AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #61 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tror vitenskapen tar mye feil i behandling i psykisk sykdom. Ikke alle områder, men noen. Anonymkode: 57c84...b0b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet 12. november 2021 #62 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 11.34): Stephen Hawking vet dessverre ikke noe mer om dette enn du gjør. Det betyr ikke at det ikke er liv, men at vi ikke aner i det hele tatt. Såfremt man ikke tror på UFO'er da. Anonymkode: d351f...a7a Jeg tror på Ufo`er. Hvor kommer vi i fra? Antar de har vært med på å få forskjellige menneskeraser hit til jorden etter siste istid. Tror også på at jorden har rommet avanserte sivilisasjoner også tidligere, men som har bukket under med visse mellomrom. Jeg tror at yetier og bigfoots er rester av en avansert utenomjordisk rase som hersket her på jorden tidligere en gang. Jeg tror at en ukjent planet gjør at den av og til kommer for nær jorden i sin ukontrollerte ferd ut og inn av solsystemet som årsak til disse uforståelige syklusene med istider og tidligere sivilisasjoners fall her på jorden. Jeg tror også at religionen med Jesus i spissen hadde hjelp av Ufoteknologi for ca 2 000 år siden. At han fikk hjelp av utenomjordiske under hele sin periode her på jorden, og i tillegg reiste herfra i en Ufo. På dette emnet tror jeg ikke på vitenskapen, fordi de motarbeider alternativ tankegang med alt de har. Egentlig er det en blanding av makt og religion som styrer her på jorden, og ønsker å holde utenomjordisk teknologi vekk fra allmenheten, desverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #63 Del Skrevet 12. november 2021 On 10/2/2021 at 8:03 PM, AnonymBruker said: Du vet jo tydeligvis ingenting om evolusjonsteorien, det er ingen som sier at mennesker har vært aper men mennesket og aper har en felles stamfar. Det er så typisk kreasjonister og de som ikke tror på evolusjonsteorien at de faktisk aldri har satt seg inn i den, de gjentar bare det de har blitt fortalt av andre uten å vite hva det dreier seg om. Anonymkode: 2b3ad...284 Min mor tolket teorien som at det fantes aper, og plutselig ble noen av de mennesker😂😂 Anonymkode: cb7a5...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #64 Del Skrevet 14. november 2021 Telepati er mulig. Særskilt blant mennesker som kjenner hverandre/er glad i hverandre. Men det er ikke noe som bare kan 'slå på' på kommando, og er derfor vanskelig å bevise. Anonymkode: d6154...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #65 Del Skrevet 14. november 2022 Bump Anonymkode: 9eca9...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 14. november 2022 #66 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 20.27): Her litt problemer med å tro på at mennesket gikk på månen på 60-tallet, på bakgrunn av hvor de var i den teknologiske utviklingen på den tiden.. Anonymkode: 4dde3...1e1 Om du ser på ordentlige kilder vil selv du bli overbevist om at det faktisk skjedde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 14. november 2022 #67 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 12.17): At narkomani og alkoholiker ikke er en sykdom, det er et valg. Anonymkode: 76e3d...45c Prøv et par år med misbruk selv, svar så på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #68 Del Skrevet 14. november 2022 Vitenskapen selv har blitt uvitenskapelige, i og med at den har blitt en religion. Anonymkode: 1bcf1...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #69 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 1.08): Oooog der sluttet jeg å ta noe du skriver ellers på forumet seriøst... Hvis det er din oppfatning av evolusjonsteorien burde du ikke ha stemmerett. Anonymkode: a671d...4b5 Du vet at det er bare en teori ikke sant? Aldri bekreftet. Det å stille spørsmål er mer vitenskapelig enn å være helt fastlåst i en teori Anonymkode: 1bcf1...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #70 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vet at det er bare en teori ikke sant? Aldri bekreftet. Det å stille spørsmål er mer vitenskapelig enn å være helt fastlåst i en teori Anonymkode: 1bcf1...3ad Kanskje du skal bruke to minutter på å undersøke hva "teori" betyr i vitenskapsmiljøet. Anonymkode: f9c6a...83e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 14. november 2022 #71 Del Skrevet 14. november 2022 At menn som kjører motorsykkel har små peniser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14. november 2022 #72 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 20.27): Her litt problemer med å tro på at mennesket gikk på månen på 60-tallet, på bakgrunn av hvor de var i den teknologiske utviklingen på den tiden.. Anonymkode: 4dde3...1e1 De var kjempelangt frem, de sendte mennesker til månen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 14. november 2022 #73 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vitenskapen selv har blitt uvitenskapelige, i og med at den