AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #101 Del Skrevet 7. februar 2023 Pene mennesker er dumme. Anonymkode: e3c8b...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #102 Del Skrevet 7. februar 2023 Har svært liten tro på medisiner for psykisk syke. Har vært gjennom den prosessen med min far. Han hadde slag og fikk problemer med å gå, noe som førte til store smerter i ben/hofte. Han ble ekstremt deprimert og suicidal og de bare pumpet på med medisiner for psyken og smertestillende for smertene. Jeg var helt sjokkert over den rullen med medisiner han fikk hver uke. Hadde det hjulpet hadde jeg ikke sagt noe, men det hjalp jo ikke... Hva som hjalp både på smerter og psyke var gode runder med massasje, rett og slett. Det lindret smerten og gjorde ham mye mykere (var helt stiv i kroppen pga slaget). Dette gjorde også enormt utslag på psyken. Tenker at vestlig medisin har en tendens til å «slukke bål» istedenfor å hindre at det oppstår brann i utgangspunktet. Anonymkode: fe7e9...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 7. februar 2023 #103 Del Skrevet 7. februar 2023 Har flere : Kanskje det er en annen verden/samfunn/tidsepoke. På samme planeten som oss, men i en annen dimensjon? Leker litt med tanken innimellom. Sjeler/ånder som enda er her med oss, bare at de lever jo ikke. Men at ånden er her, mens kroppen ligger dæv under bakken. Fordi! Det er jo vitenskapelig bevist såklart, at er man død, så er hele kroppen av. Alt stopper, man råttner og det der. Men vår sjel, hvor tar den veien? Sjelen som speiler hvem vi innerst inne er, sårbarhet, personligheten vår og hvem vi ble iløpet av det som har skjedd på livets vei. At vi er ikke alene her i verden, det er noe(n) annet form for intelligent liv et sted. Når de har funnet vannkilder og sånn, fnys på det, finn heller andre som lever oppi systemet der oppe. Jorda er firkanta. Neida. At en nær person av deg dør, så er den avdøde med deg. Mamma kjenner håndstryk på ryggen samt varmt trekk av sin avdøde mor, når ting har vært veldig vanskelig. Dette skjedde bla når jeg var syk, og mamma bekymra seg halvt i hjel for meg døgnet rundt. Da kom mormor og strøk på ryggen som hun pleide i levende tilstand, som at "Hei du, dette går bra. Må ikke bekymre deg slik" Udyr i de dypeste hav 🤔 Når vi egentlig har mer kunnskap om verdensrommet, enn havene her på mother Earth. Insisterer på at det er noe mindre hyggelig nedi der et sted. Går vel ikke under vitenskap, men personlighetsforstyrrelser er ikke en sykdom eller lidelse. Det er en personlighet med avvik. Skal man få bort den diagnosen, må man faktum endre på sin egen personlighet. Det er en 24/7 jobb over svært lang tid. Leste her at sånn psykologisk sett, er dette ikke gjennomførtbart før mental alder når 35 år i utvikling og mentalt. Naturkatastrofer som tar livet av svært store mengder mennesker, er naturen sin måte og rydde på. Tragisk at det skjer, både med omkommede mennesker og alt av hus og heim er i tusen knas, men tenker at ting har ofte en mening bak seg som vi ikke tenker over. Ååh, et av favoritt temaene mine! Ting som man tror på, som man ikke har fått vitenskapelig bevis på. Filosofi 🙏 Og psykeriati, hvordan folk er skrudd sammen av ting oppi den største maskinen som finnes, aka, hjernen vår. Så der ramler jo truectime interesse inn. Drit i gangetabell og akademisk intelligens. Funker ikke på mitt hodet 🤭 Takk for meg 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #104 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg lurer meg selv til å tro jeg trenger alkohol. Anonymkode: d3dc5...