896...86e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

dette er hjemme hos frisøren til tanta mi, sverger😂🙈

Anonymkode: 60896...86e

Har vi samme frisør, sånn har min det hjemme, og. Supertacky og liksom-rikt og fancy. Det meste kjøpt i en interiørbutikk for de som liker ekstra glorete interiør

Anonymkode: c0a14...c59

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Å som jeg savner takviften min, den lignet på denne, bare at jeg hadde 3 spotter på min i stedet for en lyskuppel.

Stygg var den kanskje, det tenkte jeg ikke over, men den var så utrolig god og praktisk, og nytte trumfer estetikk hver eneste dag i mitt hjem.  :)

Hva er nytten ved en sånn vifte? For den blåser vel ikke ut hverken varm eller kald luft? Jeg har bare sett sånne i gamle westernfilmer, derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hulderen skrev (14 minutter siden):

Hva er nytten ved en sånn vifte? For den blåser vel ikke ut hverken varm eller kald luft? Jeg har bare sett sånne i gamle westernfilmer, derfor jeg spør.

Varmen stiger, og på vinterinnstilling trakk viften den varme luften ned fra taket og sirkulerte den ut i rommet, og reduserte på den måten behovet for oppvarming. 

På sommerinnstillingen var det sirkulasjonen av luft som var viktigst, at vi fikk en liten bris inne. Da var vinklingen på bladene slik at den ikke trakk varmen ned fra taket.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (1 time siden):

Jaaa, flere som har foreslått denne😂 Men jeg har ikke et pengetre i Hagen, så den utgår. 

Faktisk så tror jeg at jeg foreslo denne her inne for snart et halvt år siden selv 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Varmen stiger, og på vinterinnstilling trakk viften den varme luften ned fra taket og sirkulerte den ut i rommet, og reduserte på den måten behovet for oppvarming. 

På sommerinnstillingen var det sirkulasjonen av luft som var viktigst, at vi fikk en liten bris inne. Da var vinklingen på bladene slik at den ikke trakk varmen ned fra taket.

Så genialt med med de to innstillingene 👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 15.56):

Kanskje ikke det styggeste, men disse svarte kjøkkenene og mørke, triste BETONGBAD som er «over alt» om dagen er såååå stygt 

Anonymkode: 924a0...a87

Helt enig. Er helt uforståelig for meg at folk vil ha det slik. Det er så stygt!

Anonymkode: 20bac...9f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Diamanter, glitter og glam. Følgte aldri den stilen... Nå er jo beige og brun-toner i vinden som aldri før. Ser flere og flere legger ut at nå har dem funnet seg selv interiør-messig osv. Sikker på dem har sagt det alle gangene forskjellige stiler har trendet.. 😅 Tenker at det må være sjukt kjipt for dem som bygger seg hus nå, og har spiler i tak, kjøkken som er i eik og alle farger i beige for at det er på mote. Blir dyrt å bytte ut når det kommer noe nytt 😅

Anonymkode: 0f76f...df4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 22.06):

Noe av det absolutt styggeste jeg ser. Hvorfor har så mange sånne bord? Har de noen gang vært populære eller trendy en gang? 

Anonymkode: 0195d...4a1

Ja, det har de. Den Bombay serien ble solgt hos Bohus, mener jeg å huske, og vi hadde den stilen hjemme i stua på begynnelsen av ca 2006-2007, mener jeg å huske. Vi ble imidlertid fort lei av den da, og det var en gledens dag da vi bestemte oss for å selge alle møblene i serien og kjøpe noe annet!

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 20.35):

Elsker hotell følelse på soverommet jeg da. Bedre med spa følelse enn  betong aka "gasskammer" badene. 

Anonymkode: 61deb...94d

ja, men det er jo mange som kombinerer mikrosement med spafølelsen. Jeg misliker begge deler. Jeg misliker også 13-på-dusinet-bad med hvite fliser på veggene og grå på gulvet.

Anonymkode: 576ac...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 22.10):

Disse her. Ei på Instagram som lager og selger. Elsker huset hennes men DE ER SÅ JÆVLI STYGGE jeg spyr....

Screenshot_20211001-220933_Instagram.jpg

Anonymkode: 2fe83...000

Selv om de faktisk er litt kule, så liker jeg de ikke. Men det er fordi jeg har trypofobi, og dette var ganske triggende. Kanskje du har det også?

Anonymkode: 241c1...73e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rogadame skrev (På 3.10.2021 den 15.38):

jeg "hater" forsåvidt ingenting ( bortsett fra gulna furu og svarte skinn-lenestoler) og kan egentlig like mye forskjellig.

Selv har jeg  lys eik-spiletak  ,svart, matt moderene kjøkkenøy med hvit benkeplate. Lysgrå sofa fra Bolia og mørkeblå vegger.

Er sikkert noen som syns min stil også er stygg ;)

Absolutt. Håper det snart blir moderne med litt farger igjen. Alt det brune, grå og svarte gir en jo depresjoner. Vi har hvite vegger i huset, men vi har masse farger på interiøret.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 3.2.2022 den 13.50):

Absolutt. Håper det snart blir moderne med litt farger igjen. Alt det brune, grå og svarte gir en jo depresjoner. Vi har hvite vegger i huset, men vi har masse farger på interiøret.

Det er jo det nå, interiørbutikkene bugner av pastellgul, pastellrosa, pastell-lilla, pastellblå osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 3.2.2022 den 13.50):

Jeg følger ikke med på trender og moter, men har ikke dette med farger på interiør vært moderne i mange år allerede? Det har i alle fall vært gjennomgangstonen i alle oppussingsprogrammene jeg har sett at vegger og møbler er nøytrale, og at fargene kommer fra interiør og andre detaljer.

Eller tenker du på farger på veggene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...