Gå til innhold

Kontakten du fikk med noen på internett og som betydde mye for deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lett å tenke at man bare glemmer noen på internett. I chat tid der man fikk mulighet å henvende seg til noen og kom i dialog med noen som bodde mest sannsynlig en annen kant av landet, så vedvarte samtalen mellom dere. Så sa det stopp. Det kan være mange årsaker. 

Jeg har ikke glemt henne i fra Kolvereid, men mulig hun har glemt meg. Ting ville åpenbart blitt annerledes om vi bodde nærmere hverandre. 

Tenker du på noen som du fikk kontakt med, men som du ikke har dialog med i dag? 

Anonymkode: 5e432...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg tenker veldig mye på en bruker her inne som jeg / vi ikke har hørt fra, og det gjaldt alvorlig sykdom, så tenker det verste. 😥

Og det er utrolig trist, jeg blir glad i folk selv om det er over nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange. Husker spesielt en gutt, angrer på at jeg ikke fortsatte kontakten med han. Mange år senere satt jeg å leste en sak om selvmord, og plutselig innser jeg at det er han jeg leser om. Begynte å koble når jeg så etternavnet til moren som ble intervjuet, hvor hun bodde osv. Bildet av han, selv om det var mange år siden sist jeg så han så dro jeg kjensel. Han hadde tatt selvmord i trafikken, utrolig trist 😔

Anonymkode: 93b33...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...