har blitt en religion. Anonymkode: 1bcf1...3ad Dette er en påstand som gjentas, typisk fra religiøse som ikke har forstått hva vitenskap og den vitenskapelige metode er, og som knapt har lest definisjonen på ordet "religion" - og den er typisk helt ubegrunnet, som her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #74 Del Skrevet 14. november 2022 Capitan Fracassa skrev (28 minutter siden): Dette er en påstand som gjentas, typisk fra religiøse som ikke har forstått hva vitenskap og den vitenskapelige metode er, og som knapt har lest definisjonen på ordet "religion" - og den er typisk helt ubegrunnet, som her. Jeg er ikke religiøs. Når jeg sier det har blitt en religion mener jeg ikke bokstavelig. Jeg mener at vitenskapen har blitt en fast tro på stadig foranderlige resultater. Vitenskapen endrer seg stadig, den er i stadig utvikling. Det er bare å se på alle skandalene som farmasøytiske selskaper har vært involvert i opp gjennom tidene, og hva man trodde på i tidligere tider som også var "vitenskap", men som i dag er feil. Når man puttet barns tenner fulle av kvikksølv så "stolte man på vitenskapen". Man tror fullt og fast på det stadiet av vitenskapen som den er på akkurat nå, og der er feilen, fordi vitenskapen er ALDRI hogd i stein. Anonymkode: 1bcf1...3ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. november 2022 #75 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 21.52): Hvilken oppfatning, teori eller mening holder du fast ved, selv om den kolliderer med utbredt eller anerkjent vitenskap? Tør du si vitenskapsmiljøet midt imot? Anonymkode: c27bb...413 At jeg er mer intelligent enn de aller fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 22. november 2022 #76 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 15.59): Jeg er ikke religiøs. Når jeg sier det har blitt en religion mener jeg ikke bokstavelig. Jeg mener at vitenskapen har blitt en fast tro på stadig foranderlige resultater. Vitenskapen endrer seg stadig, den er i stadig utvikling. At vitenskapen er i stadig utvikling er da selvsagt. Vitenskap handler om å finne de beste forklaringene på observasjonene vi gjør, og etterhvert som vi gjør stadig nye observasjoner, bl.a. på grunn av stadig bedre utstyr å gjøre observasjoner med, så vil de vitenskapelige forklaringene forbedres også. Dette er det motsatte av religion, hvor man allerede har forklaringen (f.eks. Gud). Så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du kaller vitenskapen en religion, når prinsippene er omtrent stikk motsatt. Sitat Man tror fullt og fast på det stadiet av vitenskapen som den er på akkurat nå, og der er feilen, fordi vitenskapen er ALDRI hogd i stein. Dette er en påstand jeg har sett flere ganger, men jeg tror aldri jeg har sett den begrunnet. Hvem tror fullt og fast på at vitenskapen slik den er nå har funnet ut alt, og ikke har noen hypoteser som er feil? Ingen forskere i hvert fall, for hvis de trodde dagens vitenskap kan alt, så ville det ikke vært mer å forske på. Jeg tror du argumenterer mot en stråmann. Endret 22. november 2022 av Capitan Fracassa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #77 Del Skrevet 22. november 2022 Ordet uvitenskap Anonymkode: 1845f...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #78 Del Skrevet 22. november 2022 Capitan Fracassa skrev (5 minutter siden): Dette er en påstand jeg har sett flere ganger, men jeg tror aldri jeg har sett den begrunnet. Hvem tror fullt og fast på at vitenskapen slik den er nå har funnet ut alt, og ikke har noen hypoteser som er feil? De som tror at ingenting ved vitenskapen kan være feil er blant annet dem som er for tvangsvaksinering f.ex., og alle de som presset folk rundt seg til å ta koronavaksinene. De tar ingen høyde for at mennesker kan bli skadet og drept av vaksiner som har mer bivirkninger enn beregnet. Eller kanskje de driter i det? Da bryr de seg jo ikke om at mennesker blir skadet pga sin egen overbevisning. Hva med de som tok Astra Zeneka, 5 av dem døde tidlig i denne massevaksineringen. Fordi de stolte blindt på en ikke så feilfri vitenskap. Hvis ikke det der er religion så vet jeg ikke hva som er det. Eller kanskje man heller kan kalle det skadelig sekterisme. Anonymkode: 1bcf1...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #79 Del Skrevet 22. november 2022 At det er genetiske forskjeller intelligensmessig blant folkeslag/raser i verden. Anonymkode: a84d0...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #80 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg har bare én sånn greie, og det er kornsirkler. Jeg nekter å tro på at de er menneskeskapte. Noen er selvsagt det, men jeg tenker på de sjukeste, svære, sinnsykt detaljerte, med varmeskader på kornet og som dukker opp iløpet av mørke natta på et par timer. Som den på Milk Hill, den er for SJUK til at noen bare kan ha tråkka rundt i kornet eller hva det nå er det spekuleres i. Det lar seg bare ikke gjøre. Anonymkode: ab95b...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå