Gå til innhold

Jeg er tante og det er laget en sang om meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Navnet mitt er Monica og det er laget en sang om tante Monica, jeg syns det er så flaut å hete Monica og være tante for jeg er ikke slik som i den sangen.

 

Anonymkode: 79ec3...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvom du er tante Monica for noen betyr jo ikke det at sangen handler om deg, det skjønner du vel?!

Anonymkode: 221c5...c63

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvom du er tante Monica for noen betyr jo ikke det at sangen handler om deg, det skjønner du vel?!

Anonymkode: 221c5...c63

Men de synger den til meg...jeg blir såret.

Anonymkode: 79ec3...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De synger den sangen ,på en ertete måte, blir lei meg.

Anonymkode: 79ec3...c92

Men da må du jo be dem om å slutte! 

Anonymkode: 221c5...c63

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da må du jo be dem om å slutte! 

Anonymkode: 221c5...c63

Har gjort det, og det hjelper ikke de syns bare det er enda gøyere da.

Anonymkode: 79ec3...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har gjort det, og det hjelper ikke de syns bare det er enda gøyere da.

Anonymkode: 79ec3...c92

Da ignorerer du de da! Eller så bare ler du og spiller med!

Anonymkode: 221c5...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha aldri, i mine 15 år som tante, hørt noen synge den til meg. Tror faktisk ikke tantebarna mine kan eller har hørt sangen i det hele tatt. Derimot ble jeg rikelig ertet med den sangen som barn, og liker den av den grunn ikke. 

Anonymkode: ebc86...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene! Jeg heter også Monica og har alltid hatet den sangen, synes den er så fæl😆

Men, det sårer meg da virkelig ikke om noen synger den. De er kanskje ikke så greie mot deg ellers heller, de som liker å erte deg med å synge "Tante Monica"? For det virker som du overreagerer litt.

Anonymkode: 151a0...4ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke alene! Jeg heter også Monica og har alltid hatet den sangen, synes den er så fæl😆

Men, det sårer meg da virkelig ikke om noen synger den. De er kanskje ikke så greie mot deg ellers heller, de som liker å erte deg med å synge "Tante Monica"? For det virker som du overreagerer litt.

Anonymkode: 151a0...4ef

Mulig jeg overreagerer, men ble mobbet med den sangen da jeg gikk på skolen, sikkert det som henger i.

Anonymkode: 79ec3...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Mulig jeg overreagerer, men ble mobbet med den sangen da jeg gikk på skolen, sikkert det som henger i.

Anonymkode: 79ec3...c92

Ja, du overreagerer. Det er jo ikke noe fæl sang. Man må på et punkt jobbe med seg selv, og komme over sånt. Og ikke vær så selvhøytidelig.
 

Syns mye mer synd på ei jente som het Trine da vi var ungdommer. Og folk satt på «Stygge lille Trine» på den lokale ungdomsklubben, med hint til henne. 

Anonymkode: 3b0d2...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilken sang du snakker om. Hvorfor synger tantebarna dine ertesanger? Sett dem på plass. Ta avstand. Be de pelle seg et annet sted om de ikke kan oppføre seg.

Anonymkode: e2f38...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Karen, og i det siste er det et "skjellsord" verden over - kanskje jeg burde bli såret og tro det handler om meg personlig, eller nytte navn? 

Anonymkode: 5f3b1...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilket punkt i den sangen blir du såret? Den finnes da ikke stygg, handler ikke sangen om at de hermer etter ei gammel dame, da? 

Med mindre du er gammel, så skjønner du vel at assosiasjonen til sangen kun er navnet ditt. 

Anonymkode: b9267...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først trodde jeg du het Sofie på grunn av tante Sofie sin rydde-sang i Kardemomme by.

 

Dernest tenkte jeg det måtte være Johanne på grunn av "Nå skal vi skilles, Johanne..".

 

Så det kunne vært verre. Hev deg over det.

Anonymkode: 18dcf...75a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🎵🎶Og sånn svaier skjørtet, og skjørtet svaier sånn.🎶 Ja sånn svaier skjørtet, ja skjørtet svaier sånn🎵🎵🎵

Eller er det puppen de synger om? Da kan jeg forstå at du blir litt opprørt o. Du er helt flatbrystet😂

Anonymkode: d801e...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn svaier hatten, er det den? dette må vel være en tulletråd? hvordan kan man kjenne seg igjen i den sangen? 

Anonymkode: e8095...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endel av haremet til De Derre på fjorten kvinner, vi finnes alle i en sang.

MEN det er ikke gøy å ha nære relasjoner som mobber. Det kan være skyldige ting sett utenifra, men sagt på den rette måten og i de rette øyeblikkene så kan ord virkelig knuse hjerter. Og når det kommer fra mennesker som egentlig burde burde være støttespillere i livet, ja da gjør det ekstra forbanna vondt. 

Anonymkode: f9142...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter og Monica, og er tante til mange. Men bryr meg ikke om noen synger den sangen.

Anonymkode: bf5f0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...