Gå til innhold

BH


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei..

Vi lever i år 2005 og jeg lurer på hvordan deres syn på å bruke bh eller ikke er?? Selv går jeg uten så ofte jeg føler jeg kan. Har relativt små pupper og JA, jeg vet endel av dere har såpass store at dere ikke har noe valg og ikke kan gå uten. Har inntrykk av at de fleste menn synes det er flott å se en kvinne med puppene løs. Lurer på hva dere mener om dette, om dere går uten, og evt i hvilke situasjoner dere går uten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det er skikkelig harry når jeg ser at folk går uten BH. Jeg får assosiasjoner som uflidd osv..

Beklager. Ingen god ide. Om gutta liker det kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også harry, og jo, jeg har nok fordommer , for jeg tenker også lesbe... (Sikkert fordi en lesbisk jente jeg kjenner alltd går uten BH...) Men for all del, kan nok tenke meg gutter liker det, så kjør i vei om det er det du føler deg komfortabel med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det synes at noen ikke går med bh, da er det stygt, synes jeg. Greit, gå uten bh så mye du vil, og dropp gjerne trusa også, helt greit - men synes det at du går uten, er det ikke fint. Selv om du har små faste A-pupper. Men bruker man vanlig gensere, så vil det gjerne ikke synes alltid og da bryr jeg meg ikke.

I går så jeg en som brukte, tja, hva kan det ha vært... DD eller E uten bh og det kan man ikke unngå å se - og hun hadde en tynn topp i tillegg - det er ikke fint, vettu. Det ser ustelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke nødvendigvis det ser ustelt ut som mange mener her. Hvis du har små pupper som ikke henger så er det vel helt greit å gå uten bh! Kan ikke skjønne annet... Og uansett finnes det jo topper hvor det ikke passer å gå med bh under! Men det er bare min mening da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hver gang jeg ser noen uten, tenker jeg automatisk "du kunne jo tatt på deg en bh da".. Syns det er stygt, spesielt under litt tynne gensere, hvor det syns veldig godt at man ikke har på seg bh. Personlig syns jeg det er mye mer behagelig med litt støtte der, enn å la de dingle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst en av de få som ikke forbinder BH med hvor velstelt man er. Synes det er bedre å gå uten BH enn å ha en på under topper det overhode ikke passer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Satt og spiste på mc donalds Lagunen sist søndag da det plutselig kom inn en jente rundt 20 år. Hun gikk med en lys tettsittende "kjøpestrikkegenser" og det var helt tydelig å se at hun ikke hadde BH eller noe annet under! Hun hadde ikke annet enn to struttende pupper under, med kjempe stive brystvorter som prøvde å trenge seg gjennom genseren.. Det var utrolig sexy å se! Skule ønske det var flere som henne. Men jeg er helt enig i at har man ikke pupper som tåler dagslys så skal man heller ikke gå uten bh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stiller meg i kø og samtykker at det virker litt ustelt og harry og la puppene være i dressur under genseren, uansett om de er aldri så små..... men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...