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #105 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg mener også at menneskeheten er mye, mye eldre enn vi tror, og at store katastrofer har ødelagt svært avanserte sivilisasjoner mange ganger. Og her mener jeg den gjengse oppfatningen er helt uvitenskapelig og blottet for ønsket om å undersøke noe som helst. Som de er på noen andre områder også. Og la oss toppe det med denne: Jeg mener verden er styrt av en utenomjordisk rase, samt en type ikke-fysiske vesen (demoner?) som har kontroll over myndighetene, og som styrer hele bøtteballetten her akkurat nå. De er årsaken til en hel masse dritt, som kriger, forurensning, sykdommer med mer. Og de har gjort en kraftinnsats de to siste årene av en eller annen grunn. De ønsker at vi skal være miserable, lide, dø, være aggressive, sure, bitre, redde og en hel masse andre negative følelser hele tiden. De dyrker lidelse, det er en del av deres religion. Og de forteller oss alltid hva de skal gjøre før de gjør det, for å unngå karma. Anonymkode: 1bcf1...3ad Spennende. Kan jeg spørre hvorfor du tror dette? Har du sett noe du mener er bevis eller indisier eller er det bare teorieri du har? Anonymkode: d351f...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #106 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spennende. Kan jeg spørre hvorfor du tror dette? Har du sett noe du mener er bevis eller indisier eller er det bare teorieri du har? Anonymkode: d351f...a7a Det er så mye lagt sammen som gjør at jeg tror dette. En hel reise i leten etter sannhet siden jeg var 25 år frem til jeg nå er 52. De gamle Vedaene forteller at menneskeheten er eldgammel, samt spor etter flom på Sfinxen på Giza, historien om Noah's ark i Bibelen, datering av organisk materiale i det de mener er en pyramide i Bosnia, tilbake 30 000 år osv. Det var David Icke som først ga meg ideen om at en annen rase bor på Jorda og styrer myndighetene. Jeg leste en av bøkene hans på 2000-tallet, og alt ga mening i forhold til hvor skjevt ting er i verden. Det er jo veldig mange av oss som ser på de folkevalgte og lurer på hva som foregår i hodene deres? Og det ser vi særlig nå, det som skjer er jo helt galskap, på lokalt og globalt plan. Vil mannen i gata virkelig ha atomvåpen? Nei, bare psykopater vil det. Og i tillegg - psykopater som ikke bryr seg om at de selv dør ut. Det gir ingen mening overhodet. Det er en av grunnene til at jeg tenker at dette er en lekeplass for en mer avansert rase som slett ikke bryr seg om hvordan det går med Jorda i det hele tatt, og som eksperimenterer på mennesker. Vi har også alle beretningene og ryktene om store pedofile nettverk høyt oppe, både i politikken, i Hollywood og i moteindustrien. Illuminati er nok ikke diktet opp. Om man ser nærmere på øya til Epstein så er det ting der som er uforståelige, som flere gargoyles som utsmykning, et slags lite "tempel" på øya, og en stol av elfenben og skinn som stod utenfor en av bygningene. En sær smak for å si det sånn, og dette er bare en liten detalj i det hele. Setter man det sammen med Pizzagate og alt som kom frem rundt det så stemmer det med djeveldyrkelsen som man også hører om i disse miljøene. Det siste som kom frem er Balenciaga-skandalen. Men jeg kan jo ikke skrive i detalj om disse tingene, for da blir jeg kastet ut for "spekulasjoner". Kanskje jeg blir kastet ut for dette også, jeg vet ikke. Men se på hvem Baal er, hvordan denne figuren eller en av figurene som har dette navnet er knyttet til barneofring og andre onde ting, og også den gule tapen på golvet i et barnerom på ett av bildene til Balenciaga, der det står Baalenciaga istedenfor den vanlige stavingen. Anonymkode: 1bcf1...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. februar 2023 #107 Del Skrevet 7. februar 2023 At det betyr ulykke å tråkke på kumlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå