Gå til innhold

Venninne en ikke kan stole på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har enda ikke svart på spørsmålet mitt. Var hun du har konflikt med og hun du utblåste til venninner fra før av?

Anonymkode: d2535...d38

Beklager, glemte å svare på det. Nei de er ikke venninner fra før 

Anonymkode: b4582...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor er det relevant for noen om hun har verge og trygd, mens du har utdanning?! Klarer ikke se det har noe som helst med tråden og problemstillingen å gjøre, og da er det jo andre grunner til å fremsette den informasjonen.

Anonymkode: 3c413...ad5

Glem den, det var ikke relevant. 

Anonymkode: b4582...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager, glemte å svare på det. Nei de er ikke venninner fra før 

Anonymkode: b4582...480

Da er det rimelig sært at hun oppsøkte denne tredjeparten! Skjønner ikke helt hvordan det har gått for seg en gang, "hei, du kjenner ikke meg, men jeg kjenner NN og hun har pratet om situsjonen XYZ. Kan du fortelle om det til meg?"

Spesielt, veldig spesielt. Har dere en historikk som involverer løgner?

Anonymkode: 3c413...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da er det rimelig sært at hun oppsøkte denne tredjeparten! Skjønner ikke helt hvordan det har gått for seg en gang, "hei, du kjenner ikke meg, men jeg kjenner NN og hun har pratet om situsjonen XYZ. Kan du fortelle om det til meg?"

Spesielt, veldig spesielt. Har dere en historikk som involverer løgner?

Anonymkode: 3c413...ad5

De vet hvem hverandre er, bor på lite sted. Men de er ikke venninner, og helt unaturlig å gå til henne. 
Ja, det er en historikk der fra gammelt av, men har ikke hatt så mye med henne å gjøre de siste 15 åra. Bare snakket når vi møtes, løst og fast. Har barn i samme barnehage. Har hatt inntrykk av at hun har blitt mer voksen, men nei.. Da vi gikk på videregående lånte hun klær og sko av meg, fikk de aldri igjen. Samme med penger. Hun er blitt kastet ut av samtlige steder hun har bodd da hun ikke betaler for seg. Tipper hun har flyttet 2-3 ganger i året. Det er kjempe trist, hun har ressurser, men ødelegger mye for seg selv

 

Anonymkode: b4582...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Da er det rimelig sært at hun oppsøkte denne tredjeparten! Skjønner ikke helt hvordan det har gått for seg en gang, "hei, du kjenner ikke meg, men jeg kjenner NN og hun har pratet om situsjonen XYZ. Kan du fortelle om det til meg?"

Spesielt, veldig spesielt. Har dere en historikk som involverer løgner?

Anonymkode: 3c413...ad5

Fikk bekreftet i dag at mye av det hun fortalte meg var ren løgn og oppspinn. Kjenner jeg er rystet. At voksne folk kan lage drama og lyve om helt absurde ting? 
denne «venninnen» er nå blokkert, og jeg vil aldri ha noe form for kontakt med henne noen gang igjen. 
 

Anonymkode: b4582...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...