Gå til innhold

Får man god service hos urmakerforretninger hvis man skal kjøpe en klokke til 25.000?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er de så vant til å selge mye dyrere modeller at man blir sett på som en kjip kunde? Får man mindre hjelp og tips?

Anonymkode: a7176...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo an på i hvilken butikk du handler. Handler du hos Urmaker Bjerke f.eks, får du god service uansett, fordi de har et godt rykte å ta vare på. En proff selger ser ikke ned på kunden fordi han/hun ikke kjøper det dyreste. For alt de vet så er du mangemillionær, og kommer tilbake i neste uke for å kjøpe toppmodellen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God service skal vel gis uansett - og hva mer enn normal kundeservice trenger du, selv om klokka koster 25 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever topp service uansett, selv om jeg ikke ender opp med å ikke kjøpe noe. Jeg bruker ofte mye tid på å finne akkurat det jeg vil ha.

Sist brukte jeg en god stund hos en eksklusiv butikk på jakt etter ett armbånd, uten at jeg fant det jeg ønsket. Da brukte de tid til å søke på nett med meg, tilbød å kjøpe inn, men var enig i at det var best å se fargen live først. Tilbød så å sende meg mail om de fikk inn det jeg ønsket. 

Har imidlertid opplevd å få et glass champagne et-par ganger da det er klart at jeg skal kjøpe, men vi bruker litt tid på detaljene. Blant annet hos Burberry. (aldri i Norge) 

Anonymkode: 5159c...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2021 at 11:18 AM, Knirke said:

Det kommer jo an på i hvilken butikk du handler. Handler du hos Urmaker Bjerke f.eks, får du god service uansett, fordi de har et godt rykte å ta vare på. En proff selger ser ikke ned på kunden fordi han/hun ikke kjøper det dyreste. For alt de vet så er du mangemillionær, og kommer tilbake i neste uke for å kjøpe toppmodellen.

Enig. 

Anonymkode: 1a168...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...