Gå til innhold

Styggeste interiøret/pynten du har kommet over

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

det tror jeg er en myte som lever 50 år på overtid. Tvert imot er det vi som er trendsetterne, men Scandi-stilen.

Anonymkode: 576ac...25c

Scandi-stilen er bare en av flere stiler, men klart den er i tiden. Likevel, henger vi etter på mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg synes den stoltrenden som kommer nå, men veldig runde, puteaktige stoler er utrolig stygg, men jeg regner med at vi må slite med den like lenge som vi har slitt med lys grå modulsofaer fra Bolia:

d5a7421c-2c2d-43e6-b33a-64bdca092f6a?w=640&quality=80

Gubi pacha (stolen på bildet) ble designet i 1975 og representerte mye av datidens stilperiode. Så at det er en stoltrend som «kommer nå» er ikke helt riktig, den forsvant vel aldri. Veldig flott stol etter min mening!

Anonymkode: 2b3a1...993

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gubi pacha (stolen på bildet) ble designet i 1975 og representerte mye av datidens stilperiode. Så at det er en stoltrend som «kommer nå» er ikke helt riktig, den forsvant vel aldri. Veldig flott stol etter min mening!

trenden kommer nå, selv om stolen er gammel. Dette var et tilfeldig eksempel på en bredere trend, det er mange av samme type i trendbildet nå, og vi har jo ikke sett disse stolene som en bred trend verken på 2000-tallet,90-tallet eller 80-tallet. Så det du sier er jo feil. Hvis jeg hadde trukket frem en stol fra 1850, så ville du jo ikke sagt at den er trendy og aldri forsvant, bare fordi det er lenge siden den ble laget. Det gjelder jo denne og.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

trenden kommer nå, selv om stolen er gammel. Dette var et tilfeldig eksempel på en bredere trend, det er mange av samme type i trendbildet nå, og vi har jo ikke sett disse stolene som en bred trend verken på 2000-tallet,90-tallet eller 80-tallet. Så det du sier er jo feil. Hvis jeg hadde trukket frem en stol fra 1850, så ville du jo ikke sagt at den er trendy og aldri forsvant, bare fordi det er lenge siden den ble laget. Det gjelder jo denne og.

At teddy-tekstiler på interiør og myke former har fått en oppblomstring og blitt en trend igjen det siste er jeg enig i! Noe av det må jeg innrømme at jeg liker godt (som pacha-stolen og enkelte andre) men annet igjen er bare… nei. Som når f.eks. Kremmerhuset skal gjøre sine versjoner.

C04203AC-5749-4018-91CE-44A73B0242C7.jpeg.4ab5377102a7dd16f574b8f1c57e949b.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (På 9.10.2021 den 22.42):

Jo, siden det snart er advent. Disse gedigne, og da mener jeg "dekke hele vinduet-enorme" adventsstjernene jeg ofte ser folk henge opp for tida. Særlig syns jeg dette se rart ut i små leiligheter. Samme med gigantiske vegg-klokker. 

Jeg vet ikke om jeg vil si at det er stygt, men det ser så malplassert og feildimensjonert ut. 

Neeie... Store adventsstjerner er flotte! Jeg har en som dekker hele vinduet oppe i røstvinduet. Henger høyt, lyser godt og vises på laaang avstand. Helt nydelig å se på! 😄 Advents- og julepynt skal ikke ha noen grenser, bortsett fra disse sterkt blinkende lysene ute på vegg, i tre, langs gjerder osv! Dem burde vært forbudt! 
Men så er jeg en som liker ananasene mine også, så jeg er visst ikke no god på interiør/eksteriør.. 😒

Anonymkode: 861a4...1a9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 15.33):

Deg om det, jeg synes det ser ut som en billigløsning,  akkurat som laminatgulv i steden for parkett.

Jeg vedder for at mikrosement blir en døgnflue og at vi om fem år synes det var SÅ 2021. 

Anonymkode: 719f0...d5a

:fnise: Nå er nesten laminat dyrere enn parkett da..kunne ikke falt meg inn å legge parkett - nettopp med tanke på holdbarhet. 

Anonymkode: f32e1...760

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

At teddy-tekstiler på interiør og myke former har fått en oppblomstring og blitt en trend igjen det siste er jeg enig i! Noe av det må jeg innrømme at jeg liker godt (som pacha-stolen og enkelte andre) men annet igjen er bare… nei. Som når f.eks. Kremmerhuset skal gjøre sine versjoner.

C04203AC-5749-4018-91CE-44A73B0242C7.jpeg.4ab5377102a7dd16f574b8f1c57e949b.jpeg

jeg mener ikke teddyforet. Jeg mener fasongen. Sofaer og stoler som er ekstremt runde og myke i formene. Puffy, som de kaller dem i denne artikkelen:

https://melkoghonning.no/na-skal-alle-ha-puffy-mobler-hjemme/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg mener ikke teddyforet. Jeg mener fasongen. Sofaer og stoler som er ekstremt runde og myke i formene. Puffy, som de kaller dem i denne artikkelen:

https://melkoghonning.no/na-skal-alle-ha-puffy-mobler-hjemme/

Der var det jo mange godbiter🤤 Jeg er  tydeligvis veldig fan av «puffy», bare uten å ha tenkt på det som puffy:fnise: Men selvfølgelig helt lov å mislike stilen også! Selv om jeg ikke er helt enig i sammenligningen med de grå modulsofaer fra Bolia🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Der var det jo mange godbiter🤤 Jeg er  tydeligvis veldig fan av «puffy», bare uten å ha tenkt på det som puffy:fnise: Men selvfølgelig helt lov å mislike stilen også! Selv om jeg ikke er helt enig i sammenligningen med de grå modulsofaer fra Bolia🤪

Ja jeg skjønner godt at folk liker dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (25 minutter siden):

Dette må jo være enhver hormonherjet puberterende gutts drøm! 

🙈 for rundt 2000kr kan «drømmen» gå i oppfyllelse..🙈 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke det styggeste, men disse svarte kjøkkenene og mørke, triste BETONGBAD som er «over alt» om dagen er såååå stygt 

Anonymkode: 924a0...a87

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marmor! Det er en innmari harry trend. Én ting er å ha det på mobildeksel som man lett kan bytte ut, en annen ting er å ha fliser på kjøkken eller bad, kan ikke fatte at noen vil bruke penger på sånt, og tror de kommer til å bli drittlei så fort moten forsvinner. Eneste plassen marmor funker er på f.eks Operahuset og i gamle ærverdige bygg.

Ser noen kommenterer at de ikke liker trenden med at alt skal være grått. Husker den tiden alt skulle være beige, synes det var mye verre faktisk, jeg nekter å ta inn noe beige i hjemmet mitt.

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en ting jeg virkelig misliker er hele denne "spafølelsen på badet" og "hotellfølelsen på soverommet"-trenden, gjerne i kombinasjon med svarte kjøkken og grå modulsofaer fra Bolia for å toppe det hele. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det absolutt styggeste jeg ser. Hvorfor har så mange sånne bord? Har de noen gang vært populære eller trendy en gang? 

bombay-salongbord.jpeg

Anonymkode: 0195d...4a1

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (21 timer siden):

Bildebonanza: Grusomt interiør som selges i nærheten av meg

Screenshot_20211018-215823.jpg

Screenshot_20211018-223133.jpg

Screenshot_20211018-215649.jpg

Screenshot_20211018-223032.jpg

Screenshot_20211018-222016.jpg

Screenshot_20211018-215918.jpg

Den siste stolen var kul 🤩

Anonymkode: 61deb...94d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...