Gå til innhold

Liker dere alle kollegaene på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mangen gode mennesker der jeg jobber og andre ikke. Jeg forsøker å ikke bry meg om de som ikke er grei/smart. Men det er ikke alltid like lett. 
 

Har merket at en del i 50-60 års alderen kan være vanskelig å forholde seg til. (Ikke alle) Misunnelse og klikker..der folk rotter seg i sammen mot andre. Dette voksne folk. Hva feiler det de egentlig? Hvorfor gidder folk dette? Har vanskeligheter med å forstå dette noen ganger..

Anonymkode: 0b40b...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke alle på jobb nei. Men de fleste liker jeg. Er hyggelig mot alle, og er mest fokusert på jobben min. 
De som er kjipe har problemer, jeg orker ikke være en del av dramaet deres 

Anonymkode: 300e2...6b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker overhodet ikke alle, men som en profesjonell og god kollega klarer jeg likevel å komme overens med alle, dette for å bevare et sunt arbeidsmiljø. 

Anonymkode: 19097...a63

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker noen, kan ikke fordra andre. Liker vel egentlig alle som bidrar. De som bruker mest energi på å sluntre unna liker jeg ikke. 

Anonymkode: fe5c9...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle i min avdeling faktisk. Vi er en liten gruppe på sju stykker. Alle utfyller hverandre veldig bra, og vi har et kjempegodt miljø. Man merker det godt når noen er borte.

Liker ikke alle på arbeidsplassen da. Vi sitter i åpent kontorlandskap med alle, og det er noen få jeg ikke er så interessert i å prate med og som jeg ikke kommer like godt overens med.

Anonymkode: aff52...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 15.18):

Mangen gode mennesker der jeg jobber og andre ikke. Jeg forsøker å ikke bry meg om de som ikke er grei/smart. Men det er ikke alltid like lett. 
 

Har merket at en del i 50-60 års alderen kan være vanskelig å forholde seg til. (Ikke alle) Misunnelse og klikker..der folk rotter seg i sammen mot andre. Dette voksne folk. Hva feiler det de egentlig? Hvorfor gidder folk dette? Har vanskeligheter med å forstå dette noen ganger..

Anonymkode: 0b40b...5df

Har lagt merke til det samme på arbeidsplasser, holde meg langt vekke fra de klikkene men pleier å komme overens med alle (selv om jeg ikke liker alle like godt). De jeg ikke liker unngår jeg mest mulig.

Anonymkode: 2c984...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIker ikke sytere og unnasluntrere. Nærmeste leder kan jeg ikke fordra siden h*n er en lat egoist.

Anonymkode: ecd61...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker vel egentlig de fleste, men det er 2-3 stykker jeg kan styre min begeistring for. Vi er ca 25 på jobben min. Vi er voksne folk og oppfører oss ordentlig mot hverandre uansett. 

Anonymkode: 5de96...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det. Jeg jobber i en familiebedrift og vi er tre som ikke er i den familien, men det er en veldig trivelig gjeng og alle behandles likt. Noen er mer anonyme enn andre, men ingen som lager dårlig steming 🌟

Anonymkode: 8dcf4...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...